Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloin voimaan todella paljon paremmin kun jätin leivän, leikkeleet ja maidon pois ruokavaliosta

Vierailija
17.05.2025 |

Teollisesti valmistettu höttöinen vehnägluteenia sisältävä leipä ei ole hyväksi elimistölle, leikkeleiden vaaroistahan on ollutkin paljon puhetta viime aikoina.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin voimaan todella paljon paremmin kun jätin pois kaikki ne joissa paljon lisäaineita. Margariinit, valmisleivät, erityisesti ne joissa "kevyt" ensimmäisenä sanana. Veriarvot vuodessa kohentuivat niin ettei seurantaa enää tarvitse. 

Margariinit ovat kemistien kovettamaa roskaöljyä. 

Vierailija
22/33 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön aina ruisleipää eikä ikinä ummetus vaivaa ja pysyn hoikkana, enkä valita uupumuksesta, kuten einespuuron tai jonkun mikrotetun bataattikeiton töissä syövät jotka ovat lihavia ilman energiaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön aina ruisleipää eikä ikinä ummetus vaivaa ja pysyn hoikkana, enkä valita uupumuksesta, kuten einespuuron tai jonkun mikrotetun bataattikeiton töissä syövät jotka ovat lihavia ilman energiaa. 

Jep, kaikki tuntevat ne lounastauolla mikron edessä eines kädessä jonottavat akat. 

Vierailija
24/33 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kaikkea syöt nyt?

No varaamaan ihan oikeaa ruokaa! Perustuuko jonkun ruokavalio vehnäleipään, maitoon ja leikkeleisiin, kun kysyy tällaista?? 

Vierailija
25/33 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvä olla vaikka syön noita kaikkia. Vissiin on kyse, mitä päässään miettii. Ruoka ei siis ole pääasia eikä jokaista suupalaa pidä miettiä.

Vierailija
26/33 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on hyvä olla vaikka syön noita kaikkia. Vissiin on kyse, mitä päässään miettii. Ruoka ei siis ole pääasia eikä jokaista suupalaa pidä miettiä.

milloin olet viimeksi käynyt labrakokeissa missä on otettu muutkin arvot kuin perusverenkuva?

Vierailija
27/33 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

milloin olet viimeksi käynyt labrakokeissa missä on otettu muutkin arvot kuin perusverenkuva?

Terveet ihmiset eivät ravaa labrakokeisaa vain koska voivat. Olet tyypillinen ortorektikko. 

Vierailija
28/33 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Vaihdoin aamupalaleivät sokerittomaan kilomysliin ja luonnonjugurttiin, ja maidon olen jättänyt pois. Jostain syystä siitä menee aina maha sekaisin, vaikka olisi miten laktoositonta. Hapatetut jugurtit ja kovat juustot sopii.

Syön leipää vaan harvoin, herkkuna. Jos asiaa miettii niin sehän on kuin pullaa. Tosin pullassa on enemmän proteiinia koska siinä on yleensä kananmunia.

Kannattaa kuunnella omaa kehoa.

Olet mt-ongelmainen ja kaikki ongelmasi johtuvat päästäsi. 

Näinkö lääkäri sinulle sanoi?

Vierailija
29/33 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten elimistö voi reagoida eri ruokiin eri tavoin. Voi liittyä aineenvaihduntaan ja bakteerikantaan sekä allergioihin. 

Vierailija
30/33 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi terveen ihmisen tarvisi ravata laboratoriokokeissa? Luulosairasta touhua.

Vierailija
31/33 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen voinut paljon paremmin, kun olen jättänyt syömiseen liittyvän pohdinnan. 

Syön tavallista sekaruokaa. Hedelmät ja marjat maistuvat. Välillä syön grillimakkaraa ja juon colaa. 

Vierailija
32/33 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet mt-ongelmainen ja kaikki ongelmasi johtuvat päästäsi. 

Ongelma sulla on housuissasi!

Vierailija
33/33 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen voinut paljon paremmin, kun olen jättänyt syömiseen liittyvän pohdinnan. 

Syön tavallista sekaruokaa. Hedelmät ja marjat maistuvat. Välillä syön grillimakkaraa ja juon colaa. 

syö ruosteet hyvin heh!

https://www.youtube.com/shorts/mO4ICx3E4Oo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän