Miksi keski-ikäiset naiset ovat niin usein kuin sitruunan nielleitä?
Ovatko kateellisia, kun nuoremmat naiset saavat huomiota?
Kommentit (32)
*Minä en nimittänyt miestä rumaksi/#9.
Hyvää yötä, äreätkin.
Tänään oli poikkeuksellisesti
muutama järkevä, rakentava, hyödyllinen
aloitus trollimoskan joukossa.
Kiitos ja niiaus siitä, arvon populus.
👋
Testosteroniarvot nousevat vanhemmiten, naisilla siis, joten alkavat muistuttaa enemmän miehiä, siksi.
Ei tartte enää esittää nauravansa tyhmille jutuille.
Ovat saaneet lopullisesti tarpeekseen miehistä (varsinkin keski-ikäisistä) ja haluavat olla rauhassa.
Monet eivät enää meikkaa keski-iässä ja siksi näyttävät erilaisilta. Luonnollinen näyttää erilaiselta kuin tällätty. Ja rypyt vaikuttava, posketkin voivat roikkua ja näyttää nyrpeiltä siksi.
Nuori nainen saa aina ja poikkeuksetta huomiota miehiltä, varsinkin jos hakee tätä paljastavalla pukeutumisella, meikkaamisella ja yleisellä heruttamisella. Huomion määrä laskee ja keski-iän koittaessa sitä ei enää riitäkään. On ikään kuin näkymätön miehille, kohtelu ehkä jotenkin yleisesti muuttuu. Miksi? Sellaiseksi, kuin jokainen mies saa. Se voi aiheuttaa tyytymättömyyttä, kun vuosikymmeniä saa ihailua ja sitten se päättyy. Ja kohdistuu nuorempiin.
Nämä keski-ikäiset naiset vain eivät ymmärrä, että se tila mitä he kokevat, on miesten osa alusta alkaen. Naiset eivät osoita kiinnostustaan mitenkään. Me miehet joudumme rakentamaan itsetuntomme ilman vastakkaisen sukupuolen kuolaa, ehkä se sitten on kestävämpää.
Omat traumat on miesperäisiä. Eikä ole tarvetta miellyttää ketään enää.
Vierailija kirjoitti:
Nuori nainen saa aina ja poikkeuksetta huomiota miehiltä, varsinkin jos hakee tätä paljastavalla pukeutumisella, meikkaamisella ja yleisellä heruttamisella. Huomion määrä laskee ja keski-iän koittaessa sitä ei enää riitäkään. On ikään kuin näkymätön miehille, kohtelu ehkä jotenkin yleisesti muuttuu. Miksi? Sellaiseksi, kuin jokainen mies saa. Se voi aiheuttaa tyytymättömyyttä, kun vuosikymmeniä saa ihailua ja sitten se päättyy. Ja kohdistuu nuorempiin.
Nämä keski-ikäiset naiset vain eivät ymmärrä, että se tila mitä he kokevat, on miesten osa alusta alkaen. Naiset eivät osoita kiinnostustaan mitenkään. Me miehet joudumme rakentamaan itsetuntomme ilman vastakkaisen sukupuolen kuolaa, ehkä se sitten on kestävämpää.
Huokaus. Toki syy voi olla vain miesten huomiossa tai sen puutteessa. Oletko aikuinen?
Minäpä kerron: h*lvetillinen unettomuus ja ikuinen "pms". Ei kiinnosta muut ihmiset enää. Eikä oikein mikään muukaan. Hormonikorvaushoitoa en saa syöpäriskin takia.
Ei tarvii enää mielistellä ketään.
Mä olen leppoisa ja hyväntuulinen. Johtuu joko hormonikorvauksesta tai siitä, että olen minimoinut kanssakäymisen ihmisten kanssa, puolisoa ei lasketa. Omissa ajatuksissa on mukava olla, lempeä kupla.