Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aneros vinkkejä

Vierailija
15.05.2025 |

Itellä aneros tyylinen tappi (sinful) jolla yrittänyt kovasti saada eturauhasta stimuloitua orgasmi hakuisesti. Olen kyllä lantiopohjan supistamisen tunnistanut ja samoin anaalin sullijalihasta osaan supistella. Vaikka kuinka jumppaa niin ei juurikan tuntemuksia ole. Oisko vinkkejä asian suhteen jotta nautinto huipentuisi orgasmiin. Vai onko vaan niin että aito aneros on toimivampi. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole minäkään saanut pelkästään tuollaisella tapilla suurta kiihotusta aikaiseksi. Mutta se on ainoa asia, joka tuntuu kuitenkin hyvältä ahterissa ja yhdynnän tai runkkaamisen yhteydessä se voimistaa orgasmia ja tuo siihen erilaista tuntua. M47

Vierailija
2/11 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla on ohjeet miten aneroksen kanssa pitä toimia: https://hotlips.fi/p38244/aneros-eupho-syn-trident-stimulaattori

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miekin dildolla hieromalla ja samalla runkaten saanut orkun. Tuntuu melkein samalta kuin muutekin runkatessa

Vierailija
4/11 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla on ohjeet miten aneroksen kanssa pitä toimia: https://hotlips.fi/p38244/aneros-eupho-syn-trident-stimulaattori

Noi ohjeet aikaanaa olen löytänyt. Itselle ei tuottanut toivottua tulosta. Pitää ilmeisesti vaan yrittää uudestaan. Lisä vinkkejä otetaan edelleen vastaan. 

Vierailija
5/11 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi ohjeet aikaanaa olen löytänyt. Itselle ei tuottanut toivottua tulosta. Pitää ilmeisesti vaan yrittää uudestaan. Lisä vinkkejä otetaan edelleen vastaan. 

Aijaa. Mulla toimi täydellisesti. Oli kyllä onnenpäivä kun uskalsin kokeilla näitä leluja. 

Vierailija
6/11 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tärkeää pitää peppu rentona. Jos yhtään jännitän ja puristelen anerosta, tuntuu että se herkkä paikka jää peppulihaksilta piiloon eikä tunnu mitään. Jos seisoo tai hieroo kalua niin mulla kouristelee peppulihakset väkisinkin. Kun saat pepun ihan rennoksi, voit liikutella anerosta sisään-ulos. Varovasti voi kokeilla hyväillä kalua tai antaa se kaverille suuhun. Sitten vain hierot sen aneroksen kärjellä siitä herkkunappulasta ja nautit.  Joku enemmän harjoitellut saa selostaa miten se peppulihaksilla liikuttelu toimii.

Vierailija
7/11 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eturauhanen on oikeesti parasta mitä oon löytänyt pitkään aikaan! Se tunne kun stimulaatio osuu kohdilleen, on ihan omaa luokkaansa.

Itellä on käytössä myös Aneros-tyylinen tappi ja oon jo pidempään hakenut sitä orgasmihakuista flowta. Lantiopohjan ja sulkijalihaksen supistukset löytyy, ja oon kokeillut erilaisia supistusrytmejä ja hengityksiä. Silti ne suuremmat tuntemukset on vielä antaneet odottaa itseään.

Yksi iso juttu mulla oli se, että piti päästää irti siitä nyt sen pitää tapahtua -ajattelusta. Kun keskittyy vaan tuntemuksiin ja nauttimiseen, alkaa keho pikkuhiljaa antaa enemmän. Hengitys auttaa tosi paljon pitkät, hitaat uloshengitykset rentouttaa ja vahvistaa kehon herkkyyttä.

Joskus se, että vähän liikuttaa lantiota tai tekee pieniä mikroliikkeitä, saa tapin osumaan just oikeaan kohtaan. Ja toinen: joskus kannattaa testata eri asentoja, esim. kyljellään, selällään jalat koukussa tai jopa konttausasennossa vaikutus voi olla yllättävä.

Ja joo, aidossa Aneroksessa voi olla tarkempi muotoilu, joka osuu täsmällisemmin eturauhaseen. Se voi auttaa, mutta yksinään sekään ei tee ihmeitä keho ja pää pitää saada mukaan leikkiin. Maltti, rentous ja uteliaisuus on ehkä parhaita työkaluja tässä hommassa.

Onko sulla tullut mitään paineen tai kihelmöinnin tunnetta eturauhasalueella vai onko ollut ihan hiljaista vielä?

Vierailija
8/11 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika yhdentekevää onko tappi "aito" vai epäaito. Anatomiassa on enemmän eroja ihmisten kesken.

Vierailija
9/11 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aneros on kyllä niin onneton että sen voisi yhtä hyvin työntää vaikka perseeseen.

Vierailija
10/11 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan Aneroksen pyllyyn kun alkaa tietyllä tavalla panettamaan ja aikaa on. Tykkään tyttöillä, joten yleensä päälle kiva lyhyt mekko ja stayupit tai haaroista avoimet sukkikset. Aneros on kiva laittaa vessanpytyllä istuen. Siinä on helppo istua pylly pitkällä ja mekko korvissa. Sitten vain makuulle sohvaan tai sänkyyn. Pippeliä ei kannata räpälätä heti alussa vaan yrittää pitää se velttona ja koko alakerta rentona. Seisokki vaihtelee kivikovasta velttoon, riippuen lähinnä sen hetken tuntemuksista. Hiljaa paikallaan maatessa saat peppulihakset rennoksi ja Aneroksen pää löytää kohta oikean kohdan. Hengityksen tahtiin se siellä hieroo ja sitä voi tehostaa varpaita heiluttelemalla. Kaveri voi auttaa ja liikutella tappia varovasti. Seuraavaksi mulla tulee tunne että koko lantion seutu ikään kuin halvaantuu ja kohta tulee todella raju orgasmi. Toiselle kierrokselle kannattaa antaa pippeli kumppanin suuhun. Suikkari on aivan mahtava ja Aneros toimii osaamatonta sormea paremmin. 

Vierailija
11/11 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peffahommat on puppeleile. T: setämies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi