Voit pitää tätä liioitteluna, mutta oikeasti adaptoidun todella nopeasti...
Viimeinen suomalainen miekkonen minulla oli ajankohtana x, jota en paljasta tänne xdd. Hän oli käytöksineen sellainen viimeinen niitti ja päätin, että suomimiekkoset ovat lopullisesti historiaa, ELLEN jostain sekopäisestä syystä päädy vielä hänen kanssaan yhteen. Meillä ei siis ollut mitään AITOA ongelmaa, vaan sellaista että eksä epävarmuuksissaan draamaili milloin mistäkin ja uskoi omiin ajatuksiinsa, ja suuttui niistä.) Olen hyvin systemaattisesti välttänyt kontaktia suomimiekkosten kanssa aina kun mahdollista. Kun sitten suomieksä otti yhtäkkiä yhteyttä, tajusin, että jo tässä ajassa olen aivan adaptoitunut ulk. miekkosiin, enkä oikeasti osaa enää lukea suomimiekkosten kankeaa viestittelyä, jossa asiat pitää ymmärtää rivien välistä. Minulle tarttuu todella herkästi kaikenlaiset äänenpainotukset sun muut, totun todella nopeasti asioihin kuten esim. ulk. miekkosten tapaan kommunikoida yms. xddddd
Kommentit (5)
Olen vähän sellainen, että kun suutun niin voin tehdä aika dramaattisiakin päätöksiä. Kuten vaikka suomieksän takia ihan systemaattisesti hylätä joka ikisen suomalaisen, koska mieleni sanoo, että nyt tuli vikatikki ja yhtään en jousta.
Sinulla on varmaan adapteri sitten.
xddddd Se on ihan jännä tunne, kun yhtäkkiä tuntuu kuin oma kulttuuri olisi vieras xddddd Somessakin näen ja käytän suomea hyvin rajoitetusti, joten olen tietyllä tapaa etääntynyt monista Suomeen liittyvistä asioista, vaikka en kuitenkaan fyysisesti. xddddd enkä henkisesti, vaan että jotenkin kun tuo suomieksä aiheutti minulle sellaisen v!han, että halusin etäännyytää itseni siitä vähästäkin suomeen ja Suomeen liittyvästä kaikkialla xdddddd Toki someni ovat olleet täynnä englantia ja muita kieliä iät ja ajat, ei se ole mikään uusi asia.