Miksi presidenttimme kuuluu IGLA:an jos on kerran hetero?
Mitä hetero tekee Internationala Gay and Lesbian Associationissa? IGLA:aan kuuluu mm. NAMBLA (North American Man Boy Love Association)
Kommentit (55)
olen jopa kuullut yhdeltä linnan työntekijältä että suhde lehdistönaiseen kukoistaa. Siis pressalla.
Kolkannut ja herättyään Arajärvi-parka on todennut olevansa naimissa?
et tää on viimenen Halosen kausi. Pääsee sitten vihdoin vapauteen..
onhan Halosella varaa maksaa. Vähän niinku työsuhde tai no, virkasuhde :))
Ja miksi suostui toiseen kauteen, jos haluaa vapauteen.
Oikeasti, voisitteko selittää :D.
että millainen organisaatio tuo NAMBLA on, jos kerran Wikipedian tietoihin ei ole tässä asiassa luottaminen.
Vierailija:
että millainen organisaatio tuo NAMBLA on, jos kerran Wikipedian tietoihin ei ole tässä asiassa luottaminen.
että ei taida olla lesbo kyseessä.
Vierailija:
olen jopa kuullut yhdeltä linnan työntekijältä että suhde lehdistönaiseen kukoistaa. Siis pressalla.
Homothan ne sitten vasta synnyttääki.
uaahhhaahahaa *nauraa kippurassa*
Ihan oikeesti, kuinka moni täälläkin naimisissa olevista on tyytynyt olosuhteiden pakosta kaveriavioliittoon? Epäilempä että niitä löytyy.
Ja siks toisekseen eihän Pena jos on vaikka eunukki niin kaipaa sen kummempaa. Tai viettää railakasta kaksoiselämää jossain muualla.
Tää naimisiin meno oli Haloselta ihan ja vain ja ainoastaan äänten kalastelua. Ei ois keskustanaisilta saanu niin paljoa ääniä eikä kristillisiltä.
Fakta homma.
Olin töissä eräässä naisvaltaisessa isossa firmassa silloin kun Halosesta leivottiin ekaa kertaa pressaa. Ja täytyy sanoa että en oo koskaan nähny niin aivotonta touhua. Siis sen takia että piti saada nainen pressaks vaikka muuten haukuttiin se maan rakoon.
En ymmärtäny silloin tota vouhkausta. Siksi oli kiva kuulla yks rehellinen kommentti siitä, että olisi pitänyt tehdä toisin.
Itse mm. tämän ap:n kommentin jälkeen olen äärettömän tyytyväinen etten ole kannattanut Halosta mihinkään hommaan.
Jos jollekin on sama vaikka hän olisi kuulunut helvetin enkeleihin niin onko sama vaikka miehesi olisi kuulunut kyseiseen järjestöön? Tai NBK:n? Ei se muuten ihan sama ole.
Voiko joku Halosta äänestänyt kertoa, mitä hän on tehnyt sinun eteesi naisena tai millä lailla elämäsi naisena on helpottunut Halosen valinnan myötä?
Vierailija:
Järjestö joka haluaa laillista alaikäisten poikien ja miesten suhteet, vieraile vaikka niiden nettisivuilla
Voisiko joku seksuaalivähemmistöön kuuluva myös kommentoida asiaa? Teitä on kuitenkin linjoilla nyt aika paljon.
Sillähän on (oli?) itsellä ihan hyvä duuni. Hieman on vaikea uskoa, että on Halosen rattopojaksi ruvennut! Ja jos Arajärvi itse on homo, niin mitä järkeä sen on mennä Suomen pressan kanssa naimisiin? Eihän sillä sen jälkeen ole mitään mahkuja salaa harrastaa homostelujaan ilman että tieto on Seiskassa sillä sekunnilla. Jos siis haluaa kaapissa pysyä.
sillä Alex on Euroopan parlamentin seksuaalitasa-arvoverkoston eli GLBT (Gay, Lesbian, Bi and Transsexual) Intergropin varapuheenjohtaja.
Riittääkö tämä tekemään miehestä homon?
Onko tämä hiljaisuus tulkittavissa hyväksynnäksi?
vaikka en kannatakaan ihmisten syrjintää naurettavilla perusteilla. Eli ihan umpihetero olen, vaikka homoja ja lesboja puolustankin.
Ja tuosta namblasta, en ole viisinyt kommentoida, koska en ole varma. Mutta siis käsitykseni on, ettei noihin järjestöhin oikein päästä käsiksi, koska ne ei muotoile toimintaansa lainvastaisesti. Eli siis on vaikea laittaa vankilaan tyyppi, joka kannattaa miesten ja poikien välistä ystävyyttä tai jotain sellaisella muotoilulla, ettei se ole laitonta.
Netti on täynnä tietoa Namblasta ja sen iljettävästä toiminnasta.
toisin kuin lähes kaikki ortodoksi piispamme...
Kyse olikin nyt lähinnä siitä että TODELLINEN järjestö otettiin sarjaan mukaan. Ei tämä voi olla näin vaikeaa, Yhdysvalloissa kyllä lähes jokainen tietää mikä Nambla on.
Ei ole! Toiminta on vai nykyään salaisempaa!
Se oli pakonsanelema juttu. Ne ei olis muuten ikinä avioituneet. Olivat varmaan vaan hyvän päivän tuttuja ja yhessä joskus kulkivat jossain tilaisuuksissa noin niinku muuten vaan.. Voi Arajärvi parkaa, se on joskus niin säälittävän näkönen :-D