Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin ystävän luona ja sain paniikkikohtauksen. Onko aika katkaista ihmissuhde?

Vierailija
15.05.2025 |

Varmasti itsestäänselvää mutta koska kyse on pitkäaikaisesta ystävästä niin tämä tuntuu vaikealta ja surulliselta. Silti oikealta. Meitä ei yhdistä oikein mikään enää paitsi menneisyys ja muutenkin minä koen itseni hänen seurassaan pieneksi. Joudun alentumaan, kroppa kiristyy,  puheentuotto on vaikeaa, koen ettei minua kohdata sellaisena kuin olen ja joudun jotenkin hassulla tavalla olemaan hyvin itsetietoinen kaikesta mitä sanon, teen tai liikun. 

Tunnen itseni vieraaksi hänen elämässään ja joskus jopa hyväksikäytetyksi. On outo olo koko ajan mutta pieniä hyviä hetkiä myös jolloin unohdan hetkeksi kaiken sen raskaan mitä koen. 

Viimeksi ollessani hänen luonaan yötä en kyennyt nukkumaan. Oli vahva tunne etten kuulunut sinne ja olisin halunnut vaikka jo siltä istumalta yöllä lähteä. Sain lievän paniikkikohtauksen, itkin ja paino rinnassa tuntui suurelta. En tätä tietenkään tehnyt näkyvästi enkä kertonut aamulla asiasta. En halunnut kertoa koska hänellä oli tärkeä päivä tulossa. Sinä yönä tein päätöksen että tämä on tullut nyt tiensä päähän. 

Silti epäröin hieman, en voi enää jatkaa. Taaa tuli rintakehälle ahdas olo kun edes mietin. En tiedä kuinka tämä ystäväsuhde päätetään? Hän voi olla aika kostonhimoinen tai muuten ilkeä jos haluaa. Siksi toivoisin voivani tehdä tämän kohteliaasti. Toisaalta myös rakastan häntä kaikesta huolimatta joten siksikin tahdon olla hienotunteinen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa kuihtua kasaan. Älä enää sovi tapaamisia.

Vierailija
2/9 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika katkaista. Minulle puhkesi paniikkihäiriö ystävän kanssa, joka soitti mut hätiin, kun halusi hypätä parvekkeelta. Jouduin painimaan hänet parvekkeen lattiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaa!

Vierailija
4/9 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psyykosit päällä

Vierailija
5/9 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtöön vaan.

Vierailija
6/9 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi ettei mene enää kylään. Saat katkaista välit jos haluat, sinähän sen päätät tietyin pätevin perustein. Osa ottaa etäisyyttä, mutta joskus on pakko kai erota jos tilanne paha. Sen tietää kuka on sopiva ja kuka ei.

Vierailija
7/9 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi kiittää.

Vierailija
8/9 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitteleeko/viestitteleekö aktiivisesti? Sopiiko hän tapaamisia?

Jos ei, antaa vain välien kylmettyä.

Vierailija
9/9 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitteleeko/viestitteleekö aktiivisesti? Sopiiko hän tapaamisia?

Jos ei, antaa vain välien kylmettyä.

Emme me aktiivisesti soittele tai viestittele. Yleensä hän kyllä tekee aloitteen. On aika ristiriitaista kun välittää toisesta ja samaan aikaan rintaa ahdistaa ja kroppa jännittyy. Ei vain tule mitään. Ei tämä palvele meistä varmaan enää kumpaakaan. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi