Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelukumppani lipsautti oudon väkivaltafantasian!

Vierailija
14.05.2025 |

Ollaan seurusteltu jo useampi kuukausi ja asiat on menneet tosi hyvin, ei ole ollut mitään riitoja ja ollaan puhuttu yhteisestä tulevaisuudesta. Mutta nyt on yksi asia kyllä alkanut vaivata. Hän aina välillä kertoo, kuinka joku työkaveri on tehnyt töissä jotain ärsyttävää tai joku tuttu on käynyt hermoille. Kerran tällaisen tarinan yhteydessä hän puolihuolimattomasti lipsautti, että "jonkun pitäisi ampua se tyyppi". Itse menin aivan sanattomaksi enkä osannut sanoa oikein mitään.

Miten ihmeessä muuten sydämellisen ja lämpimän oloinen tyyppi voi lipsauttaa jotain tuollaista? Itselläni ei kyllä ole tapana hekumoida ääneen väkivaltaisilla ajatuksilla enkä tiedä ketään muutakaan ihmistä, joka sellaista tekisi. Tuon jälkeen en enää tiedä miten suhtautuisin tähän juttuun. Onko tässä nyt kyse siitä, että ihminen on peitellyt todellista minäänsä tähän asti, mutta nyt alkaa naamio pikkuhiljaa rakoilla? Vai ylireagoinko?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvää on

Vierailija
2/5 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuvittelet että tuo on fantasia? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole mikään väkivaltafantasia - kunhan tokaisi. Minä olen saanut tosi kierteellä seksuaalisia väkivaltafantasioita tyyliin: *näin unta että annoit minulle luvan panna sua vaikka nukkuisit*. No juu ilman muuta saat raiskistella mua mennen tullen - not.

Vierailija
4/5 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on taas pikkusen herkkis

Vierailija
5/5 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin saatan joskus viljellä tuollaista mustaa huumoria vaikka en tekisi pahaa edes kärpäselle