Mistä löytyisi hyvin istuvat farkut paksureitiselle?
Jotkut bootcutit mielellään eikä missään tapauksessa pillejä tai leveälahkeisia. Onko suosituksia merkistä tai mallista?
Reidenympärys 58 cm, lantio 98 cm ja vyötärö 70 cm. Farkut joko kiristää reisistä tai lörpöttää selän puolelta.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
MAC wide jeans!
Näyttävät ainakin Kekäleen kuvissa todella epäimartelevilta.
Ap
Jeggingsit, trikoot jotka on tehty näyttämään farkuilta. Löytyiskö sellaisista sopivia, siihen asti että löydät ne oikeat farkut.
Osta legginsit, kysy joltain lihavalta tutulta neuvoa..
Mutsifarkut on ainakin minulla sellaiset, että ovat lantiolta ja reisistä erittäin väljät. Lahkeet eivät silti ole alhaalta pillit eikä leveätkään, kapenevat maltillisesti lahkeensuuta kohti. Mom fit -nimellä kulkee.
Ihan ketjuliikkeestä
Eräällä tytöllä lukiossa lörpötti takaa farkut aikoinaan.
Stringit ja pakarat vaan näkyi, kun istui ja selkäpuolelta katsoin.
Voimaannuin ja teltan pystyyn nostin.
t. mies 46
En osaa sanoa, meneekö noihin mittoihin, mutta itselläni on iso lantio, paksut reidet ja kapeampi vyötärö. Käytän Lee Cooperin LC01 farkkuja. Korkea vyötärö ja suora lahje. Löytyy ainakin Prismoista ja Sokoksista.
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa, meneekö noihin mittoihin, mutta itselläni on iso lantio, paksut reidet ja kapeampi vyötärö. Käytän Lee Cooperin LC01 farkkuja. Korkea vyötärö ja suora lahje. Löytyy ainakin Prismoista ja Sokoksista.
Onko sulla hyvä farkku peppu?
Älä käy öisin siellä salilla reisiä paisuttamassa. 23-07. Tämä oli tässä mukavaa iltaa myös reisille😘
Zalandolta Angel of Style merkin housut ovat hyvin istuvia reitevällekin.
Ite näin treenaavana miehenä ei löydy mistään sopivia farkkuja. Reidet on kookkaammat, kun vyötärö on vastaavasti kapeampi. Oon päättäny sitten ostaa kokoa suuremmat farkut ja oon ite kaventanu niitä ompelemalla. Youtubesta löytyy aika hyviä tutoriaaleja kavennukseen.
Vierailija kirjoitti:
Ite näin treenaavana miehenä ei löydy mistään sopivia farkkuja. Reidet on kookkaammat, kun vyötärö on vastaavasti kapeampi. Oon päättäny sitten ostaa kokoa suuremmat farkut ja oon ite kaventanu niitä ompelemalla. Youtubesta löytyy aika hyviä tutoriaaleja kavennukseen.
Jopa on pelleilyä vyö on keksitty monta sataa vuotta sitten.
Jos ei vyö kelpaa niin kelpaa ostaa olkaimet.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei vyö kelpaa niin kelpaa ostaa olkaimet.
ÄÄH parempi itkeä täällä ja nostella farkkuja.
Ehkä ne leveälahkeiset (ei sellaiset kovin överit) näyttäisi päälläsi tavallisilta suorilta farkuilta
Ok.yleensä jos reidet paksut niin vaikea löytää koska vyötäröltä taas hiton isot. eli en keksi muuta kun vyön tai sit sellaiset elastiset mallit.