Mitä kuuluu tehdä, jos näkee 2 lasta yhden sähköpotkulaudan kyydissä?
Vaarallista menoa. Miten tuohon kuuluu reagoida? Vanhemmista ei tiedä.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Katsoa muualle, ja toivoa, ettei kuulu rysäystä ennen kuin on itse edempänä.
Tuosta tuli mieleen, kun vanhoina hyvinä aikoina ajoin mopon perässä autolla kesäiseen aikaan.
Olin niin kiitollinen, kun pääsin kääntymään ennen mahdollista rysäystä ja näkemästä niitä kyyditettävän paljaita verisiä varpaita ja sääriä asfaltissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huudan POLIISI!
Jos on uskovainen, niin kannattaa jättää asiat korkeamman käteen ja huutaa Herraa apuun. Jos onnettomuus tapahtuu siitä huolimatta, niin voi todeta että Herran tiet ovat tutkimattomat!
Ok. - HERRA Poliisi!
Kysyä miksi kyydissä ei ole 3 lasta?
Mitä enemmän töppäilevät sitä nopeammin tullaan nuo skuutit kieltämään mikä on hyvä. Eli kannustusta vaan.
Vierailija kirjoitti:
Nuo ovat yleensä niitä ihmisen aivottominta ikävaihetta läpikäyviä 13-17-vuotiaita. Eivät he opi, ennenkuin sattuu jotain. Jotkut eivät silloinkaan.
Halvaantuneena pyörätuolissa voi lamppu syttyä.
Vierailija kirjoitti:
Nuo ovat yleensä niitä ihmisen aivottominta ikävaihetta läpikäyviä 13-17-vuotiaita. Eivät he opi, ennenkuin sattuu jotain. Jotkut eivät silloinkaan.
Näin se on. Kun aivotoiminta on vielä kehittymätön( joillain ei kehity koskaan) niin heillä on vain se hetki, ei kyetä ajattelemaan seurauksia. Niinkuin monessa muussakin asiassa.
Huudat että lopettakaa se homoilu.
Vierailija kirjoitti:
Huudat että lopettakaa se homoilu.
Ne pysäyttää skuutin, ja yrittää sitten käydä kimppuun, mutta ne voi helposti itsepuolustuksena hakata pesismailalla. Esa Å.-metodikin toimii.
Ilmoittaa poliisille JA ottaa kuvia todisteeksi. Eikö tämä ole jo seleväääääää: NIISSÄ EI SAA OLLA YHTÄ HENKILÖÄ enempää kyydissä kerralla jA MIN 18-V TÄYTTÄNYT henkilö ?? Miten vaikeaa tää nyt o ????? Itellä o oma pienempi käytös kesäisin. Ja osaan kyllä säännöt ! Olen 49-v nainen. En IKINÄ antaisi, JOS olisi omia lapsia, heidän käyttää sellaista ennen, kuin ovat täysi-ikäisiä ja sittenkin saisivat itse maksaa matkat, jos o sellainen vuokrattava. Ja se, et ne jätetään tylysti minne sattuu, vaikka niille o kaikille oma paikkansa, minne se jät tämän ! Keskelle tietä ! Ja sitte se, että KENELLÄKÄÄN en ole nähnyt mitään kypärää päässä ! No, eip oo meidän muitten ongelma, jos tapahtuu jotakin, esim kuski kaatuu..........
Vierailija kirjoitti:
Katsoa muualle, ja toivoa, ettei kuulu rysäystä ennen kuin on itse edempänä.
Katsoa muualle ja toivoa että rysähtää kunhan on ehtinytitse etäälle. Muistakaa myös että kypärä on nolo.
Vierailija kirjoitti:
Toivoa että kaatuvat, niin että tarvitsee kipsiä selittäkööt sitten kotona mitä ja miten tapahtui
ihan oikein noille,ku joka viikko joku arkussa, no ei sittenkään noi opi mitään ku ei mulla voi käydä noin,oon taitava. kyllä risoo kun suoraan oiotaan risteyksissä auton eteen, v...tu mistä se ilmestyikin,oikaistaan keskeltä risteystä ajotien poikki toiselle jalkakäytävölle. vauhtia ei säädellä. toinen röplää kännykkää ja toinen ohjaa takaapäin jotta edessä oleva saa kytätä kännykkää. on nähty aikuinen muka ja lapsensa kyydissä.
hyvin alkoi tääkin kevät. en muista oliko itä-suomi, niin yhdessä sairaalassa jo 18 hoidettavana. ja noi lehtijutu 2 tapausta. vanhus kaatu,ja tyyppi pakeni paikalta. kypäräpakko ja polvisuojat,mutta se ei auta uhria kenen päälle ajavat. vois lopettaa koko -lystin-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väistää.
Useimmiten tuo viritelmä on väistämisvelvollinen, jos ajoradan ylityksestä on kyse.
Olen siltikin sitä mieltä, että sitä kannattaa yrittää väistää vaikka se ei väistäisi.
Ole vain. Minä olen sitä mieltä, että kannattaa väistää vasta sitten, kun on selvää, että muuten rysähtää. Ei siis kannata kategorisesti alkaa väistämään (=antamaan tietä) ja aiheuttaa omalla toiminnallaan illuusion, missä lautailijat luulevat, että heitä kuuluukin väistää tilanteissa, joissa väistämisvelvollisuus on heillä. Tämä aiheuttaa tarpeettomia onnettomuuksia jatkossa jos he vain olettavat muiden väistävän ja joku ei sitä ehdikään tehdä. Ja senhän tietää keneen sattuu, kun lautailija ja auto törmäävät toisiinsa.
Jos ne on tyttöjä niin antaa namuja