HUOMIO! Tampere -> Linnainmaa
Heips!
Ollaan mitä ilmeisimmin muuttamassa Linnainmaalle Tuluksenkadulle! Mahtaisko täällä olla ketään, joka asuu siellä ja osais sanoo millasta siellä on asua? Onko rauhallista jne...
Me siis ei olla vielä päästy sitä kämppää kattomaan, ni kiinnostais tietää, että mihin on päänsä pistämässä! ;)
Burde ja Heidi <6kk
Kommentit (4)
Linnainmaa on kyllä tuttu paikka. (Asuttiin ennen Liinakonkadulla Holvastin puolella.) Mutta toi Tuluskatu on vähän vieraampi... Ollaan muuttamassa VTS:n kämppään. Oon kuullu, että joissain VTS:n taloissa on vähän levotonta.. sillä vähän kyselen myös... että onkohan tossa Tuluskadulla millasta?!
Mutta kaippa siellä ihan kivaa väkee asuu!? Toivottavasti. =) On kyllä kiva muuttaa täältä Rantatieltä muiten lapsiperheitten läheisyyteen. ;) (Kun täällä ei kauheesti oo muita, kun tässäkin on vaan tää yks kerrostalo.)
Burde taasen
VTS:sän taloissa ja täällä on kyllä tosi rauhallista. Ja tästä on joku 200m Linnainmaan neuvolaan ja s-marketille. Itse olen kokenut vts:talot oikein kivoiksi ja rauhallisiksi. Täälläkin asuu paljon lapsiperheitä ja koiranomistajia. Siitä kadusta en ikävä kyllä osaa sanoa mitään.
Hermione ja Milo 1 1/2 kk
ennen vauvan tuloa tuluskadulla ja tykkäsin hirveästi.. haluu takas...
Ja kieltämättä meidän talossa oli välillä menoa ja meininkiä (ei asuttu vts:n talossa), mutta silloin se ei haitannut, nyt ehkä lapsen myötä vois olla toisinkin.. vaikkakin kyllä siihen tottuu ja tykkäsin asua kerrostalossa, kun aina oon asunu.. Meidän talossa oli vain kaksioita ja yksiöitä, ja senkin takia varmaan verotti lapsellisia pareja, että semmosissa taloissa voi olla hieman villiä menoa ;)
Tosi paljon nuorta porukkaa asustelee siinä kadulla, mutta myös näin ollen lapsiperheitä, että uskoisin teidän viihtyvän!
Mut siis tosi kivaa aluetta se ja lyhyt matka puistoileen ja ihmisten ilmoille :) Ja siis toivottavasti viihdytte!
E ja poitsu 1,5 v
...täällä on paljon lapsiperheitä ja paljon koiranomistajia:) Koilliskeskuksessa hyvät palvelut, jotka ovat Tuluskadulta kävelymatkan päässä (neuvola, apteekki, posti, kauppa, Alko, pub, Makuuni.....:)) Hyvät lenkkimaastot. Käsittääkseni aluelta löytyy muskaria, avointa päiväkotia yms. Bussilla pääset keskustaan sekä numeroilla 16 ja 18 - saattavat olla usein täynnä juuri siksi, että Linnainmaalta, Atalasta ja Leinolasta tulee paljon vaunukansaa. Tuluskadun läheisyydessä on iso yleinen leikkipuisto.
Lapsiperheille siis löytyy paljon plussia, mutta välillä harmittaa pitkähkö matka keskustaan.