Mistä löytyisi hyvin istuvat farkut paksureitiselle?
Jotkut bootcutit mielellään eikä missään tapauksessa pillejä tai leveälahkeisia. Onko suosituksia merkistä tai mallista?
Reidenympärys 58 cm, lantio 98 cm ja vyötärö 70 cm. Farkut joko kiristää reisistä tai lörpöttää selän puolelta.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Kapp Ahl. Tai Lindex
Lindexin farkut ovat kamalia. Monta erilaista mallia olen kokeillut ja kaikissa on ollut yksi perusvika. Aamulla jalkaan laitetut hyvin istuvat farkut ovat kaikki olleet toimistotyöpävän jälkeen kaikkea muuta kuin istuvat, löpöttävät sieltä ja täältä, eritoten persiestä. Tuo johtuu vain ja ainoastaan kankaan laadusta, olen käyttänyt farkkuja 70-luvun alkupuolelta asti. Samalla lailla nuo Lindexit käyttäytyivät kuin 70-luvulla halvimmat halpahallien merkittömät farkut, jotkut Beaverit, Levikset, Leet ja Wranglerit eivät ikinä.
Sitten kun löytyy hyvin istuvat tahtoisin olla näkemässä sitä perseikästä ihanuutta.
Ei auta, kuin ostaa jostain kohti lepattavat ja sitten pienentää/pienennyttää.
Vierailija kirjoitti:
Ei auta, kuin ostaa jostain kohti lepattavat ja sitten pienentää/pienennyttää.
eikö olisi helpompi laittaa vyö tai henkselit kato ku jokaiselle ihmiselle ei erikseen tehdä sopivia farkkuja.
Vainiin !! sit kävele persepaljaana tai lökäpöksyt jalassa kyllä vyö pitää mun farkut ja reisitaskuhousut mukavasti jalassa. ei valu eikä tartte nostella.