Mitä ihmettä se hipsuttelu ja hipsuttaminen oikein on?
Kun sitä joka toine tindernainen haluaa? Eroaako jotenkin seksistä?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika loogista lampsia täältä kysymään, mitä random Tinder-match haluaa. Täältähän mäkin kysyisin puolisoni mietteitä (hah).
Hah, näitä hipsuttelua tahtovia naisia on oikeasti Tinder puolillaan. Tutki itse jos et usko. Olisikin tosiaan kiva tietää että mitä ne oikeasti sillä tarkoittavat kun täälläkään ei näemmä tiedetä, vaikka täällä tiedetään kaikki.
En mene siihen paskakaivoon, usko jo.
On murresanoja ja eri alakulttuurien sanoja. Ehkä Tinderissä on oma alakulttuuri.
Kuten jo sanottiin, kysy asianomaisilta äläkä täältä. Täällä ei Tinder-naisia havaitusti monta ole.
Uuni kuumenee. Perunapiirakat leivottu ja odottaa. Nyt alkaa syntyä Tarte Tatin.
Tekisitte tekin jotain hyödyllistä.
Hipsutteli tässä yhteydessä on juurikin tuota mitä jo aiemmin ehdotettiin, eli kevyttä silittelyä, hivelyä, toisen koskettamista.
Vaatteiden läpi panemista kutsutaan nimellä petting.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika loogista lampsia täältä kysymään, mitä random Tinder-match haluaa. Täältähän mäkin kysyisin puolisoni mietteitä (hah).
Tiedätkö mitä lampsiminen tarkoittaa?
Kävellä, lompsia, laahustaa. Se liikkumistapa, jolla Veeti lähtee välitunnille kun käsketään.
Vaikea kuvitella että ap:kin saa olla Tinderissä ja äänestää. Jopa ajaa autoa, jos on kortti voimassa.
Kammottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Oli mitä oli , minusta kuulostaa ällöttävältä. Miellän sen lähinnä lääppimiseksi, minua jos joku hipsuttelisi, turpaan tulisi.
N62
Tuo on kyllä ehkä huvittavinta mitä nainen voi suustaan päästää, kun puhutaan kuin jotkut tukkijätkät.
Himputus ja hipsutus on tosiaan silittelyä ..on jotenkin kamalaa ajatella että joidenkin mielestä läheisyys pitäis johtaa aina seksiin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli mitä oli , minusta kuulostaa ällöttävältä. Miellän sen lähinnä lääppimiseksi, minua jos joku hipsuttelisi, turpaan tulisi.
N62
Tuo on kyllä ehkä huvittavinta mitä nainen voi suustaan päästää, kun puhutaan kuin jotkut tukkijätkät.
Tahaton röytäily on hauskempaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku käyttää noita sanoja, mun mahdollisesti orastava kiinnostus kuolee heti.
Kuulostaa pikkulapsikieleltä.
Miksi tämmöinen sana on valittu vaikka hellimisen ja hyväilyn sijaan? Hipsutus kuulostaa ärsyttävältä kutittelulta mikä hermostuttaa, ei rentouta.
Vierailija kirjoitti:
N62
Sinun tuskin tarvii pelätä, että kukaan tulisi sinua hipsuttelemaan.
Tiedätkö mitä lampsiminen tarkoittaa?