Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ollut pitkän työtön. olen ollut yli 3200 päivää laita paremmaksi.

Vierailija
15.05.2025 |

Aikoinaan kun opiskelin niin luvattiin että töihin pääsee heti. Sit kun hain töitä niin ei saanutkaan töitä. Sitten sanottiin pitää opiskella lisätutkinto, no minä tein ja sen jälkeen sanottiin työtilanne huono. Tykkärissä ne sanoo töitä on ja töihin pääsee heti mutta eivät kerro millaisella hakemuksella kun omani ei kelpaa.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän yli 4000 päivää.

Vierailija
2/57 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikea superluuseri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattityötön on ammatti siinä missä seksityöntekijä, parturi tai maisteri.  Ei pidä halveksia. 

Vierailija
4/57 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään. Työkkäri.

Vierailija
5/57 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatii taitoa olla työtön nii pitkään, miksei arvosteta taitoa.

Vierailija
6/57 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on noin 400 000 työnvälttelijää. Puolet heistä nostaa tt-tukea. Osa muita tukia. Osa ei nosta mitään vaan varallisuutta tai elättäjiä löytyy "omasta pihasta".

Vierailija
7/57 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopealle jäät.

Vierailija
8/57 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva et kerrot täällä julkisesti että asut kerrostalo luukussa ja olet ollu perseauki 3200 pv. oot nolo tyyppi.

Vierailija
9/57 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyys on parasta elämässä. Kaikille työläisiää velkaa ja ulosottoa ja pian ne menettää asuntonsa pankille kun työpaikat vähenee.

Vierailija
10/57 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut työtön vuodesta 2002

Vierailija
11/57 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on noin 400 000 työnvälttelijää. Puolet heistä nostaa tt-tukea. Osa muita tukia. Osa ei nosta mitään vaan varallisuutta tai elättäjiä löytyy "omasta pihasta".

Tuhansia entisiä työnvälttelijöitä löytyi espanjasta kun kansaneläkkeiden lähettäminen lopetettiin ulkomaille.

Vierailija
12/57 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön työnhakija olen ollut 10 vuotta mutta  en työtön koska  osa-aikatöissä olen nykyäänkin . Tukia toki nostan palkan lisäksi. Kokoaikatöihin menen jos joku mut palkkaa joskus mutta jää nähtäväksi palkkaako kukaan koskaan. En asiasta kuitenkaan ota mitään stressiä.

Vierailija
13/57 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reilu vähemmistö heistä ovat  työnvälttelijöitä.

Vierailija
14/57 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaimmat nostaa tukia yli 9000€ kuukaudessa. Kyllähän se työstä käy. 

Vierailija
15/57 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaimmat nostaa tukia yli 9000€ kuukaudessa. Kyllähän se työstä käy. 

Minä taviksena joudun tyytymään vain noin 1400 euron tukiin. 

Vierailija
16/57 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä muka on työ jonne pääsee heti ja palkkaakin saa tarpeeksi.

Vierailija
17/57 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut kouluttautuvat alalle missä töitä. Toiset alkavat hyödyttämään koulutusta ja kokemusta yrittämistoiminnalla. 

Sinulle kaikki on vaikeata kun vielä täällä päivästä toiseen kyselet. Sinut on huomattu.

Vierailija
18/57 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä päivääkään.

Vierailija
19/57 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut kouluttautuvat alalle missä töitä. Toiset alkavat hyödyttämään koulutusta ja kokemusta yrittämistoiminnalla. 

Sinulle kaikki on vaikeata kun vielä täällä päivästä toiseen kyselet. Sinut on huomattu.

Koulutus ei takaa töitä millään alalla.Lähes poikkeuksetta vaaditaan myös kokemusta eli pelkkä koulutus ei riitä. Nykyään ei työttömän kannata ottaa sitä riskiä ja perustaa yritystä. 

Vierailija
20/57 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle sanottiin että rakennusalalla on töitä ja kun valmistuin niin ei ollutkaan töitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi