Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meillä ei ole autoa eikä varaa autoon, mutta en silti

Vierailija
17.05.2025 |

koe, että olisimme köyhiä.

Olen yhden teinin yh, saan kohtalaisen hyvää palkkaa eikä työ ole erityisen rasittavaa.

Mahdollistan lapselleni kallihkon harrastuksen, syömme hyvin, matkustelemme noin kerran vuodessa.  Taloudellisesti menisi paremmin jos emme asuisi todella kalliisti (pieni asunto ostettu hintapiikistä, lainaa on korkealla korolla ja vastikkeella, ei mene kaupaksi,  naapuri yrittänyt polkuhintaan jo kaksi vuotta).

Mitä mieltä?

Pysähdyin tuossa vain miettimään, että puhutaan, että ihmiset elävät puutteessa, jos heillä ei ole varaa autoon.

Olen korkeasti koulutettu, puhun useita kieliä, soittoharrastus ja käytämme kyllä rahaa teatteriin ja konsertteihin. Jos tämä nyt mihinkään liittyy.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se auto välttämätön ole jos julkiset toimii. Täällä ne ei toimi niin on pakko ollq auto.

Vierailija
2/3 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoton ihminen on epäonnistunut. Joutuu rahvaan ja puliukkojen seassa matkustamaan. Uskottelee itselleen ettei edes tarvitse autoa. Kuitenkin on lokkina jatkuvasti ruinaamassa ystäviltä/sukulaisilta autoa lainaan kun pitää hakea pesukone/viedä vanha pois, käydä siellä ja tuolla jne jne...paarialuokkaa olet ja tyhmäkin kun osti ylihintaisen kämpän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloudellisestii olen tyhmä kyllä. Enkä uskottele, että en tarvitse autoa, esim. lapsen harrastusmatkat vaatii todella paljon sumplimista vs. että vain hyppäisi autoon ja ajaisi paikalle.

Muutoin en pidä itseäni tyhmänä, oikeastaan olen jollain saralla hyvinkin älykäs, mutta talousasiat ei ole vahvuuteni eikä kovasti kiinnostakaan.