Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen haluttomuus

Vierailija
16.05.2025 |

Haluan nyt kysyä mielipiteitä ennen kuin teen mitään lopullista johtopäätöstä. Eli olemme noin 40-vuotias pariskunta ja kohta 2 vuotias lapsi. Seksiä ei ole ollut lapsen syntymän jälkeen kuin ehkä 10 kertaa, eikä mies osoita oikein minkäänlaista kiinnostusta edes tähän. Itselle olisi kuitenkin tärkeä asia EDES sen muutaman kerran kuukaudessa. Keskusteltu on ja milloin mitäkin selityksiä tähän... Eli onko tämä muillakin yleistä?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologia tekee tehtävänsä.

Vierailija
2/17 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ex - miehen kanssa oli seksiä harvoin ja useita puolen vuoden taukoja. Lopullinen tauko oli sitten 2,5 vuotta ja halusin eron. Pielessä oli moni asia. Ei läheisyyttä, ei puhumista eikä oikein mitään, kun ex ei halunnut.

Nuo kuivat kaudet alkoivat jo yhteen muuton jälkeen. Yhdessä olimme 20 vuotta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka aktiivinen olet miestäsi kohtaan itse? Odotatko, että hän toimii kuin kone?

Vierailija
4/17 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a

Sun täytyy vain luoda säännöt ja pitää niistä kiinni. 

Esim. "tässä talossa harjoitellaan lasten tekoa joka perjantai kello 20.00 riippumatta siitä oletko paikalla vai et." 

Olen kuullut, että useammat tulevat silloin paikan päälle

Vierailija
5/17 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen haluttomuus parisuhteessa yleensä johtuu siitä että vaimo on häiden jälkeen märehtinyt itsensä rumapainoiseksi. Miehen halukkuus lähes poikkeuksetta paranee kun vaimo on laihduttanut takaisin sellaiseksi kaunispainoiseksi, jonka mies vaimokseen otti.

Vierailija
6/17 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi olla masentunut tai jossain tunnelukossa. Meillä seksielämä alkoi hiipumaan joten tajusin että joudun itse olemaan myös aktiivinen asian kanssa. Oikea naru löytyi kun tajusin kuinka voimakas nylon-fetissi miehelläni on ja kuinka voin kätevän hienovaraisesti käyttää sitä hyväkseni. Aukesi ikään kuin uusi luku ja nykyään jos mieheni tulee sänkyyn stayupit tai sukkikset jalassa, se tarkoittaa että hän haluaa eturauhashierontaa :D

Vierailija
7/17 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a

Esim. "tässä talossa harjoitellaan lasten tekoa joka perjantai kello 20.00 riippumatta siitä oletko paikalla vai et." 

Pitäisi olla tiistai, torstai ja lauantai. 

Vierailija
8/17 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka aktiivinen olet miestäsi kohtaan itse? Odotatko, että hän toimii kuin kone?

Ihan pähkähullu ajatus. Vika on aina miehessä.

Kun nainen ei halua, vika miehessä.

Kun mies ei halua, vika miehessä.

Semmosta se miehen elämä sitten on.

Teet niin tai näin, teet aina väärinpäin...

Vierailija
9/17 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä tyyppisiä keskusteluita käyty, millaisia vastauksia tuottaneet? Selkeitä syitä tuollaiselle? Millaisin tavoin olet ilmaissut haluavasi seksiä ja kuinka on reagoinut? Miten sisältöpuoli seksissänne, vastaako mielenkiinnon kohteet toisiaan? Onko kertonut fantasioinnin kohteistaan mitään, oletteko kokeilleet edes osaa niistä ja miten on toiminut jos olette? Millaisia sekaipuuhanne on silloin kun seksiä sattuu olemaan? Erinäisillä kikoilla ja kokeiluilla voi seksielämää piristää hetkellisesti,  mutta pysyvämpiin muutoksiin pitäisi jo keskustella tosi avoimin mielin. Vastailemalla aluksi näihin, voisit ehkä saada edes jossain määrin eteenpäin vieviä vastauksia, ilman voit saada joitakin vähän sinnepäin vastauksia, jotka harvemmin antaa lisäarvoa.

Vierailija
10/17 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyköhän Pekan kanssa kalassa?

Vierailija
11/17 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies voi olla masentunut tai jossain tunnelukossa. Meillä seksielämä alkoi hiipumaan joten tajusin että joudun itse olemaan myös aktiivinen asian kanssa. Oikea naru löytyi kun tajusin kuinka voimakas nylon-fetissi miehelläni on ja kuinka voin kätevän hienovaraisesti käyttää sitä hyväkseni. Aukesi ikään kuin uusi luku ja nykyään jos mieheni tulee sänkyyn stayupit tai sukkikset jalassa, se tarkoittaa että hän haluaa eturauhashierontaa :D

Tuo nailonfetissi on miehillä aika yleistä. Pienestä se on kiinni;  mun mies haluaa, että käytän kotona hametta ja sukkiksia.

Vierailija
12/17 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a

Minä sanoin noin sen jälkeen, kun mies ei ollut halunnut seksiä kahteen vuoteen. Minä en sitten kuitenkaan pettänyt, vaan toivoin että mies alkaisi kiinnostua seksistä. Sitten kävi ilmi, että mies pettää, on varmaan pettänyt jo pitkään. Hän ei siis vain ihan oikeasti halua minua. Olisi ollut reilua kertoa se heti, varsinkin kun kysyin vuosien varrella, mutta hän päätti sen sijaan pettää ja hukata minun elämästäni vuosia.

Vierailija
13/17 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a

Minä sanoin noin sen jälkeen, kun mies ei ollut halunnut seksiä kahteen vuoteen. Minä en sitten kuitenkaan pettänyt, vaan toivoin että mies alkaisi kiinnostua seksistä. Sitten kävi ilmi, että mies pettää, on varmaan pettänyt jo pitkään. Hän ei siis vain ihan oikeasti halua minua. Olisi ollut reilua kertoa se heti, varsinkin kun kysyin vuosien varrella, mutta hän päätti sen sijaan pettää ja hukata minun elämästäni vuosia.

https://www.vauva.fi/keskustelu/1401544/ketju/rakastunut_rakastajaan__a…

Vierailija
14/17 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan pähkähullu ajatus. Vika on aina miehessä.

Kun nainen ei halua, vika miehessä.

Kun mies ei halua, vika miehessä.

Semmosta se miehen elämä sitten on.

Teet niin tai näin, teet aina väärinpäin...

Niin, wanharouva Tyhjäpään mesviha-avaus tämäkin.

Vierailija
15/17 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon ap olet lihonnut viimeisen viiden vuoden aikana?

Vierailija
16/17 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trololoo, pikemmin pitäisi kai kysyä, minkälaisessa kunnossa se miesparka on?

Vierailija
17/17 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trololoo, pikemmin pitäisi kai kysyä, minkälaisessa kunnossa se miesparka on?

Senkun kyselet.

Miten ap on painon kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä