ETUSIVUN KYSELY. Mikä on suurin este seksille? Vastataas täällä =)
Mikä on suurin este seksille?
kiire-
perhepeti-
väsymys-
haluttomuus-
ei ole kumppania-
Jokin muu mikä?
Kommentit (16)
jostain pitäis taas se alkuajan kipinä löytää :/
6 vuotta yhessä oltu 2 lasta
joskus olen niin puutteessa että annan sille ja kuvittelen jonkun toisen tilalle - toimii!
Ja minun haluttomuus ja molempien väsymys. Varmaan tässä järjestyksessä.
PMS niin ei halua edes vilkaista koko miestä..
meillä sexiä n, 2 kertaa kuussa :(
sekin jotenkin väkinäistä!!
(miehellä masennusta, stressiä, väsymystä, jaksamattomuutta ym ym. . . )
Vierailija:
joskus olen niin puutteessa että annan sille ja kuvittelen jonkun toisen tilalle - toimii!
Enemmänkin haluttaisi, mutta kun joskus pitäisi nukkuakin...
kun mies ei vaivaudu huomioimaan minua, tyrkyttää vaan munaansa.
silti toki rakastetaan toisiamme enkä mitenkään koe miestäni vastenmieliseksi tms. väsymys töiden jälkeen on vaan niin suurta että menee seksin edelle usein. =/ seksiä meillä muutaman kerran kuussa... yhdessä ollaan oltu 8v ja kaksi lasta on (2v ja 6v).
Ja väsymys. Näistä johtuen myös haluttomuus.
hirvittävä yhdyntäkipu. Onneksi jo taaksejäänyttä elämää.
Ovat jo 11 ja 13, ja illalla yhtä myöhään hereillä kuin me. Makkarit niin lähellä toisiaan, että varmasti kuuluis, ja eipä siinä sitten osaa heittäytyä seksin tiimellykseen :( Huoh...
Meillä ei oo mitään läheisyyttä. Kun mies haluaa seksiä niin tekee sen tiettäväksi ällöttävän suoraan - kourii muniaan tai minua tai jotain muuta tökeröä. Ei halita, ei suukotella, ei hierota toisen hartioita.. ei mitään. Ei paljo hormoonit hyrrää.
Jos on aikaa puhua niin on aikaa myös sekstailla. Jos on haluja niin varmasti löytyy myös aikaa, olen 100¿ varma.
Kyllä 7v yhdessä, kaksi lasta ja olen kyllästynyt. Mielessä vain pyörii toinen mies, jonka kanssa flirttiä