Eikä teitä yhtään sureta että Patrick Swayze on kuollut?
Kommentit (21)
Se oli hyvä se leffa missä se oli portsari joka veti kaikkia turpaan
Vierailija kirjoitti:
Roadhouse.
Pate oli siinä kyllä hottis.
No ei hetkauta yhtään. Kuoli jo ajat sitten.
Olishan se tänään jo aika patu.
Mutta nuorena dirty dancing ja ghost leffat kytättiin tarkasti ja useasti. Olihan se uskomattoman komea mies.
Vierailija kirjoitti:
Opin siitä espanjaa: mijo.
Kyllä. Kuolema liian nuorena on surullista.
Hänen kirja on muuten hyvä. "Time of my life"
Vierailija kirjoitti:
Mutta nuorena dirty dancing ja ghost leffat kytättiin tarkasti ja useasti. Olihan se uskomattoman komea mies.
Katsellessa totisesti hungry eyes. Huh huh..
Erittäin surullinen asia. Edelleen :-(
Oliko homo . Julkkishomoja nimellä Aharon Benjamin kuin Patrik tiainen on ja Tynkkynen. Julkkisnarkomaaneja ja lesboja vielä enemmän. Jopa laulaja Madonna oli bi ja ystävänsä ja veljensä homoja. Mooses makaa Mooseksen kanssa eikö niin.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään noista leffoista (nuorena olin todellinen Dirty dancing -fani), mutta Swayze ei ollut ikinä yhtään mun makuun. Mutta toki surullista, että kuoli niin nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Kuka oli? Mitä teki?
Näyttelijä, teki menestyselokuvia 1980- ja 1990-luvulla ja vielä tällä vuostuhanella kunnes kuoli syöpään.
Vierailija kirjoitti:
Oliko homo . Julkkishomoja nimellä Aharon Benjamin kuin Patrik tiainen on ja Tynkkynen. Julkkisnarkomaaneja ja lesboja vielä enemmän. Jopa laulaja Madonna oli bi ja ystävänsä ja veljensä homoja. Mooses makaa Mooseksen kanssa eikö niin.
No ei ollut. Oli naimisissa nuoruudenrakkautensa, suomalaissyntyisen Lisa Niemen kanssa.
En ole surullinen hänen kuolemastaan. En tuntenut häntä. En sure ketään minulle tuntemattomia ihmisiä, koska silloinhan pitäisi koko ajan surra jonkun ihmisen kuolemaa jossain päin maailmaa. Turhaa hommaa, surkoot sukulaiset ja ystävät.
Nyt kun sanoit, niin onhan se valtavan surullista.