Jankutus ettei antibioooteja pidä syödä joka nuhaan ja haluttomuus myöntää lääkärinaikoja on johtanut siihen,että potilaita kuolee
Jossain chatissa käsketään laittaa bebathenia. Puhelimessa sh käskee syödä buranaa.
Lopulta sairaalan tulee lanssilla kuoleman kielissä potilas jolla on verenmyrkytys tai keuhkokuume.
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Antibiootit ovat järeä lääke. On kuin ampuisit tykillä hyttystä kun otat antibiootteja. Sotkee suoliston luonnolliset bakteerikannat ja haittavaikutukset voivat olla elinikäisiä.
Antibiootit voivat kuitenkin vähetää dementian riskiä - kuten myös mm. tulehduskipulääkkeet ja rokotteet. Turhaan antibiootteja ei varmaankaan kannata popsia, mutta kaikki elimistön tulehdustilat olisi ilmeisen hyvä hoitaa tehokkaasti pois tai välttää kokonaan eikä luottaa siihen, että kyllä luonto/ kunnon kuume hoitaa.
https://neurosciencenews.com/antibiotics-vaccines-dementia-neurology-28…
Vierailija kirjoitti:
Mulle määrättiin borrelioosiin jotain apteekin rasvaa. Kaksi hoitajaa sitä tutki ja totesi, etten tarvitse lääkärin hoitoa. Kuukausia oli hoitamatta, kunnes vihdoin pääsin lääkäriin. Lääkäri näki heti, että selvä borrelioosi ja onneksi tajusin tulla "ajoissa" hoitoon 🙄
Sinun olisi pitänyt vaatia se lääkäri toteamaan se borreoloosi, olisit saanu kuurin heti. Jos potilas haluaa lääkärin paikalle , on niiden se lääkäri siihen pyydettävä.
Muistakaa kaikki, että teillä on oikeus saada lääkäri paikalle, jos vaivanne mitä ilmeisimmin vaatii tarkempaa tutkinusta ja varsinin jos se vaatii lääkekuurin. Netistä voi googlata ja varmistella vaivaanne, mutta kuitenkin tietyissä rajoissa. Herkästi vaan lääkärin pakeille, vaikka joutusit tuntetja odottamaan. Joka kunnassa varmaan päväpoli on?
Meidän kunnassa onneksi asiat on vielä sen verran hyvin, että päivystykseen pääsee ja siellä hoidetaan saman päivän aikana potilas.Kerran tuli yksi nainen , jolla oli niskassa joku punanen kutiava juttu, itse hän epäili sitä punkin puremaksi ja niin se olikin, sai heti kuurin. Minun lapsen lapsella ilmestyi kämmenselkään tasainen ympyrä, aivan kuin ois piirretty, onneksi tajusin sen , mikä voisi olla ja kiireesti lääkäriin, sai kuurin ja se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuumelääkkeitä, ei särkylääkkeitä. Kun tulee vilu, kuumavesipulloa tai lämmintä suihkua, se laskee kehon kuormitusta ja nopeuttaa paranemista.
Tunge se kuumavesipullo ahteriisi jos, vaikka saisi sun pään vähemmän säteilemään vielä typerimmistä neuvoista.
Suomalainen terveydenhuolto 2020-luvulla vaikuttaa perustuvan siihen, että hoito olisi mahdollisimman halpaa- mieluiten ilmaista. Laatu on toissijainen seikka, diagnooseista nyt puhumattakaan.
Omia ja läheisten kokemuksiani tukemaan väitettä:
- Itsestään turpoileva ja kipeä raaja, joka muutti välillä väriäkin, todettiin puhelimessa kuivaksi ihoksi. Apteekista rasvaa.
- Psykiatrisessa osastohoidossa nukahtamislääkkeeksi allergialääkettä, avohoidossa myöhemmin käskettiin kerrata nettisivuilta itsehoito-ohjeet ahdistusta koskien sekä mindfulness.
- Huonovointiselta, päivittäin aamuöisin oksentelemaan heräävältä teiniltä ei voitu ottaa kuin peruslabrat eikä saatu lupaa konsultoida erikoislääkäriä. Juoksutus päivystyksessä päättyi lopulta sairaalareissuun, ehkä se sitten tuli halvemmaksi.
- 5 viikkoa vanha vauva otettiin kyllä sairaalaan norotartunnassa, mutta yh-vanhemman odotettiin hoitavan häntä vuorokauden ympäri ilman mahdollisuutta hakea edes ruokaa itselleen kaupasta (sitä ei tarjota omaisille). Kun vauva olisi pitänyt tutkia ennen kotiinpääsyä, osa instrumenteista puuttui/oli kadoksissa, joten tutkimus jäi puutteelliseksi.
- Sisäelintulehduksesta kärsivä laitettiin autoilemaan aamuyöstä yksin lähimpään päivystykseen, vaikka tämä ei pystynyt edes istumaan kunnolla pitkiä aikoja. "Ambulanssi ei ole taksi". Henkilö jäi osastohoitoon, ja hoitaja oli vihainen kun tämä oli ottanut riskin ja ajanut itse itsensä perille.
Tämä on totta. Itse olen joutunut olemaan antibioottitiputuksessa useampaan kertaan pahojen yllättävien tulehdusten takia joten ei ollut vaihtoehtoa. Olen iloinen että sain "tappokuurit" mutta melkein joka kerta iski voimakkaat ripuloinnit viikoiksi kuurien jälkeen. Tuntuu ettei mahani/suolistoni ole koskaan palautunut normaaliksi noiden jälkeen.
Ihmettelen miten esim jenkkien terveydenhoitosivuilla suositellaan antibioottikuureja ihan parin finninkin hoitoon.