Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinusta väärin ihastua toiseen mutta ettei kerro siitä toiselle?

Vierailija
14.05.2025 |

Se että pitää sen tunteidensa aidon sisällön vain itsellään niin kuin sanotaan 'pyytä vakan alla' niin.

Onko se sinusta väärin ettei kerro sitä toiselle?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

herättää se sellainen kyllä minusta vääränlaista luottamusta ihmiseen

Vierailija
2/7 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin kauas pitää aina ihmisen mennä että toiselle tärkeän asian todella sisäistää? 

Mä haluan olla merkityksellinen, mä haluan nähdä ja kuulla sen. Se on se millä sielu pysyy kasassa. Haluan olla tärkeä, kuulla senkin. Pelkät sanat ei toki riitä, tekojen pitää todistaa se todeksi.

Miksi sen pitäisi olla niin vaikeaa ihmiselle?  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kerran niin lyhyt kysymys että en tajua mitä sillä haetaan? 

Siis A on ihastunut B:hen mutta ei kerro sitä B:lle? 

Oletetaanko tässä että A ja B ovat jossain syvemmissä tekemisissä keskenään niin, että asialla olisi B:lle nykytilanteessa jotakin merkitystä? 

Vierailija
4/7 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas kerran niin lyhyt kysymys että en tajua mitä sillä haetaan? 

Siis A on ihastunut B:hen mutta ei kerro sitä B:lle? 

Oletetaanko tässä että A ja B ovat jossain syvemmissä tekemisissä keskenään niin, että asialla olisi B:lle nykytilanteessa jotakin merkitystä? 

Aivan!

'tai sitten..' Voisi ajatella jos se B olisikin nähnyt sen C:n ensin? Kuin se mitä se A alunperin on B:lle edes esittänyt vaikka tunteekin sen C:n pidemmältä ajalta kuin mitä on tuntenut A:n edes?

'herääkin kysymys..' Voisin kuvitella ettei se mitä B on jättänyt kertomatta A:lle kaiken muun tapahtuneen lisäksi mitenkään voisi jäädä huomioimatta? 

Miksei B voi vain ja yksinkertaisesti tunnustaa asoita A:lla ilmsn että siihen tarvii tunkee yhtään mitään turhan ylimääräistä joka ei edes kuulu siihen mitä A ja B ovat keskenään toisistaan ymmärtäneet sen ei kuuluisi olla mitenkään ylivoimaista? En usko vaikka niin aika pahalta se nytten näyttääkin..

Vierailija
5/7 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä tai..

"Miksei B voi vain ja yksinkertaisesti tunnustaa asoita A:lla ilmsn että siihen tarvii tunkee yhtään mitään turhan ylimääräistä joka ei edes kuulu siihen mitä A ja B ovat keskenään toisistaan ymmärtäneet sen ei kuuluisi olla mitenkään ylivoimaista? En usko vaikka niin aika pahalta se nytten näyttääkin.."

Toi on kyllä ihan totta: 

"paluu sinne lähtöruutuun.. B kun et osaa pelaa.."

Vierailija
6/7 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen minä usein ihastunut muihin, vaikka olen pitkässä parisuhteessa. En kerro kohteille, koska en halua mitään säätöä. Nytkin olen hiukan ihastunut työkaveriini, jolla myös on perhe siinä missä minullakin, mutta enpä ajatellut sitä kertoa hänelle enkä muutenkaan sitä tuoda esiin. M47

Vierailija
7/7 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan jees pitää omana tietonaan. Riitahan siitä parisuhteessa olevien välille useimmiten syntyisi jos tuollaisesta avautuisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän