Millainen ihminen sanoo kissalle ja koiralle olevansa heidän äiti?
Esim tätini sanoo aina koiralle, että : äiti laittaa ruokaa, äiti pesee turkin, äiti sitä ja äiti tätä..
Kommentit (73)
Onneksi en ole vielä noin ankea.
Ainoalle jälkeläiselleni puhun itsestäni äitinä. Tietysti. Hän myös muistaa olevansa adoptoitu, ja minä tiedän ettemme ole geneettisesti sukua, jos se yhtään lohduttaa niitä joilla menee kamomillatee henkitorveen tällaisesta kaikenlaisesta huvista ja hassuttelusta.
Ilmeisen huumorintajuinen ihminen, joka sää ilmeisesti et oo.
Miksi eläimille annetaan ihmisten nimiä?
Sellainen joka ymmärtää että eläin etsii pienenä äitiä tai vanhempaa. Vaikka ihminen ei tavallaan ole koiran emo tietenkään. Ja koiraa pitäisi aikuisena käsitellä normaalisti, kunnioittaen, ei siten että kyseessä on ihan pieni pentu että käsitellään kummallisesti. Kuten videoilla osa toimii ihan oudosti koirien kanssa, että koira lähes nolostuu. Vaikka lekkkisyys on kiva ja myötätunto.
Minä sanon, olen äidillinen hoivaaja. Omia ihmislapsia ei ole.
Kyllä se aika perverssi on joka itseään eläimen äidiksi kutsuu.
Sokrates sen jo sanoi että kun eläimellä on ihmisarvo, on yhteiskunta rappiolla.
Reilu 50-vuotias opistotasoisen kaupallisen koulutuksen saanut naisoletettu, joka asuu kaksiossa keskikokoisen kaupungin lähiössä. Vakityö logistiikkafirman toimistossa. Lapseton ja sinkku, mutta kolmen kehitysmaassa elävän lapsen kummi. Pukeutuu aika kivasti ja persoonallisesti, omistaa 47 erilaista huivia ja 27 paria kenkiä. Välttää Marimekkoa. Mieliväri punainen. Harrastaa karaokea ja sienestystä. Meditoi.
Minä. Mitäköhän se ketään häiritsee miten puhun kissalleni???
Tämä on oikein herkät suhteet voisivat tärveltyä, hyvä .
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin nainen yleensä
Ja jollain tapaa latvasta laho tai varttihullu.
Minä! Kissa on kuin lapsi. Söpö ja huollettava.
Vierailija kirjoitti:
Reilu 50-vuotias opistotasoisen kaupallisen koulutuksen saanut naisoletettu, joka asuu kaksiossa keskikokoisen kaupungin lähiössä. Vakityö logistiikkafirman toimistossa. Lapseton ja sinkku, mutta kolmen kehitysmaassa elävän lapsen kummi. Pukeutuu aika kivasti ja persoonallisesti, omistaa 47 erilaista huivia ja 27 paria kenkiä. Välttää Marimekkoa. Mieliväri punainen. Harrastaa karaokea ja sienestystä. Meditoi.
Lähettelee rahaa amerikkalaisina upseereina esiintyville nigerialaisille ja facen ryhmissä nyyhkytarinoilla rahaa pummaaville sossueläteille.
Mä olen lapsilleni Äiti ja kissoille Mama.
Mieheni puhuu itsestään Iskänä sekä lapsille että kissoille 😍
Kyl ne on perheenjäseniä.
Jos sanoo olevansa eläimen äiti, niin kuka on isä? Ja miten...
Sellainen, joka välittää eläimistä.
Koska sitähän se lemmikinomistajan rooli on. Olet käytännössä emo niille. Eihän niillä edes ole kuin korkeintaan lapsen ÄO. Hoitajaa ne tarvitsevat koko ajan.
siinäpä miettimistä, oletko kuitenkin ajatellut meneväsi töihin?