Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kalastaminen pitäisi olla verollista

Vierailija
16.05.2025 |

Jos kalastat nin jokaisesta kalasta pitäisi maksaa valtiolle veroa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin kalastajia pitäisi tukea kulttuuriperinnön ylläpitämisestä. Vihervasemmistokin saa kaikenlaisia turhia tukia.

Puhumattakaan kokkarinasseista, ne saa kaiken maailman optioitten ja bonusten maksutukia yrityksille jotka ei tuota mitään ja pitää palkkalistoillaan huuhaakonsultteja eli turhanpuhujia.

Vierailija
22/31 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalastaminen kannattaa koska siitä saa ruokaa itselle ja jos saa paljon kalaa niin voi myydä kalaa tutuille. Niin minä olen tehnyt. Ahventa yleisesti ottaen saa helposti ja paljon jos jaksaa käydä kalassa usein. Toki pitää olla vene ja kalaverkkoja jotka maksaa. Olen saanut kesästä syksyyn 300-400 kg ahvenia ja niistä tulee filettä 100kg. Kun myy fileitä kilon 20 eurolla niin tienaa ihan hyvin.

Syyllistyt veropetokseen ja kehut vielä sillä. Olet yrittäjä, mutta et maksa vastuitasi.

Mitä se Iigori taas nillittää? Olet tyypillinen laiska, luuseri ja loisiva kommari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalastus on kallista ja verollista

autosta ja bensasta menee paljon veroa

välineet on  ja verollisia 

kalastuksesta maksetaan erilaisia maksuja myös

kalastajajien kalat maksaa oikeasti paljon, halvempaa on lohi kaupassa  

Vierailija
24/31 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoastaan pilkkiminen ja onkiminen on ilmaista eikä nekään sallittu missä tahansa. 

Kalastuksen hoitomaksu on, vaikka järveen on vediosuus. Miten olisi uimisen vero. Eu, n tarkkailijat 7000 kk palkalla  vahtimaan ja asuisivat paikkakunnan parhaassa hotellissa. Onhan oravan kakan keräilijätkin palkattu. 

Vierailija
25/31 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kalastan vain sen mitä meidän perhe syö. Kuha noin 70 kg filettä Ahventa noin 20 kg filettä. Kalaa syödän 2 kertaa viikossa. Harrastuksena kalastus on mitä parhain. 

Vierailija
26/31 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kalastan vain sen mitä meidän perhe syö. Kuha noin 70 kg filettä Ahventa noin 20 kg filettä. Kalaa syödän 2 kertaa viikossa. Harrastuksena kalastus on mitä parhain. 

Eläinten tappaminen hyvä harrastus? Kamoon.

Vierailija
27/31 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalastaminen kannattaa koska siitä saa ruokaa itselle ja jos saa paljon kalaa niin voi myydä kalaa tutuille. Niin minä olen tehnyt. Ahventa yleisesti ottaen saa helposti ja paljon jos jaksaa käydä kalassa usein. Toki pitää olla vene ja kalaverkkoja jotka maksaa. Olen saanut kesästä syksyyn 300-400 kg ahvenia ja niistä tulee filettä 100kg. Kun myy fileitä kilon 20 eurolla niin tienaa ihan hyvin.

Touko - lokakuu välille tienestejä 2 000 miinus tarvehankinnat. Saahan tuolla nyt jonkintasoisen puolalaisen keskituntiansion nyt kuitenkin ja raitista ilmaa...

Vierailija
28/31 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalastajat sotkee rannat roskillaan ja siimoillaan. Kohta taas moni sorsanpoikanen menettää henkensä sotkeuduttuaan siimoihin jotka on jätetty rannalle.

Ilman siimojakin voi kyllä kalastaa. 

Vierailija
29/31 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin kalastajia pitäisi tukea kulttuuriperinnön ylläpitämisestä. Vihervasemmistokin saa kaikenlaisia turhia tukia.

Kerropa ne vihervasemmiston tuet?

Vierailija
30/31 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni on kalastanut koko ikänsä ilman minkäänlaisia lupia vaikka olisi pitänyt olla. Muistan kun lapsena olin mukana katiskkoja tarkistamassa ja piti kyylätä ettei kukaan vain näe. Samaan aikaan hän kasvatti lohia omassa kalalammessa, joita sitten ruoki näillä katiskoihin ja muihin ansoihin uineilla kaloilla. Yllättäen vankka perussuomalaisten kannattaja ja pitkäaikaistyötön

Vierailija
31/31 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerropa ne vihervasemmiston tuet?

Todella huonolaatuisesta maalaus"taiteesta" maksetaan apurahoja. Fiiliksellä huonolla tekniikalla vedetyt teokset ilman ideaa eivät ole taidetta. Suomalainen "taide" ei uudistu mitenkään, ei tarjoa elämyksiä, tai yllätyksiä.