Mitä ajattelet hiljaisesta ja vetäytyvästä työkavereista?
Hän on tunnollinen ja ahkera työntekijä, osaa hommansa, kokenut. Mutta hän ei juurikaan osallistu yhteisiin sosiaalisiin tilanteisiin, kuten kahvitaukoihin. Hän juo kahvit työpöytänsä ääressä. Hän on hiljainen, puhuu kyllä mutta ei ole suulas, etenkään jos on useampi ihminen paikalla. Hän ei puhu itsestään paljon mitään, työasioista puhuu. Hän kuuntelee, hymyilee, on ystävällinen ja saattaa sanoa jotain mutta lähtee monesti tilanteista ensimmäisenä pois.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa melko pahasti masentuneelta.
No en nyt sanoisi niinkään. Eiköhän hän ole oma itsensä. Se on hyvä.
Kuin minä. En jaksa sitä kahvihuoneen kälätystä ja haluan hetken rauhan ilman työasioita, joten siksi ruokailen omassa huoneessani. Eikä mun tarvi työpaikalla puhua omia asioitani.
Olen työssä jossa suurin osa on introvertteja, työ on tosi itsenäistä analysointityötä, tämän tyyppiseen työhön hakeutuu tietyntyyppiset ihmiset. Kukaan ei ihmettele jos et puhu palavereissa, saa olla hiljaa. Aivan ihanaa, nautin.
Tylsää. Olen itse hiljaisenpuoleinen ja ystäviä ei oikeastaan ole. Kaipaan kuitenkin ihmiskontakteja, mutta en osaa muodostaa kommunikointia toisen hiljaisen kanssa. Kontaktia ottavat ihmiset ovat yleensä mukavia, koska silloin minunkin on helpompi ottaa kontaktia.
Se ei enää jaksa, kun on muutakin elämää. Hänellä on oma asema työpaikalla ja varmasti hyvät välit johtoon. Meillä kahvihuoneen täyttää nuoret ja assistentti. Asiantuntijat ja pomot käy lounaalla ravintolassa ja kahvit juodaan kokouksissa.
Rääväsuista tykätään työpaikoilla, hiljaiset joutuu enemmän ongelmiin
Normaalia. Ehkei työn lisäksi kaikki jaksa ylimääräistä. Yrittää käyttäytyä hyvin. Voi olla omia asioita elämässä mietittävänä, osaa taas väsyttää tai ahdistaa. Tietysti olisi kiva jos ilmaisee asioita, että tietää mitä mielessä, pakko ei ole.
Puhutko musta? :D Pisti ajattelemaan et kuulostan ja näytän sitten ulospäin PALJON tylsemmältä mitä oikeasti olen 🤔 N33
Melkoista tekopyhää jaskaa ketju täynnä.
Pieni osa teistä on paskamyllyn aloittajia ka sen pyörittäjiä. Olette sosiaalisesti erinomaisen taitavia. Kyvykkäitä käyttämään taitojanne sekä hyvään että pahaan.
Suurin osa teistä vaientaa oman järkenne ääneen ja kiipitätte kiltisti valitsemanne johtajan vanavedessä. Pelokkaina ja epävarmoina. Peläten sitä, jos itse joutuisikin maalitauluksi. Kuinka siitä selviäisikään.
Vierailija kirjoitti:
Eniten ihmetyttää kuinka pitäisi olla velvollinen pitämään seuraa ja hauskuuttamaan muita työn ohessa. Kaikilla ei ole tarve miellyttää tai hakea kavereita töistä, eiköhän se riitä että tekee duunit.
Meillä on töissä yleinen seurustelija, puheissaan kova tekemään. Pomotkin kyrsiintyneet mutta eivät mahda mitään kun firman suurimman omistajan poika.
Kuulostaa ihan minulta. Toivottavasti saan jatkossakin olla töissä oma itseni.
Ajattelen, että työkaveri on varmaan introvertti. Ja sitten ajattelen muita asioita.
Ei olisi kauaa meillä töissä.
- sosiaaliala
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuosta sitten pitäisi ajatella? Pätevä ja asiallinen työntekijä.
Työpaikoilla rasittavimmat ovat ne turhan hölisijät ja itseään täynnä olevat perheelliset. Ketään kiinnosta lapsenlapset. Tehkää työnne.
Kuulostaa melko pahasti masentuneelta.