Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Merelä Ilta-Sanomissa: sain orgasmin abortissa

Vierailija
15.05.2025 |

Sanoisin, että nyt on niin kuvottavaa settiä että ei sanat riitä.

https://www.is.fi/viihde/art-2000011233880.html

Kommentit (759)

Vierailija
301/759 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ketju. Sain keskivahvan siemensyöksyn.

Vierailija
302/759 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan seuraava somejulkaisu: näin valmistat sikiön airfryerissä, kuuma kesäherkku voimaantuneelle himonaiselle.

Seremoniallisesti höyrytettyä sikiöä

Toisaalta savustuspöntössä voisi tulla rapsakampi herkku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/759 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
304/759 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmankos toimenpidehuoneen ovi on lukossa abortin aikana kun sisältä kuuluu oh-oh-oh-ääntelyä ja rytmikästä kolketta.

Toimenpidehuoneen tunnistaa ovessa olevista spermaroiskeista ja oveen poratuista titkistysreistä.

Vierailija
305/759 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vaimoni sai orgasmin ja abortin

Vierailija
306/759 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko olemassa abortti-doula-koulutuksia?

Vierailija
307/759 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kuvia?

Vierailija
308/759 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tämä sekoboltsi on? Joku vasemmiston tuleva tähti?

Vierailija
309/759 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla Suomen historian sekopäisin somejulkaisu?

Vierailija
310/759 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin ajattelin että tämä otsikko on taas joku ihan hatusta reväisty trolli täällä Vauvalla ja sitten luin tuon artikkelin. Mitä vttua. Tuo nainenhan on ihan omissa maailmoissaan. Liekö ihan terve noin niin kuin psyykkisesti? Abortin ymmärrän ja hyväksynkin vaihtoehtona, mutta tuo seremonia ja kaikki siihen liittyvä on jotain, minkä tuomista julkisuuteen pidän vaan täysin käsittämättömänä huomion lypsämisenä ihan ilman isoa O:ta kaiken päälle. Abortin tekijöillä on jo ihan valmiiksi riittävän ristiriitainen vastaanotto ilman tällaisten hörhöjen ulostuloja. Uskoni ihmisiin laski taas vähän. Olen itse tehnyt abortin samassa iässä ja minua kuvottaa ajatella, että jollain tavalla rinnastun nyt tällaisiin ihmisiin.

Vai että ihan iso o. Tavan ihmisille o ei ole mikään ihmeellinen tapahtuma ja ihan ymmärrettävää, että seksuaalisesti virittäytynyt ihminen voi kokea sellaista kun sukuelimissä tapahtuu.

Omissa maailmoissaankin (lue: eri kulttuurikuplissa kuin missä sinä elät) on ihan laillista, sallittua ja soveliastakin elää.

Kyllä ainoa kuvottava asia tässä olet sinä, joka halveksut toisen elämäntapaa. 

Halveksun sitä, että tällainen vaikuttaja hakee mediahuomiota aborttikokemuksellaan ja rituaaleillaan. Minun näkökulmastani huomio kiinnittyy nyt vähän muihin asioihin kuin siihen aborttiin, mutta hänet nyt sitten tullaan varmaan jatkossa ottamaan esimerkkinä aina kun puhutaan abortin tekijöistä ja tämä ei aborttikeskustelussa ole lainkaan hyvä asia. Ehkä sinun pitäisi kokea abortti, niin saisit käsityksen siitä millaiseen tilaan pääset virittäytymään kun sukuelimissäsi tapahtuu.

Se miten tämä nainen elää elämäänsä ei muuten minua kiinnosta, mutta en valitettavasti saa luettua lukemattomaksi ja joudun elämään tuon artikkelin antamien mielikuvien kanssa.

Vierailija
311/759 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kuvia?

stidiaskissa

Vierailija
312/759 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaiset teema-abortit olisi hieno juttu.

Vierailija
313/759 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin ajattelin että tämä otsikko on taas joku ihan hatusta reväisty trolli täällä Vauvalla ja sitten luin tuon artikkelin. Mitä vttua. Tuo nainenhan on ihan omissa maailmoissaan. Liekö ihan terve noin niin kuin psyykkisesti? Abortin ymmärrän ja hyväksynkin vaihtoehtona, mutta tuo seremonia ja kaikki siihen liittyvä on jotain, minkä tuomista julkisuuteen pidän vaan täysin käsittämättömänä huomion lypsämisenä ihan ilman isoa O:ta kaiken päälle. Abortin tekijöillä on jo ihan valmiiksi riittävän ristiriitainen vastaanotto ilman tällaisten hörhöjen ulostuloja. Uskoni ihmisiin laski taas vähän. Olen itse tehnyt abortin samassa iässä ja minua kuvottaa ajatella, että jollain tavalla rinnastun nyt tällaisiin ihmisiin.

