Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on Sanna laittanut sellaisen kuvan Instastoryyn että Erika saa kyllä mainosta

Vierailija
17.05.2025 |

Taitaa olla Euroviisubileet pystyssä Sannalla...

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en haluaisi Sannaa mainostamaan minua luvatta ja kysymättä.

On kohteliasta kysyä ensin, että haluatko, että mainostan sinua. Jos vastaus on ei, niin silloin se on ei.

Voihan olla, että kohderyhmä on täysin eri.

Esim. ei mitään tekemistä politiikan tai suomalaisten kanssa eikä kohderyhmä ole poliitikot tai suomalaiset.

Vierailija
2/42 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, sehän raivaa tyttöjen tietä heko heko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoikää lähestyvä Mariini on silti paremman näköinen. Huonoa mainosta Vikmanille.

Vierailija
4/42 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Sanna näyttää, mikä oikeasti on: ei vakavasti otettavaa valtiollista pm-ainesta. Sen huomasi jo pm-aikana, vaikka yritti vähän salata.

Vierailija
5/42 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kohteliasta kysyä ensin, että haluatko, että mainostan sinua. Jos vastaus on ei, niin silloin se on ei.

Esim. ei mitään tekemistä politiikan tai suomalaisten kanssa eikä kohderyhmä ole poliitikot tai suomalaiset.

Purra kuitenkin soitti Vikmania persujen puoluekokouksessa lupaa kysymättä. En usko, että Erika riemastui erityisemmin.

En meinannut tuntea Marinia - näyttää ihan tekoälykuvalta.

Vierailija
6/42 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1) Erika on useita kertoja ilmoittanut tykkäävänsä kun Sanna kannustaa häntä. Selviäisi helposti jos viitsisit seurata hänen instaansa ennen kuin menet kommentoimaan.

2) Sanna ei ole poliitikko.

3) Brittien Times, Reuters ja monet muuta kv-mediat ovat paheksuneet sitä että Suomen presidentti Stubb kannustaa mieluummin Ruotsia kuin oman maansa edustajaa. Osa näistä medioista on erikseen maininnut, että onneksi sentään Suomen entinen pääministeri Marin kannustaa oman maansa edustajaa.

Vierailija
7/42 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummoikää lähestyvä Mariini on silti paremman näköinen. Huonoa mainosta Vikmanille.

Osaa myös bilettäää Erikaa paremmin.

Vierailija
8/42 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ei oo lupaa mainostaa minua. Ei ole kysytty lupaa enkä sellaista antaisi

Vierailija
9/42 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä pidä Sannan päivityksistä, jos niitä on täällä Vauva-palstalla linkitetty, mutta nyt ilahduin. Kyllä Erika on ansainnut kaiken tuen myös Sannalta. Tykkään kovasti Erikan kappaleesta ja hänen energiastaan.

N 68

Vierailija
10/42 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elon Muskin tytär fanittaa Erikaa, joten on sillä muitakin tunnettuja kannattajia.

Vierailija
11/42 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla sovittu mitään mainostussopimusta. Todella härskiä ja loukkaavaa lähteä mainostamaan ilman lupaa omin päin. Eivät edes tiedä kenelle pitäisi mainostaa ja miten. 

Vierailija
12/42 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna jatkaa samaa rataa missä pitää varmistaa että on itse ykkösuutinen jonkun toisen isona päivänä, kuten on tehnyt Salelle ja Stubbille. Nyt on Erikan vuoro. On varmaan ottanut koville kun Erika syrjäyttänyt Sannan hetkellisesti Suomen mediassa ykkösnaisena, strategisesti odotti juuri tähän päivään että repii väkisin uutishuomion takaisin itseensä, noloa :'D

?

Nyt kaipaisi vähän lisätietoja Salesta ja Stubbista? Marin ei ole antanut haastatteluja kotimaiselle medialle pariin vuoteen. Aiemminkin kannustanut Vikmania.

Vierailija
13/42 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt Sanna näyttää, mikä oikeasti on: ei vakavasti otettavaa valtiollista pm-ainesta. Sen huomasi jo pm-aikana, vaikka yritti vähän salata.

MIksi hänen pitäisi olla pm-ainesta koska hän on yksityishenkilö, ei poliitikko? Marin saa pukeutua ihan miten haluaa, ja tuo asu sopii Erikan Euroviisuteemaan loistavasti.

Vierailija
14/42 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen kuva. Ei karisma riitä Erikan tasolle. Joillakin sitä on, joillakin ei.

Vierailija
15/42 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit saada naisen pois elementtilähiöstä mutta et saa elementtilähiötä pois naisesta.

Vierailija
16/42 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marin on niin, niin kaunis, rikas nainen. Todellinen Lumikki. Toisin kuin Erika. Sanna kyllä ilmeisesti tsemppaa Erikaa sentään. Missä lienee tämäkin tärkeä uutinen kun ap ei osannut linkittää. 

Vierailija
17/42 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tupakkaa enkä aseita.

Vierailija
18/42 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

meennyVittuunsiitä

Vierailija
19/42 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkosi on ylimitoitettua. Sanna tai kukaan muukaan ei mainosta sua :DDDD

Myöskään Erika tai Marin ei ole tilanneet sinua sanomaan mielipiteitä itsestään.

Vierailija
20/42 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Sannalta. Erikahan kiitti kannatuksesta aiemmin.

Presidentti ei siihen pystynyt niin sentään Sanna pystyi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä