Kaveri ökyilee
Kaveri ökyilee ja kunnolla ökyileekin. Tunnen myötähäpeää päivittäisistä somejulkaisuista, joissa vain ökyilee. Autoja, matkoja, ravintoloita ja elämyksiä- kaikki uutta ja kallista, tottakai!
Tunemme hyvin ja tiedän, että rikkaudet ovat totta. Mutta.. kaikki on puolisonsa tienaamaa rahaa.
En tiedä pitäisikö ottaa asia jotenkin puheeksi? Antaa mielestäni itsestään epämiellyttävän kuvan. Tulee mieleen, että luulee olevansa joku Kardashian :D
(En ole kateellinen, minullakin on rahaa.)
Kommentit (23)
Juttuhan tuo on, mutta vaikea huomauttaa. Pitää vaan itse tajuta.
Vierailija kirjoitti:
Legendaarinen en ole kateellinen, mutta...
Onkohan ökyilijällä yhtään oikeaa ystävää? Karkottaa heidät, kun kaverit muuttuvat kateudesta vihreiksi? Rahalla ei saa onnea.
Minä omistan aika paljonkin kaikkea. En ole ilmoittanut mistään näistä somessa. Noloa semmoinen.
Uusi raha haisee. Vertaa Venäläiset nousukkaat. Hyh mitä sakkia...
Ala itekkin ökyilemään. Voitte pitää kisat.
Tosi kiva kaveri..minä, minä, minun, minun uuuuuuu ihanan kallista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan ökyilijällä yhtään oikeaa ystävää? Karkottaa heidät, kun kaverit muuttuvat kateudesta vihreiksi? Rahalla ei saa onnea.
Kyllä saa. Itken mieluummin Jaguaarissa kuin ruuhkabussissa.
Huono itsetunto hänellä. Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klasikko. Mutta totta.
Puheeksi?
Lyttäisit siitä, että menee hyvin?
Olet entinen kaveri sen jälkeen.
"Laitas nyt se kynttiläs takas vakan alle"
Minä omistan arvokkaita koruja, joita en pidä ystävieni seurassa. En halua mitään huomiota.
Näin sitä ollaan erillaisia ihmisiä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T: köyhä ruikuttaja
Rikkailla on rikkaita kavereita. Miten he eivät olisi oikeita kavereita?
Sulla tuskin on muita kuin kaltaisiasi p. aukisia. Aina pummimassa jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu tietysti miksi itkettää ja onko Jaguar oma vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Huono itsetunto hänellä. Surullista.
Itse olet surullinen ja säälittävä työtön. Pääsevätkö lapsesi tänäkään vuonna muualle lomalle, kuin ilmaiseksi läheiselle biitsille? Syksyllä saa taas hävetä sinua koulussa, kun opettaja kysyy lomasta.
Tyypillinen nainen törsäämässä miehen rahoilla eikä edes osaa hävetä.
Mitäs jos miettisit omaa elämääsi? Minä en katsele kenenkään somea niin ei ärsytä tuollaiset turhaan. Kannattaa käyttää medioita vain jos pää kestää.