Vai että ihan iso o. Tavan ihmisille o ei ole mikään ihmeellinen tapahtuma ja ihan ymmärrettävää, että seksuaalisesti virittäytynyt ihminen voi kokea se

Haluaisitko jakaa kanssamme, kuinka monta aborttia sinulle on tehty, voit myös kertoa body countin ja kuinka monta lasta eri jännämiehille? 

Vierailija
314/759 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen somevaikuttaja julkaisi kuvan kuukautisverta naamassaan: Se on...

Joskus merkkaan kohdun verellä otsan, Merelä selittää.

Toisin sanoen Merelä on siis sipaissut otsaansa kuukautisverta.

Eikä siinä vielä kaikki. Merelä kertoo joskus tekevänsä kuukautisverestään myös kasvonaamion.

Siitä ei sentään ole kuvaa.

Se on mun tapa vuorovaikuttaa mun kehon viisauden ja luomisvoiman kanssa, Merelä perustelee.

ei kyllä kuulosta kovin normaalilta tääkään

pitäisikö hänen saada ammattiapua?

Vierailija
315/759 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tämä sekoboltsi on? Joku vasemmiston tuleva tähti?

Kyllä tuo ihan ehta kokoomusmuija on ainakin ulkoisesti ja elämänarvoiltaan

Vierailija
316/759 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä aika karskia läppää, pakko myöntää, että parille heitolle tuli naurettua ääneen :-) 

Onko sitten hyvä asia, että abortin kaltainen oikeasti aika vakava asia naurattaa? 

Nyt suomalaiset stand-up-koomikot korvat hörölle, tässä on aivan mahtavaa lähdematskua. Tai sitten ei. 

Vierailija
317/759 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas uusi vihaketju naisen itsemääräämisoikeutta kohtaan.

Vahinkolaukaukset pyhitetään, mutta ei vaivauduta kysymään, että millaiset olosuhteet pitäisi lapsen tuloa varten olla.

Tähänkin ketjuun jätän puumekkini, että jumala suojelee viattomia noitien kirouksilta, joita tässäkin ketjussa jaellaan auliisti. Kiroukset lankeavat noitiin itseensä.

Minä kannatan naisten oikeutta päättää kehostaan mutta EN kannata tälläistä sekoilua ja hihhulointia vakavalla asialla.

Vierailija
318/759 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen somevaikuttaja julkaisi kuvan kuukautisverta naamassaan: Se on...

Joskus merkkaan kohdun verellä otsan, Merelä selittää.

Toisin sanoen Merelä on siis sipaissut otsaansa kuukautisverta.

Eikä siinä vielä kaikki. Merelä kertoo joskus tekevänsä kuukautisverestään myös kasvonaamion.

Siitä ei sentään ole kuvaa.

Se on mun tapa vuorovaikuttaa mun kehon viisauden ja luomisvoiman kanssa, Merelä perustelee.

ei kyllä kuulosta kovin normaalilta tääkään

pitäisikö hänen saada ammattiapua?

No tuo nyt vielä menee, mutta oli hieronut otsaansa nyt sitä abortoidun alkionkin verta ja sekin tietty raportoitiin julkisuuteen

En tiedä onko tuo mieskin hieroskellut alkion verta itseensä, vai seuraillut vain sivusta, että hyvä kultsi hyvin menee?

Vierailija
319/759 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some-maailma on saanut aikaan ennätyksellisen boomin erilaisia reaalimaailmasta irti olevia taikauskoon rinnastettavia ilmiöitä sekä outoja epärealistisia hahmoja, joiden luojien päämääränä on mahdollisimman paljon seuraajia twitterissä, instagramissa jne. ja rikastuminen tällä tavalla. Ilmiö on vaarallinen, koska varsinkaan nuoret some-käyttäjät eivät tunnista, että he seuraavat harkitusti tuotettuja valeilmiöitä ja -hahmoja.

Vierailija
320/759 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas juttu, etenkin tuo alkion pakastaminen. Orgasmia en sinänsä ihmettele. Itse olen saanut yhden elämäni parhaista orgasmeista silloin, kun synnytyksen jälkeen istukka tuli pois. Kenellekään en toki ole tuosta kehdannut kertoa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä