Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poika tuli kyyneleet poskilla kotiin

Vierailija
16.05.2025 |

Mitään ei kuulemma ole tapahtunut vaikka näen kyllä että jotakin on. Äsken kävin kurkkaamassa hänen oveltaan ja näin lapseni peiton alla piilossa. Sanoi että anna mun nukkua rauhassa. 

Pelottaa että kiusaaminen on alkanut uudestaan. 

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi raukkaa. Miksi joku persoona tulee aina kiusatuksi, eikä pysty puolustatumaan.  Ihmiset ovat monet susia toisilleen, lapsetkin. Ja heikomman kimppuun käydään aina henkisesti tai fyysisesti.

Vierailija
2/35 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko kavereiden vanhempia? Voitko soittaa heille ja selvittää asiaa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota heti maanantaina kouluun yhteyttä. Älä anna tuon jatkua.

Vierailija
4/35 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnetko kavereiden vanhempia? Voitko soittaa heille ja selvittää asiaa? 

Voin. Haluan kyllä ensin jutella lapseni kanssa sitten kun hän on valmis kertomaan etten vaan lisää vettä myllyyn. 

Ap

Vierailija
5/35 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä jututtaa poikaa viikonloppuna. Hyvä alku on sellaisten rentouttavien asioiden tekeminen, joka auttaa poikaa pääsemään jonkinlaiseen tasapainoon. Se, ettei halua kertoa voi johtua esim. uhkailuista. Lapsi pystyy kertomaan vasta kun kokee turvallisuutta ja lämpöä kotona ja havainnoi, että vanhempi kestää kuulla mitä vaan. Voimia jatkoon!

Vierailija
6/35 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikasi on luuseri.

Ne kiusaajat niitä luusereita on.

Vierailija
7/35 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritä jututtaa poikaa viikonloppuna. Hyvä alku on sellaisten rentouttavien asioiden tekeminen, joka auttaa poikaa pääsemään jonkinlaiseen tasapainoon. Se, ettei halua kertoa voi johtua esim. uhkailuista. Lapsi pystyy kertomaan vasta kun kokee turvallisuutta ja lämpöä kotona ja havainnoi, että vanhempi kestää kuulla mitä vaan. Voimia jatkoon!

Luulen, että huomenna hän kertoo mulle enemmän. Toivottavasti ei ole mitään uhkailua takana. Vuosi sitten oli tosi paljon tappeluita ja niistä tulleita ruhjeita. Toivon että nyt ei ole tappelusta kyse. 

Ap

Vierailija
8/35 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas luuseri kiusaajat tulivat haukkumaan heti. 

Vierailija
9/35 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnolliet pojat ei itke.

Vierailija
10/35 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että huomenna hän kertoo mulle enemmän. Toivottavasti ei ole mitään uhkailua takana. Vuosi sitten oli tosi paljon tappeluita ja niistä tulleita ruhjeita. Toivon että nyt ei ole tappelusta kyse. 

Ap

Minkä ikäisiä? Tee rikosilmo ja lasu kiusaajista, jos ovat olleet väkivaltaisia lastasi kohtaan. Surullinen juttu kyllä. 

Vierailija
11/35 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on pedoista julmin.

Vierailija
12/35 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä sama hullu. Kirjoittaa päivisin viestin, kun aina hänen lapsensa on itkenyt tai itkee. Saa jotain kiksejä näiden kirjoittamisesta ja siitä, että saa huomiota ihmisiltä.

Vierailija
13/35 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minkä ikäisiä? Tee rikosilmo ja lasu kiusaajista, jos ovat olleet väkivaltaisia lastasi kohtaan. Surullinen juttu kyllä. 

Yläasteella. Pitää selvittää. Toivon todella että tässä ei ole kyse kiusaamisesta vaan jostain paljon pienemmästä. Pelkään kuitenkin, että mun vaisto on oikeassa.

Ap

Vierailija
14/35 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtautuisin niin, että on ihan selvää että jos on kiusattu niin sanotaan heti kuka ja missä. Jatkoselvittelyt jää aikuisille.  Ettei lapsi jää jotenkin häpeämään että on huono ja heikko kun kiusataan eikä vanhemmillekaan voi kertoa. 

Vierailija
15/35 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko taas itkuntuhruiset silmät pojalla?

Vierailija
16/35 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä lapsen isä on?

Vierailija
17/35 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä sama hullu. Kirjoittaa päivisin viestin, kun aina hänen lapsensa on itkenyt tai itkee. Saa jotain kiksejä näiden kirjoittamisesta ja siitä, että saa huomiota ihmisiltä.

Vaikka aloitus ei olisi totta, tätä tapahtuu koko ajan. Valitettavasti. Ja jos on totta: voimia tilanteen selvittelyyn, ap.

Vierailija
18/35 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä paapo liikaa, ettei pojasta tule itkupilli hinttapullaa. 

Miltä tuntuu olla luuseri kiusaaja?  Millaiset kotiolot sulla on ollut? Onko vanhemmat antanut sulle selkään useinkin?

Vierailija
19/35 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinttapuli selvästi

Vierailija
20/35 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko isä selvittää asiaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän