Olen tosi ylpeä itsestäni, Vikman sanoo
"On aika siistiä olla tamperelaisnainen, joka laulaa orgasmista koko maailman isoimmassa musiikkitapahtumassa".
Kommentit (16)
Ap:lla taasen ei ole mitään ylpeilyn aihetta
Ap on myös selkeästi autuaan tietämätön siitä että seksistä on laulettu eri muodoissa jo vuosikymmeniä, sekä suomeksi että muun maan kielillä.
Onneksi ihmiset ei tiedä mistä se laulaa.Saksalaiset eivät ymmärtäneet edes tuota ich kommea kun ei osaa lausua.Berliiniläisiltä kyseltiin ja kukaan ei ymmärtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ihmiset ei tiedä mistä se laulaa.Saksalaiset eivät ymmärtäneet edes tuota ich kommea kun ei osaa lausua.Berliiniläisiltä kyseltiin ja kukaan ei ymmärtänyt.
Miten se kuuluu lausua?
Kuvitelkaa jos euroviisuedustaja alle olis tuon sijasta Eerik, ja haluaisi saada or kut suorassa lähetyksessä, maailman suurimmassa musiikin live lähetyksessä.
Hänet olisi lynkatty.
Onhan tuo tosiaan säälittävä tavoite ja unelma ollut hänelle.
Hän varmaan näyttäisi sen ihan konkreettisestikin, jos se olisi sallittua.
Luoja, mitähän sen päässä on tapahtunut?
Erikan olemus kuin vosun, onko se hän vai onko se hänen rooli ? Molempi huonompi. Myötähäpeä.
Ei noissa kinkereissä pärjää, jos keskittyy vain tuijottelemaan omia kengänkärkiään ja häpeämään itseään ja tekemistään. Ainakin lehdistö oli arvostanut eilistä showta parhaimmilla pisteillä.
Erika pitäisi heittää ulos kilpailusta perseilyn vuoksi !
Kaikkien tulee olla ylpeitä itsestään. Itse en vain kykenisi olemaan ylpeä, jos olisin kasvoista täyteen dumpattu. Olisin tamperelainen. Kokisin, että mahtavaa on laulella lavalla orkusta. Ja väittäisin, että kyseessä on maailman suurin laulutapahtuma, tai ainakin haluaisin nähdä, millä mittarilla mitattuna on suurin. Jos väittäisin, että se on suurin "kevyen musiikin" laulutapahtuma, niin sitten väite ok, muuten samaa skeidaa kuin kaikki muukin.
Ja huom. Kyseessä on kevyen musiikin laulutapahtuma. Eli pelkkä pellekaijapum -tapahtuma.
Tuo nyt sanoo ja tekee mitä vaan että saa näkyvyyttä. Jännä että näinkin laimeilla ulostuloilla saa joitain kohautettua, on kuitenkin aikaisemmin mainostanut esim. seksileluja
Vierailija kirjoitti:
Vähemmän siistiä olla katsojana.
Jos tukkii korvat niin ihan OK.
Mä en nuorena naisena ymmärrä mikä vimma on pukeutua ja näyttää tolta. Traagista! Näyttää oikeasti niin huonolta ja turvonneelta.
Oi voi. 🙄