Miksi köyhät eivät ala yrittäjiksi?
Kotisiivouspalveluun tarvitaan vain muutaman tonnin investoinnit.
Koiranulkoiluttajille on aina kysyntää.
Pihatöille tarvitaan tekijöitä.
Lukiolaiset tarvitsevat tutoropettajia.
Muuttoapua kaivataan.
Kommentit (251)
Vierailija kirjoitti:
Kuole
Kuolindoulia vasta tarvitaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuole
Kuolindoulia vasta tarvitaankin.
Voisin ryhtyä tällaiseen, mutta en ole kovin puhelias.
Kotisiivouksessa olisi hyvä olla auto, varsinkin jos välineet pitää kuskata.
Koirista voi olla vaikea valita sopivan kokoisia, jos voimat eivät riitä hallitsemaan kiskovaa ja rähisevää eläintä.
Pihatöissä ja muuttoavussa pitäisi ehkä olla miespuolinen? Tutorointi... minulla oli lyhyt matikka.
Ei kiinnosta tehdä 100 tuntia viikossa hommia että pysyy just ja just elossa.
Vierailija kirjoitti:
Koirista voi olla vaikea valita sopivan kokoisia, jos voimat eivät riitä hallitsemaan kiskovaa ja rähisevää eläintä.
Pihatöissä ja muuttoavussa pitäisi ehkä olla miespuolinen? Tutorointi... minulla oli lyhyt matikka.
Selityksiä, selityksiä! Ravintoloissa on kova pula tiskaajista! Mene johonkin ravintolaan ja kerro haluavasi opetella tiskaamaan! Tee pari vuoroa ilmaiseksi ja kun olet oppinut työn, ala tarjoamaan tiskauspalveluita y-tunnusfirman kautta!
Ehkä stressin vuoksi kun osalla on valmiina stressi. Ja panikoisi miten toimia, jos ajatukset ei kulje, vaikka olisi koulutusta ja ei osaakaan. Byrokratia. Perussairauksia ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä stressin vuoksi kun osalla on valmiina stressi. Ja panikoisi miten toimia, jos ajatukset ei kulje, vaikka olisi koulutusta ja ei osaakaan. Byrokratia. Perussairauksia ehkä.
Op:n kautta voit helposti laskuttaa y-tunnuksella, pankki hoitaa byrokratian.
Persujen kannatus romahti rökääleesti kaksi kolmasosaa. Halla-ahon kannatus tippui 69% , Purran kannatus romahti rökääleesti 48%. Nauretaan yhdessä heille. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Persujen kannatus romahti rökääleesti kaksi kolmasosaa. Halla-ahon kannatus tippui 69% , Purran kannatus romahti rökääleesti 48%. Nauretaan yhdessä heille. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Tämä on tällä hetkellä parasta että nämä paskat hajoaa omaan tyhmyyteesä.
Ehdotat pimeitä töitä.
Täällä mennään ennemmin puolikuolleena koiran kanssa lenkille, kuin maksetaan siitä muutama euro.
Kaikesta tulee myös jotain riitaa ennemmin tai myöhemmin.
Jollain tavalla ideasi on kyllä hyvä.
yrittäjäksi tilanteessa missä hallitus vei ostovoiman ja konkursseja pukkaa tuon tuosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selityksiä, selityksiä! Ravintoloissa on kova pula tiskaajista! Mene johonkin ravintolaan ja kerro haluavasi opetella tiskaamaan! Tee pari vuoroa ilmaiseksi ja kun olet oppinut työn, ala tarjoamaan tiskauspalveluita y-tunnusfirman kautta!
Siis täällä on niin idioottiehdotuksia, ettei ole tottakaan! Vai tiskauspalveluita, voi taivas! Varmaan sinne ravintolaan otetaankin kadulta joku tiskaamaan. Eivätkö nuo mene töihin -idiootit voisi vaan ryömiä sinne koloihinsa mätänemään ja pitää nuo mölyt mahassaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Maailmalla tavallinen tapa. Normaalia.
Mene, näytä ja osoita että olet palkkaamisen arvoinen: ahkera ja vastuullinen.
Et itsekään ota sikaa säkissä.
Pakastimesta ei löydy tiukan paikan tulle setelirullia. Eikä löydy edes alkupääomaa, jolla voisi polkasta yrityksen käyntiin, jos edes olisi jokin hyvä yritysidea.
Olen jo yrittäjä.
Yritän joka aamu nousta sängystä ennen puolta päivää. Yritän myös olla elossa.
Suomessa pienyrittäminen on täysin kannattamatonta.
Verot, eläkemaksut yms vievät enemmän kuin mitä tienaa ja putoaa vielä normi tukisysteemien ulkopuolelle. Eikä työttömyysturvaa kuten työntekijällä.
Kun sairastuin tein toiminimellä töitä muutaman vuoden. En pystynyt maksamaan eläkemaksua itselleni ja menetin noiden 3v aikana n 250e eläkkeestäni verrattuna entiseen palkkaani toisen yrityksessä.
Muualla maailmassa kaikki yrittäminen on kannattavaa vaikka kuinka pienessä muodossaan. Parempi että ihmiset työllistävät itsensä kuin makaavat tukien varassa
Eikö yrittäjät itke, että siinä lähtee loppuiäksi ne vähäisetkin sosiaalituet?
Pidän muutoista ja olen usein miettinyt, että voisin hyvin olla muuttomies, töitä olisi aina, mutta kun olen pieni ja kevyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Op:n kautta voit helposti laskuttaa y-tunnuksella, pankki hoitaa byrokratian.
Y-tunnus netistä 180 euroa.
Maksu asiakkaalta Mobile Paylla.
Erillinen pankkitili yritystulolle.
Et tarvitse kirjanpitäjää, kun tuloista vähennät menot, osaat itse laskea ja ilmoitta veroilmoituksessa.
Helppoa.
Mieti mitä asiakas tarvitsee ja tarjoa sitä. Asiakkaita riittää. Ei se ole aina se halpa hinta, vaan se että tarjoat laatua mitä se sitten alallasi onkaan.
Yrittäjähenkiset ihmiset harvoin ovat niitä köyhiä.