Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkeintä mitä joku puolituttu on sinulle tehnyt ?

Vierailija
14.05.2025 |

Tuleeko mieleen tilanteita joissa sinua on kohdeltu törkeästi ikäänkuin ilman syytä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/9 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritettiin järjestää rapetus. Yksi nainen syytti minua tapahtuneesta. Järjesti yhden toisen nainen järjestämään jatkot kahden mustan miehen luona. Halusin onneksi nopeasti pois. Ahdisti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se nyt sanoi??

Vierailija
4/9 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko ap itse ensin?

Vierailija
5/9 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pup paili aivan häpeilemättä edessäni.🥳😎🤠

Vierailija
6/9 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi puolituttu mies kokeili työntää kätensä paitani alle, ja sitten kun huusin, niin alkoi vinkumaan, että en osaa olla ihmisiksi. Onneksi en ole nähnyt häntä sen jälkeen.

Vierailija
7/9 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritettiin järjestää rapetus. Yksi nainen syytti minua tapahtuneesta. Järjesti yhden toisen nainen järjestämään jatkot kahden mustan miehen luona. Halusin onneksi nopeasti pois. Ahdisti. 

Siis oltiin hyvin humalassa molemmat ja lähdin kotiin. Tämä tyttö oli mennyt yhden miehen kotiin ja oli siellä paiskattu. Syytti minua tapahtuneesta. Oli järjestänyt yhden ystävänsä ystävystymään minun kanssani, sekin outoa. No oltiin yhdessä viettämässä iltaa. Halusi väen väkisin lähteä jatkoille kahden isokokoisen mustan miehen kanssa. Minua ahdisti, kun nämä olivat agressiivisia. Ja tämä nainen oli artisti, jonka tyyppiä nuo miehet eivät todella olleet. Halusi siis pahaa minulle. Jatkoilla nuo miehet kysyivät, että haluaako jompi kumpi makuuhuoneeseen. Tuo nainen oli, että hän haluaa, osoitti minua. Siinä vaiheessa sanoin, että minun pitää nyt lähteä pois. 

Vierailija
8/9 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis oltiin hyvin humalassa molemmat ja lähdin kotiin. Tämä tyttö oli mennyt yhden miehen kotiin ja oli siellä paiskattu. Syytti minua tapahtuneesta. Oli järjestänyt yhden ystävänsä ystävystymään minun kanssani, sekin outoa. No oltiin yhdessä viettämässä iltaa. Halusi väen väkisin lähteä jatkoille kahden isokokoisen mustan miehen kanssa. Minua ahdisti, kun nämä olivat agressiivisia. Ja tämä nainen oli artisti, jonka tyyppiä nuo miehet eivät todella olleet. Halusi siis pahaa minulle. Jatkoilla nuo miehet kysyivät, että haluaako jompi kumpi makuuhuoneeseen. Tuo nainen oli, että hän haluaa, osoitti minua. Siinä vaiheessa sanoin, että minun pitää nyt lähteä pois. 

&

Ja sitten toinen miehistä sanoi, että voi viedä meidät takaisin keskustaan. Autossa tämä ns. kaveri sanoi, ettei juttu ei onnistunut. 

En kuullut sitten tästä naisesta enää. Niin ällöttävä tapaus. 

Vierailija
9/9 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäväkseni luulin harrastustuttuja, jotka selän takana,haukkuivat,sabotoivat töitäni jne. sain selville 3:nnen henkilön kautta. ikävää mutta ihmisiin ei voi oikein luottaa,on kateutta ja pahuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi