Millainen ihminen sanoo kissalle ja koiralle olevansa heidän äiti?
Esim tätini sanoo aina koiralle, että : äiti laittaa ruokaa, äiti pesee turkin, äiti sitä ja äiti tätä..
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Koiraihmiset ovat MIELISAIRAITA.
myös sinä autistinen koirien vihaaja joka aloittaa näitä koira jankutuksia.
Tietysti sanon, minähän tässä perheessä olen äiti.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti sanon, minähän tässä perheessä olen äiti.
Mutta kuka tai mikä on eläimesi isä? Pervo olet.
Äiti on perinteinen, konservatiivinen yleisnimi perheissä, joissa nainen on synnyttänyt ihmislapsia. Usein puoliso käyttää myös samaa nimitystä, jolloin naisesta käytetään aina nimitystä äiti. Siksi se lemmikki on osa perheen protokollaa kuka on kukin, eikä moni nainen varmasti edes mieti pitäisikö lemmikin kohdalla hankkia jokin muu titteli. Monille naisille äidiksi kutsuminen on tärkeä arvonmitta.
Muutoin en sitä äiti- tai mammanimitystä joka tyypin ymmärrä. Näen heti sellaisen ihmisen synnyttämässä lemmikkiään ja imettävän sitä. Se mielikuva nousee välittömästi mieleeni.
Samanlainen joka sanoo adoptiolapselle. Lapsikaappari ja psykoosipotilas siis.
Ne jotka kokee suhteensa siihen lemmikkiin sellaiseksi hoivavietin purkupalikaksi.
Itse en kuulu sellaisiin naisiin, vaikka eläimistä pidänkin. Äiti on minulle arvokas titteli ja tuntuu vähättelevältä käyttää sitä muuhun kuin alkuperäiseen tarkoitukseen.
On se myös lemmikkiä (eritoten koirat) kohtaan aika kieroa, sillä ne on jalostettu/kasvatettu ikuiseen riippuvuussuhteeseen ihmiseen, irti lajitovereista ja yleensä suvunjatkamiskyky viedään.
Jos joku alieni kaappaisi lapseni ja tekisi sille samoin niin näkisin sen todella mustana huumorina jos se kaupan päälle vielä äidiksi itseään nimittäisi.
No kyllä minä olen mun kissan äiti. Minä hänet ruokin ja hoivaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä. Eläinten kanssa oleminen on niin terapeuttista.
Lapsettomat naiset tarvitsevat terapiaa enenevissä määrin, kun yhä useampi nainen ei hanki lapsia.
Lapsettomuus lisää terapian tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Ne jotka kokee suhteensa siihen lemmikkiin sellaiseksi hoivavietin purkupalikaksi.
Itse en kuulu sellaisiin naisiin, vaikka eläimistä pidänkin. Äiti on minulle arvokas titteli ja tuntuu vähättelevältä käyttää sitä muuhun kuin alkuperäiseen tarkoitukseen.
On se myös lemmikkiä (eritoten koirat) kohtaan aika kieroa, sillä ne on jalostettu/kasvatettu ikuiseen riippuvuussuhteeseen ihmiseen, irti lajitovereista ja yleensä suvunjatkamiskyky viedään.
Jos joku alieni kaappaisi lapseni ja tekisi sille samoin niin näkisin sen todella mustana huumorina jos se kaupan päälle vielä äidiksi itseään nimittäisi.
Lapsettomuus on luonnotonta ja merkki epäkypsyydestä. Naisten pitää hankkia lapsia niin silloin on mahdollista kokea elämänsä tärkein ihmissuhde.
Suhde koiraan ei tällaista suhdetta korvaa.
Lääkäriliitto on onnistunut laskemaan suomalaisten terveyttä. Petteri tekee kuten Lääkäriliitto haluaa.
Lääkäriliitto on lääkärimafia joka on päässyt rajoittamaan lääkäriksi opiskelevien määrää jo vuosikymmeniä. Sillä se on onnistunut huonontamaan suomalaisten terveyttä ja nostamaan terveydenhoitokuluja. Jonoissa sairaat ihmiset sairastuvat enemmän ja kuolevat.
Lääkäriliitto on myös syyllinen Soten epäonnistumiseen ja maan talouden huonoon tilaan, koska terveysmenot nousevat suhteettomasti vanhenevan kansan lisäksi. Me vanhememme ja tarvitsemme enemmän lääkäreitä.
En minä, vaikka molemmat lapseni väittävätkin olleensa mun mahassa meidän kissa sylissään...
"Mistä *kissannimi* on tullut?
*Se tuli mun kanssa äitin mahasta, se oli siellä mun sylissä"