Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

raskaaksi pitkästä kierrosta???

20.03.2007 |

Osaisiko joku kertoa kuinka raskaus on sujunut kun on alkanut vasta esim.kp28??

Meillä tilanne siis tämä: makuuhuoneessa on tehty nukkumista mukavampia töitä kierron 8, 24 ja 28 päivinä, kp 36 testasin negan ja nyt kp45 plussan. Eli on todennäköistä että raskautuminen on tapahtunut kp24 tai jopa 28.

Onko kaikki mennyt hyvin, onko tällaisissa joku korkeampi keskenmenon vaara tms? Mietin vaan kun just yhdelle tuttavalle kävi niin, se kummasteli e3ttä onpas ovulaatio ollu omituiseen aikaan ja se meni kesken sit...vai onko koko oviksen ajalla mitään tekemistä näiden juttujen kanssa??

Jos joku osaa vastata, olen enemmän kuin kiitollinen

Minjuska ja ylläripylläri 4+

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miulla oli pillereitten jäljiltä kierrot ihan sekaisin, ja lopulta plussasin kolmannesta kierrosta n. kp 56 tienoilla!!! Eli tärppi käynyt tosi myöhäisillä kiertopäivillä kierron sekavuudesta johtuen. Ja terve iloinen kiltti pojan vesseli kohta 6kk nyt nukkuu ulkona vaunuissa.

ONNITTELUT SIIS PLUSSASTA!!

Vierailija
2/2 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taisin bongata sinut tuolta toisestakin pinosta;-). Sinne " ilmoittauduin" myös itse tänä aamuna vaikka samoissa epävarmoissa fiilareissa mutta tämä on mulle tyypillistä, eli en usko plussaan ennenkuin näen vauvan ultrassa... Mutta minulla kolmas lapsi lähti alkuun n.kpvä150, pco-tausta ja kierrot olleet mitä sattuu, niin vaan olin sitten jo 9viikolla kun itse edes tajusin epäillä odottavani, samana päivänä kun plussasin niin sain nähdä myös sikiön sykkeineen ultrassa=), silloin ei tarvinnut kärvistellä alkuaikojen epävarmuudessa, että se hyvä puoli siinä oli. Nyt olen siis taas plussannut ja nyt bongasin oviksen ja " touhuiltiin" kpvä30,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla