Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsistin lapsi: tajusitko koskaan omaa osaasi?

Vierailija
17.05.2025 |

Kuinka paljon pettymystä ja mielipahaa aiheutit isälle ja äidille? Sinuun kohdistui odotuksia ja petit ne kaikki. Miksi nyt leikit uhria?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl lesbot saa munaa

Vierailija
2/24 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö aloituksesta tajuta jotakin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö aloituksesta tajuta jotakin?

Ei pitäisi 🤣

Vierailija
4/24 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni narsistin lapsi on aikuistuessaan ymmärtänyt miten idiootti ja sairas hänen vanhempansa on. 😌

Vierailija
5/24 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyllistät uhria, wau! Jotain "hupia" tämäkin 💩läjä taas provollaan hakee, laittakaa roskiin!

Vierailija
6/24 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vanhempi ei ymmärrä syitä miksi nuorena tai aikuisena joku ei täytä odotuksia, sitä ymmärrystä ei väkisin muille saa. Eikä sitä voi aina selittää, eikä toinen kuuntelisi. Tuskin kukaan.

Vierailija
7/24 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti psykopaatit joutaa hullujenhuoneelle pilaa kaikkien elämän.

Vierailija
8/24 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsisti psykopaatit joutaa hullujenhuoneelle pilaa kaikkien elämän.

Miksi olet katkera? Älä projisoi. Itse olet ongelmasi aiheuttanut.

AP

Vierailija
9/24 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kirjoitus.

Vierailija
10/24 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

PaBa :P

Vierailija
11/24 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistin valheiden verkkoon eksyvä perheen ulkopuolinen voi sentään hylätä myrkyllisen ystävän milloin tahansa. Narsistin lapsena eläminen sen sijaan on yhtä helvettiä. Siinä toivoo, ettei olisi ikinä syntynytkään.

Vierailija
12/24 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistin valheiden verkkoon eksyvä perheen ulkopuolinen voi sentään hylätä myrkyllisen ystävän milloin tahansa. Narsistin lapsena eläminen sen sijaan on yhtä helvettiä. Siinä toivoo, ettei olisi ikinä syntynytkään.

Tuo on mielipuolen tekstiä! Pyydä anteeksi vanhemmiltasi. Mene peilin eteen!

AP

Vierailija
13/24 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Nuo sinun omat juttusi eivät kovin tasapainoisille kuulosta.

Vierailija
14/24 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Miksi sitten olen mielenterveyden ammattilainen?

AP

Vierailija
15/24 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Narsistin kanssa ei kannata alkaa väittelyyn, se on juuri sitä mitä hän hakee. Huomiota, reaktiota.

Vierailija
16/24 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Miksi sitten olen mielenterveyden ammattilainen?

AP

No et tasan ole. 

Vierailija
17/24 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostat äidiltäni, se raukka tuli raskaaksi kun ei tajunnut käyttää ehkäisyä eikä tehdä aborttia. Syyttää nyt mua että mun takia joutui menemään faijan kanssa naimisiin :D synnytyskin oli vaikeaa eli kyllä olen aiheuttanut tuskaa vanhemmille heti alusta lähtien. Lyömäänkin provosoin koska eihän ne lapset nyt muuta osa. Ja nyt aikuisena olen paska kun en ole tollasten kanssa enää tekemisissä.

Vierailija
18/24 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin tämän vasta 50 vuotiaana. Narsististen tai vanhempien tai vanhemman lapsesta tulee joko itsestään narsisti tai empaatti. Riippuu varmaan siitä, kuinka paljon lapsi on joutunut pelkäämään ja olemaan yksin omien tunteiden kanssa. Narsisti on kokenut lapsuudessaan arvottomuutta ja ei ole koskaan kelvannut vanhemmille. Häpeä ja syyllisyys siitä, ettei koskaan riittänyt omille vanhemmilleen synnyttää lapseen syvän haavan joka aikuisena näkyy narsismina.

Minusta tuli empaatti ja puolisoni on narsisti. Meillä on hyvin samankaltainen lapsuus. Empaatti on aidosti kiltti, narsisti on kiltti sen vuoksi, että saisi hyväksyntää.

Sisaruksestani tuli narsisti. En koe olleenkaan olevani narsistin uhri, koska minusta tuli empaatti. Olen toki sosiaalisesti lahjaton ja vetäydyn omiin oloihin. Narsistit ovat taas sosiaalisesti lahjakkaita ja taitavia, koska janoavat ihailua.

Suurin dilemma koko narsistisuudessa onkin, että ihmiset olettavat, että ihminen, joka puhuu liikaa itsestään ekoilla treffeillä olisi narsisti, hän on vain ihminen, jota ei koskaan tullut kuulluksi. Narsisti on ekoilla treffeillä hurmaava, käyttäytyy hyvin itsevarmasti ja keskittyy täysin vastapuoleen olemalla hänestä mahdollisimman kiinnostunut, koska haluaa tietää mahdollisesta uhrista kaiken, eikä kerro itsestään juuri mitään. 

Vierailija
19/24 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pälise yksin.

Vierailija
20/24 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuulostat äidiltäni, se raukka tuli raskaaksi kun ei tajunnut käyttää ehkäisyä eikä tehdä aborttia. Syyttää nyt mua että mun takia joutui menemään faijan kanssa naimisiin :D synnytyskin oli vaikeaa eli kyllä olen aiheuttanut tuskaa vanhemmille heti alusta lähtien. Lyömäänkin provosoin koska eihän ne lapset nyt muuta osa. Ja nyt aikuisena olen paska kun en ole tollasten kanssa enää tekemisissä.

Syyttäisi itseään. Miksei äitisi niellyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi