Poika tuli kyyneleet poskilla kotiin
Mitään ei kuulemma ole tapahtunut vaikka näen kyllä että jotakin on. Äsken kävin kurkkaamassa hänen oveltaan ja näin lapseni peiton alla piilossa. Sanoi että anna mun nukkua rauhassa.
Pelottaa että kiusaaminen on alkanut uudestaan.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä paapo liikaa, ettei pojasta tule itkupilli hinttapullaa.
Miltä tuntuu olla luuseri kiusaaja? Millaiset kotiolot sulla on ollut? Onko vanhemmat antanut sulle selkään useinkin?
Joo. Ei itketä enää.
Vierailija kirjoitti:
Näin tänään kaupungilla monta rasvaisen ihraista Ä M MÄÄ oluttölkki kädessään. Ihan hirveää katsottavaa olivat. Semmoisia auringonvalossa paahtuneita joulukinkun näköisiä sumopainijoita. Menin itsekin kotiin itkien.
Inkkelin ulina on musiikkia korville :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikasi on luuseri.
Ne kiusaajat niitä luusereita on.
Vähän kuon Stubb?
Voithan sinä uskotella itsellesi niin.
Jos mä menin kotiin itkemään, että joku on kiusannut mua, niin mulle sanottiin että vedä sitä turpaan. Pitää oppia maailmassa pärjäämään, ei täällä itku auta.
Vierailija kirjoitti:
Poikasi on luuseri.
Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa öyhön öyhön persutirallallei
Vierailija kirjoitti:
Hinttapuli selvästi
Ppperrrssskutarallaa!
Ppperrrssskutarallaa!
Kiusaajien vanhempien tiedot ylös. Miehesi käy kotiovillaan. Loppuu kiusaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Kunnolliet pojat ei itke.
Rohkea mies ei pelkää itkeä.
Vierailija kirjoitti:
Poikasi on luuseri.
Niin, sunkaltasten ihmisten kohdalla ei auta muu kuin vetää rehellisesti turpaan, valitettavasti.
Älä puutu toisten asioihin, kun ei selvästikään sitä haluta, KYYLÄ!
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko kavereiden vanhempia? Voitko soittaa heille ja selvittää asiaa?
Ja samalla kaikille ensin laittaa kuunneltavaksi Tommi Läntisen kappale: Syvälle sydämeen sattuu. " Äiti, en tahdo mennä kouluun"😪😪
Vierailija kirjoitti:
Kunnolliet pojat ei itke.
Niinkö sinulle on lapsena opetettu. Onko oikein kun pieni lapsi oikein satuttaa itsensä ja " lohdutetaan" ei miehet itke. Voi oikeen perkele sanon minä. Mistä sitten kasvaa niitä aikuisia miehiä joilla on monenlaiset tunnelukot jotka saattaa purkautua, joskus, pahimmalla mahdollisella toiminnalla.
Joo 😭 Taisi olla kusetkin housussa 🥺