Mitä ymmärrätte "ulkohousuilla"?
Ihmettelin tätä:
Viidesluokkalaiset puhuvat leikin puolesta
"Me käytetään ulkohousuja. Jotkut eivät halua käyttää, koska se on noloa"
https://www.hs.fi/suomi/art-2000011207712.html
Niin onko ulkohousut käytännössä kaikki ei-farkut, vai joku tietynmallinen? Ja miksi se on joiden mielestä noloa, kun eihän sillä kai mitään muovisia kurahousuja kuitenkaan tarkoiteta?
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina ostohousut jalassa kun lähden ovesta ulos...
Lederhosenit sulla on.
Varmaan tuulihousutyyppisiä housuja. Hylkivät likaa ja kosteutta.
Minusta ulkohousut ovat sellaiset vettähylkivät kuorihousut, joita myydään kyllä ihan aikuisillekin.
Tarkoittanevat joitain tuulipuvun housuja ehkä? Ei farkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Onko verkkarit = ulkohousut ?
Eivät. Verkkarit ovat verkkarit.
Tuulihousut nyt ainakin on tarkoitettu ulkoiluun.
Vierailija kirjoitti:
Minusta ulkohousut ovat sellaiset vettähylkivät kuorihousut, joita myydään kyllä ihan aikuisillekin.
Eli nuo koululaiset pukee ne sitten ulos lähtiessä tavallisten housujensa päälle vai? Siis samalla tavalla kuten kurahousut, mutta eivät ole muovia?
Löytyy ihan googlettamalla ulkohousut lapset.
Ulkohousuilla tarkenee ulkona, sisähousuilla ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lederhosenit sulla on.
Olen kyllä Adolf Hitlerin ihailija, mutta en käytä nahkapöksyjä.
Talvella toppahousut, lämpimämmällä ilmalla ohuemmat housut kuten välikausi reimatecit. Yleensä sellaiset housut, mitkä vedetään sisävaatteiden päälle.
Riippuu mitä henkilö pitää ulkohousuina. Farkut voi olla ulkohousut vaikka jollakin myös sisällä. Verkkarit. Legginssit. Jos olisi rahaa monilla olisi erikseen ulko- ja sisähousut.
Minkä ikäinen olet, jos et tiedä mitkä ovat ulkoiluhousut? On kai sulla itselläsikin sellaiset.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mitä henkilö pitää ulkohousuina. Farkut voi olla ulkohousut vaikka jollakin myös sisällä. Verkkarit. Legginssit. Jos olisi rahaa monilla olisi erikseen ulko- ja sisähousut.
Ei riipu. Kyllä tässä tarkoitetaan ihan tiettyä asiaa.
Eikö vitosluokkalaisilla voi ulkoilua varten olla fjällrävenit vai onko nekin nolot?
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet, jos et tiedä mitkä ovat ulkoiluhousut? On kai sulla itselläsikin sellaiset.
Ulkohousut ja ulkoiluhousut on eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Löytyy ihan googlettamalla ulkohousut lapset.
...ja aikuisillekin haku ulkoilupuku ...🤣🤣🤣🤣🤣