Tapailumies piti outona, kun kommentoin hevosia laitumella
Oltiin siis ajelulla ja kun sanoin innoissani, että katso hevosia, niin pyöritteli silmiä ja myöhemmin totesi, että mulla oli outoja kommentteja, kun kommentoin noita hevosia ja kaunista luontoa muutenkin. En siis jatkuvasti, vaan ihan muutaman kerran ihastelin. Onko tuo tuo kommentointini siis niin outoa käytöstä teidän mielestänne? Itelle tuli miehen kommenteista tyhmä olo.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
80% mun ja mieheni keskusteluista ja höpöttelyistä liittyy ympäröivään luontoon, säätilaan, luonnonilmiöihin ja luonnon kauneuteen ja eläimiin. Tapailumies on outo eikä mulla olis mitään yhteistä tollasen ihmisen kanssa. Mieti onko sulla.
Sinä olet vähintään tylsä, tai outo 🙄
Vierailija kirjoitti:
No ei se tavallaan outoa ole, mutta vähän sellaista kummallista täytepuhetta. Jos minullekin deittinainen toteaisi: katso, hevosia. Niin ajattelisin mielessäni että joo..o, niinpä näkyy, mitäs sitten? Hieman sama kuin toteaisin naiselle vastaan tulevasta autosta: katso, punainen Volvo.
Tavallaan ymmärrän miehen pointin autosta. Mutta naiset kokevat keskustellessa syvällisyyttä ja haluavat kommunikointia ei olla negaatiossa hiljaa koko ajan (kuin kaksi autistia olisi), onhan hevosella sielu ja kaupunkilainen harvoin näkee eläimiä. Koulu on ikävä asia monelle ollut osittain ja osaksi positiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se tavallaan outoa ole, mutta vähän sellaista kummallista täytepuhetta. Jos minullekin deittinainen toteaisi: katso, hevosia. Niin ajattelisin mielessäni että joo..o, niinpä näkyy, mitäs sitten? Hieman sama kuin toteaisin naiselle vastaan tulevasta autosta: katso, punainen Volvo.
Kumpi on harvinaisempaa tavallisen keskivertoihmisen nähdä normaalina arkipäivänä: punainen Volvo vai lauma hevosia?
Niin, no teille helsinkiläisille pulunkin näkeminen lienee luontoelämys.
Ei ole, semmoinen paskansi just mun ikkunaan taas.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuollainen kommentointi on lapsellista. Ei hevoset nyt niin ihmeellisiä ole, että niitä pitää esitellä.
Mä kyllä kommentoin oraviakin.
T. Nainen 59 vee
Minun kohdallani tuo olisi ollut mukava keskustelunavaus. Meidän naapurissa asui perhe, jolla oli hevonen ja me päästiin ratsastamaan sillä. Mentiin ravia ja kevyttä laukkaa,ei uskallus riittänyt täyteen laukkaan,tai taidot. Joskus kohdalle osuu sopiva ihminen kenen kanssa juttelu on mukavaa ja vastavuoroista,oli aihe mikä tahansa.
Tyhmä mies.
Ei tulisi toisia deittejä.
Vierailija kirjoitti:
No sinä se enemmänkin outo olet. Normaali ihminen huomioi ympäristöään ja sitä mitä näkee. Voiko sun mielestä sanoa, että onpa nätin värinen talo? Vai onko sekin jotain typerää täytepuhetta?
Ainako pitäisi sanoa vain jotain erityisen tähdellistä? Sua karttaisin jo kaukaa. Eihän sulle voi mitään sanoa, koska joka ikiseen sanomiseenhan voit vastata, että mitäs sitten?
Sun kaltaisia ärsyttäviä äijiä todella on, kyttää toisten puheita ja kritisoi niitä nenänvarttaan pitkin, itse on olevinaan niin maan perusteellisen fiksuja. Sulle en puhuisi sanaakaan.
Puhun kokemuksesta. Exä, valitettavasti vielä pitempiaikainen, oli just tollanen. Jos katsoin ikkunasta aamulla ja totesin, että taas sataa, niin heti heitti ivallisesti, että oliko tuo kuinkakin tärkeetä sanoa, kai MINÄ sen itsekin näen.
Ja kun sitten en enää juuri mitään viitsinyt sanoa, niin tuijotti mua kysyvästi pitkän aikaa ja sitten tokaisi, että "No! Sano nyt jotain!"
Oli kyllä maailman rasittavin tyyppi.
Tuli heti tämä mieleen, kun tuon sinun kirjoituksesi luin.
Jos joku kommentoi sinua ja puheitasi kysy aina miksi. Se, että vain alistuu ja murjottaa ja kirjoittelee tänne ei ikinä anna vastausta miksi mies sanoi niin kuin sanoi. Se asia jää vaivaamaan sinua, vaikka muuta itsellesi väittäisit. Nyt laitat viestiä ja kerrot saman asian miehelle. Pyydä selittämään. Vaikka et ikinä enää tapaisi naulaa äijä seinää (henkisesti) ja vastuuseen puheistaan. Ei elämää eletä sietämällä ihmisiltä mitä tahansa ja etenkään ekoilla deiteillä.