Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin aamulenkillä. Sellainen tunnin lenkki fillarilla

Vierailija
17.05.2025 |

Vaikka olen työtön niin en nuku puoleen päivään. Tuli ihan hikikin ja huomenna samanlainen aamulenkki.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Itsekin ajattelin kohta lähteä tekemään porrastreenin jätemäelle.

Vierailija
2/18 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

juo miellummin kaljaa..on vkonloppu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei aja vesisateessa 

Vierailija
4/18 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kaupassa ostamassa muutaman siiderin. Hiki tuli jo siinäkin. Olispa semmoinen robotti, joka toisi ne minulle. Olen uupunut.

Vierailija
5/18 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei aja vesisateessa 

Asuuko ap samalla alueella kuin sinä?

Vierailija
6/18 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Huhuu lajitoverit, kuuleeko kukaan?"

Vierailija
7/18 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Mä olen työtön ja herään n. 7.00. Aamulla on hyvä käydä lenkillä.

Vierailija
8/18 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömillä on varaa omistaa polkupyörä, varmaankin sossun piikkiin? Minä kävin tänään kahden tunnin juoksulenkillä ylisuurilla kumisaappailla 20 kg reppu selässä suolla. Samalla keräsin 10 ämpäriä mustikoita. Ei tullut hiki. En nuku kuin 3 tuntia yössä. Huomenna 2 samanlaista lenkkiä.

Vierailija
9/18 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aamulla kerrostalojen pihalla. Näin värikkään urosfasaanin ja aurinko alkoi jossain vaiheessa paistaa. Katsoin kasveja pihalla. Eilen oli lenkki.

Vierailija
10/18 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän lenkkiä vain mausteena. Sellaisenaan liikaa kovaa rasvaa ja suolaa. Keitossa menee.

Vierailija
11/18 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömillä on varaa omistaa polkupyörä, varmaankin sossun piikkiin? Minä kävin tänään kahden tunnin juoksulenkillä ylisuurilla kumisaappailla 20 kg reppu selässä suolla. Samalla keräsin 10 ämpäriä mustikoita. Ei tullut hiki. En nuku kuin 3 tuntia yössä. Huomenna 2 samanlaista lenkkiä.

Tietysti sossun piikkiin. Sillä hetkellä, kun joutuu työttömäksi, koko siihen astinen omaisuus katoaa. Mitään tavaraa ei vaan yhtenä aamuna ole kotona ja jos tilillä on ollut rahaa, sitäkään ei ole. Sitten mennään sossuun ja sossun piikkiin aloitetaan kaikki alusta.

Vierailija
12/18 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelin käydä kävellen kaupassa, semmoinen reilun puolen tunnin reissu.

Vierailija
13/18 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sossun maksama pyörä vaan ihan työnteolla. T: ap

Vierailija
14/18 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sossun maksama pyörä vaan ihan työnteolla. T: ap

Sossusta tuskin sai kuin 50 euroa pyörään eikä sillä saa kelvollista pyörää. Minun pyörä maksoi joskus 500 euroa. T: ap

Vierailija
15/18 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin kaupassa ja surullista oli kun alkossa oli jo 9 aikaan porukkaa ostamassa viinaa. Eikö viikonloppua jakseta olla selvinpäin.

Vierailija
16/18 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ajattelin mennä tänään jossakin vaiheessa pyörälenkille, mutta saa nähdä. Mulla on astma ja siitepölyallergia ja hetki sitten alkoi aivastelu ja tukkoisuus sekä lievä hengenahdistus. Olen kyllä aamulla ottanut allergialääkkeen enkä ole ollut tänään vielä pihalla. Inhoan tätä olotilaa ja kun rajoittaa oikeasti liikkumista.

Vierailija
17/18 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunti on ihan hyvä alkulämmittely. Ei sillä vielä mitään tuloksia saada oikein aikaan. Puolitoista tuntia kovaa on jo hyödyllistä (~35 km) ja siinä keho alkaa vapauttaa endofriineja. Pikkuhiljaa pidennät lenkkejä. Kyllä se siitä!

Vierailija
18/18 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin aamulla kerrostalojen pihalla. Näin värikkään urosfasaanin ja aurinko alkoi jossain vaiheessa paistaa. Katsoin kasveja pihalla. Eilen oli lenkki.

Värikkäiden vieraslajien bongaaminen on suosittu harrastus. Onnistuu jopa urbaanissakin ympäristössä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi