Mitä kuuluu tehdä, jos näkee 2 lasta yhden sähköpotkulaudan kyydissä?
Vaarallista menoa. Miten tuohon kuuluu reagoida? Vanhemmista ei tiedä.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Videokuvaa ja vie poliisille video näytille.
Niitä varmasti kiinnostaa tosi paljon sun tositv-videot.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen karjassut, että vain yksi skuutille. Osa on hypännyt pois, osaa ei kiinnosta ja sitten k-päisimmät räkii päälle ja näyttää keskaria, huutaa ja haukkuu.
No ei tuo sunkaan karjuminen ventovieraille terveeltä kuulosta.
pitää huoli omista asioista. edelleen ja aina
Antaa jatkaa matkaa ja sanoa että hyvä ku säästit matkakuluissa. Jatka samaan tapaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä voi tehdä? Kiljua perään?
tuo loppuu kun tulee vakuutukset skuutteihin
Ei nykynuoriso kiljun perään mitään ymmärrä. Energiajuoma maistuu paremmin ja joku pilleri perään.
Älä kadehdi toisten nuoruutta. Jokainen joutuu hyväksymään, että nuoruus eletään kerran.
Jatka matkaa, vaikka ne kolarois ja jäis huutamaan maahan. Luonto hoitaa tuollaiset huonot yksilöt pois .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä varmasti kiinnostaa tosi paljon sun tositv-videot.
Onpa pakko kiinnostaa koska palkka. Ja jos myöhemmin kolaroivat voit sanoa on sulla video siitä että yritit estää sen tapahtumasta. poliisimiehet ovat kusessa voit sanoa, niin alkaa kiinnostamaan.
Lasun paikka. Sosiaalipäivystyksellä on iso haavi millä pyydystävät noita ja vievät lastenkotiin.
Vierailija kirjoitti:
Kojelautakamera kannattaa olla oman oikeusturvansa kannalta.
Keppi pyörän väliin ja sitten nauraa kun ne sinkoilevat ympäriinsä.
Vierailija kirjoitti:
en puutu
puutun jos makaavat kadulla ja soitan 112
Siihen voi yrittää hypätä kolmanneksi jos vain mahtuu.
Kylläpä taas on pumpuleissa lapsuutensa viettäneet mammat löytyneet. Hiekkalaatikollakin oli vaan karkea sepeli ja käpylehmä oli hävinnyt. Nyt kostetaan nuorisolle.
Kymmenen kyykkyä. Tekee ajan mittaan hyvää kehon vetreydelle.
Mun ennätys neljä. Päin punaisia kun ei osannut jarruttaa. Kaksi hyppäsi vauhdissa pois ja sitten pysähtyi kun ohjasi puskaan. Olin pyörällä taaempana. Ei mitään isoja tyttöjä ja kirkuivat aika lailla.
Vierailija kirjoitti:
Huudan POLIISI!
Jos on uskovainen, niin kannattaa jättää asiat korkeamman käteen ja huutaa Herraa apuun. Jos onnettomuus tapahtuu siitä huolimatta, niin voi todeta että Herran tiet ovat tutkimattomat!
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä taas on pumpuleissa lapsuutensa viettäneet mammat löytyneet. Hiekkalaatikollakin oli vaan karkea sepeli ja käpylehmä oli hävinnyt. Nyt kostetaan nuorisolle.
Eikös se 13-14 vuotiaspari kostanut jo 92 vuotiaalle. Vanhus selvisi kahdesta kolmesta sodasta vain tullakseen mukiloiduksi skuutilla. PRKL!