Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tuo Nova sairaala Jyväskylässä joku business first tyyppinen yskityslafka a la Attendo tai Pihlajalinna?

Vierailija
14.05.2025 |

Manit pois, henki pois?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paikallisena voin sanoa että aina olen saanut hyvää ja laadukasta hoitoa Novassa. Henkilökuntaa tietysti on liian vähän, niinkuin hoitoalalla nykyään yleensä on.

Paikallisena voin kertoa, etten ole saanut ikänä niin p*skaa hoitoa kuin Novassa. Lääkärit vaan nauraa potilaille ja v*ttuilee.

Vierailija
22/24 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maakunnan keskussairaala pikkubisneslafka vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea pytinki jossa ei ristinsielua missään kun kävin mummoa moikkaamassa. 

Vierailija
24/24 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman kerran käynyt Novassa ja saanut molemmilla kerroilla hyvää hoitoa. Eka kerralla olin sydämen ja verisuonten varjoainekuvassa muistaakseni ja toisella kertaa tähystettiin varuilta ranteesta verisuonet. Tähystyskerralla kaikki hoitajat oli tosi ihania, mutta itse tähystäjä ( lääkäri vai kirurgi?) ei kyllä suvainnut vastata tähystäessään mihinkään kysymyksiini. Mutisi aika kiukkuisesti että tätä ei kannata sit usein tehdä. 

Hoitajat oli tähystystä odottaessani ja jälkikäteen tosi ihania. Todellakin yllätyin kun tarjoiltiin aamupalaa, vaikken ollut Novassa yötä ja kyseltiin koko ajan haluttaisiinko vielä jotain muuta aamupalaksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän