Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Treffit saivat oudon käänteen

Vierailija
15.05.2025 |

"Tyyppi törmäsi johonkin kaveriinsa ja otti sen mukaan. Ilmeisesti en ollut hänelle mieleen.

Nainen, 33 vuotta, Jyväskylä

Eräs nainen oli melko humalassa jo saapuessaan ja oli unohtanut lompakkonsa kotiin.

Mies, 36 vuotta, Helsinki

Olen pettynyt useasti. Ihan ekoilla treffeillä mies oli humalassa jo saapuessani ja poltti pilveä treffien aikana useasti. Toinen mies niisti käteensä kävellessämme. Yhdellä oli kiire pesemään ikkunoita treffeiltä, joiden itse olisin halunnut jatkuvan.

Nainen, 49 vuotta, Helsinki

Treffikumppani lehahti viinalle, oli lyhyt ja meni kesken kävelyn puun taakse tarpeilleen.

Nainen, 47 vuotta, Helsinki

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin selvisi, ettei potentiaalinen seurustelukumppani ollutkaan muuttanut erilleen vaimonsa kanssa.

Jos pettymys vaihtuu vielä jossain vaiheessa rakkauden löytymiseen, ei Sanna jää muistelemaan kaiholla sinkkuaikojaan. Treffailu kun tuntui aluksi harrastukselta ja nyt oikeastaan jo työltä, hän kuvailee.

Vierailija
2/4 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deitti oli aivan juovuksissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olin tuossa yksi päivä treffeillä, missä mies haikaili puolet ajasta ihana, kaunista ja älykästä ex-tyttöystäväänsä. Kuinka hän oli ollut mustasukkainen yms. Olivat eronneet 4 v sitten...

Vierailija
4/4 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deitti sammui pöytään. Odottelin noin 1,5 tuntia ja hän jatkoi puhetta siitä mihin jäi.