En aio äänestää perussuomalaisia enää ikinä
Eduskuntavaaleissa pettivät meidät duunarit niin pahasti, että tähän loppui persujen äänestäminen. Äänestän jatkossa demareita tai vassareita, jotka ovat edes vähän pienen duunarin puolella.
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Persut alkaa kosiskelemaan teitä m aaha n muuttovastaisilla jutuilla ennen seuraavia eduskuntavaaleja ja unohdatte kaikki heidän tekemisensä. Muukalaispelko sumentaa teidän järjen ja äänestätte niitä taas. Näin se on mennyt ennenkin. Ja taas teitä kustaan silmään.
Ei kusta silmään, vaan saadaan oikeudenmukaisia ja tasapainoisia lakeja jopa sinisilmä-suomeen, jossa vassaripellejä viherkiilto silmissään.
Jos äärivasemmisto ohjeistaa olla äänestämättä persuja, niin silloin nimenomaan kannattaa vähintäänkin periaatteesta äänestää persuja.
Kuinka paljon sinulle maksetaan paskan postaamisesta? Kuinka monta kopeekaa per viesti?
Noilla kiertokyselyjen vaihtelevilla kannatusprosenteilla ja ko. parin tuhannen sos-at-tt-tukinarinoitsijan katkeruuspäästöillä ei ole mitään virkaa eikä perusteitakaan. Joutuin töihin hopi hopi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä mitään peruja koskaan ole äänestänytkään, silakka.
Tämä kommentti tulee aina kuin tilauksesta 🤣 Miten selität sitten viimeaikaisen kannatusromahduksen?
Ihmisten tuuliviiriydellä? Tällä viikolla tätä, ensi viikolla jotain muuta, ja vuoden päästä ollaan taas jossain ihan muualla. Ei se sitä muuta että aloitus on jonkun silakan trollaus.
Jaa, joku persujen edustajakin linjoilla.
Kyllä minä ainakin muistutan kaikkia vielä 8 vuoden päästäkin mitä lupasitte ja kuinka käänsitte takkinne.
"pitää kuin persun lupaus" tulee muistutuksena vaalien aikoina.
Kun on kuunnellut Purran puheita ja tehtyjä toimiaan niin perussuomalaiset on harhaan johtava nimi miten käsittää perus suomalaisen ihmisen.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi kukaan palkansaaja asemasta riippumatta äänestäisi kokoomusta tai perussuomalaisia. Molemmat ovat vain heikentäneet kaikkien palkansaajien asemaa.
Mitä jää jäljelle? Koronapassivasemmisto nyt ei ainakaan ollut duunarin asialla.
Nii eli sä oot vaan alhasen älykkyysosamäärän ihminen joka haluaa hyötyä enemmän korkean älykkyysosamäärän ihmisten panoksesta tälle yhteiskunnalle.
Juu vassarit on tunnetusti olleet työläisen asialla 🤣🤣🤣
Duunareille ei ole ketään ketä äänestää.
Vierailija kirjoitti:
Sinä mitään peruja koskaan ole äänestänytkään, silakka.
Nämä on näitä vihervassukoitten tekemiä aloituksia joita joku idiootti jatkuvasti tekee. Mahtaako olla avo-vai pakkohoidossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut alkaa kosiskelemaan teitä m aaha n muuttovastaisilla jutuilla ennen seuraavia eduskuntavaaleja ja unohdatte kaikki heidän tekemisensä. Muukalaispelko sumentaa teidän järjen ja äänestätte niitä taas. Näin se on mennyt ennenkin. Ja taas teitä kustaan silmään.
Persut alkavat tekemään sitä politiikkaa mihin heidät on äänestettykin, niin sen pitääkin mennä - ja oli jo korkea aikakin.
Nykyistä parempaa talouspolitiikkaa eivät demarit tai vasemmisto kykene tarjoamaan sen liioin. Joten se silmään kusija täällä olet sinä.
Miten ne sitä tekee, kun niiden paras kaveri, kokoomus tarvii sitä ulkomaalaista väkeä tänne polkemaan suomalaisia palkkoja? Ei ne yksin sille mitään voi, eikä vaikuta kyllä edes kiinnostavan. Ovat tehneet ihan kaiken mitä EK on keksinyt pyytää. Teillä on usko kui
Kuluttajaki loppuviimein kärsii siitä, jos paskalle työntekijälle pitää maksaa palkkaa vaan se kansalaisuuden takia enemmän. Ei sullakaan ois varaa siihen älylaitteeseen jolla kirjotit tän viestin jos se ei ois Kiinassa tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pettivät?
Itse olen tyytyväinen nykyiseen politiikkaan. Varsinkin maahanmuuton osalta Persut ovat tehneet hyviä päätöksiä.
Yhden asian puolue. Eipä paljon lämmitä tavallista suomalaista, joka joutuu vaihtamaan kotia tai menettää työpaikkansa tai jonka ansiot laskevat leikkausten takia. Tai niitä, jotka yrittävät myydä asuntojaan. Persut ovat tehneet paljon pahaa tavallisille ihmisille, mokomat kokoomuksen hännystelijät.
Juu ei vienytkään maahanmuuttajat meiltä töitä (ja naisia), vaan persut tekivät sen itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pettivät?
Itse olen tyytyväinen nykyiseen politiikkaan. Varsinkin maahanmuuton osalta Persut ovat tehneet hyviä päätöksiä.
Yhden asian puolue. Eipä paljon lämmitä tavallista suomalaista, joka joutuu vaihtamaan kotia tai menettää työpaikkansa tai jonka ansiot laskevat leikkausten takia. Tai niitä, jotka yrittävät myydä asuntojaan. Persut ovat tehneet paljon pahaa tavallisille ihmisille, mokomat kokoomuksen hännystelijät.
Juu ei vienytkään maahanmuuttajat meiltä töitä (ja naisia), vaan persut tekivät sen itse.
Joo persut vei sulta naisen
Vierailija kirjoitti:
Miten pettivät?
Kyllä, monta hyvää lakia maahanmuuttoon joita vihervassarit vastustivat tippa silmässä kun heidän pikku palleroita noin kohdellaan.
Etusivun peukut tehtailtu taas kepulikonstein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pettivät?
Sossupummin ulinaa, no kuka yllättyi?
Persut saavat ensi vaaleissa muutaman prosentin äänistä. Toivottavasti puolue myös hajoaa
Sinä mikään entinen persu ole vaan palstan punasilmäkommari :D