Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailumies piti outona, kun kommentoin hevosia laitumella

Vierailija
16.05.2025 |

Oltiin siis ajelulla ja kun sanoin innoissani, että katso hevosia, niin pyöritteli silmiä ja myöhemmin totesi, että mulla oli outoja kommentteja, kun kommentoin noita hevosia ja kaunista luontoa muutenkin. En siis jatkuvasti, vaan ihan muutaman kerran ihastelin. Onko tuo tuo kommentointini siis niin outoa käytöstä teidän mielestänne? Itelle tuli miehen kommenteista tyhmä olo. 

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu

Vierailija
2/48 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaaliahan tuo sun käytös oli. Miehen ei niinkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko myös hirnakan munia?  Mainitsitko niistä.

Vierailija
4/48 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesko tapailumies tämä sulle onkaan jo tänä iltana?

Vierailija
5/48 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empatiakyvytön mies, ei pidä eläimistä, kiertäisin kaukaa.

Vierailija
6/48 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, se ois varmaan täysin pöyristyny mun tavasta hipelöidä puiden ja pensaiden lehtiä, oksia ja runkoja, jäädä ihmettelemään puroja ja putouksia, pilviä ja auringonsäteitä XD

Vierailija
7/48 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa se

Vierailija
8/48 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säikähti että mitä odotat illalta, kun tietää että se on raakaa peliä kun hevoset nai, siinä tanner jyskää ja aitaa kaatuu.

Vierailija
9/48 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie puistoon kävelylle missä halailet puita ja ruokit ankkoja:D

Vierailija
10/48 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivatko hevoset ALASTI?

Vierailija
11/48 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

80% mun ja mieheni keskusteluista ja höpöttelyistä liittyy ympäröivään luontoon, säätilaan, luonnonilmiöihin ja luonnon kauneuteen ja eläimiin. Tapailumies on outo eikä mulla olis mitään yhteistä tollasen ihmisen kanssa. Mieti onko sulla.

Vierailija
12/48 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän on itse kuin luolamies käytöstapoineen, palauta takaisin luontoon.

Vierailija
13/48 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali keskustelun aihe. Ukko ite on omituinen.

Vierailija
14/48 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen silmät pyörisi varmaan ulos päästä kun kuulisi mun lässytykset ja läperrykset luonnosta ja eläimistä. :D

Vierailija
15/48 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailumiehet on joku outo mieslaji. Viisainta kiertää ne kaukaa.

Vierailija
16/48 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin kerran samaan junaan tuollaisen pariskunnan kanssa. Vihaisennäköinen mies murjotti ja kiltinnäköinen nainen osoitteli ikkunasta näkyviä maisemia ja jutusteli ystävällisesti: "Kiva, kun lakkasi satamasta. Oi, tuolla on hevosia laitumella. Hei, tuolla näkyy se ala-aste, jossa kävin pari vuotta" ja mies ärähti raivokkaasti: "EI KETÄÄN KIINNOSTA MISSÄ SÄ KÄVIT KOULUA!!!!"

Nainen hymyili pelokkaasti ja sanoi hiljaa, että eipä sillä mitään väliä ole, olinpa tyhmä. 

Teki mieli kysyä naiselta, että miksi ihmeessä hän on tuollaisen äijän kanssa.

Vierailija
17/48 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosi ankealta ihmiseltä jos tuo on "outoa". Itse en jaksa yhtään arvostelijoita. Tai siis saa mies laukoa arvioitaan minusta, mutta tekee sen kyllä etänä.

Vierailija
18/48 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se tavallaan outoa ole, mutta vähän sellaista kummallista täytepuhetta. Jos minullekin deittinainen toteaisi: katso, hevosia. Niin ajattelisin mielessäni että joo..o, niinpä näkyy, mitäs sitten? Hieman sama kuin toteaisin naiselle vastaan tulevasta autosta: katso, punainen Volvo.

Vierailija
19/48 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kommentointi oli normaalia, miehen ei. Älä jatka tuollaisen tolleron tapailua.

Vierailija
20/48 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se tavallaan outoa ole, mutta vähän sellaista kummallista täytepuhetta. Jos minullekin deittinainen toteaisi: katso, hevosia. Niin ajattelisin mielessäni että joo..o, niinpä näkyy, mitäs sitten? Hieman sama kuin toteaisin naiselle vastaan tulevasta autosta: katso, punainen Volvo.

Ai sä oot näitä jotka puhuu vain silloin kun luulevat sanovansa jotain tärkeää? Ja toisin sanoen kaikki mitä sanot on viisauden säkenöiviä kultajyväsiä?