Miksi presidenttimme kuuluu IGLA:an jos on kerran hetero?
Mitä hetero tekee Internationala Gay and Lesbian Associationissa? IGLA:aan kuuluu mm. NAMBLA (North American Man Boy Love Association)
Kommentit (55)
Olihan tästä paljon juttua vuosi sitten. On siis aika outoa, että presidentti kuuluu IGLAan.
Itse en ymmärrä, miksi naiset äänestivät Halosta vain siksi että hän on nainen. Ei ymmärrä ei....
hetero on Setan jäsen, esim. minä.
mitkä oli vaihtoehdot? Kaksi pönöttävää setää! En ole mikään suuri Halos-fani, mutta äänestämisessä oli edes jotain mieltä, kun sai äänestää naista ja sillä lailla murentaa vallitsevaa setävallan paradigmaa.
Kunhan hoitaa hommansa. Eikä minulla ole ollut valittamista ainakaan tähän mennessä.
Ja vaikkei Tarja olisikaan hetero, niin mitä väliä? Olisikin aika siistiä, jos meillä olisi lesbo presidentti. Mutta silloin Tarjan pitäisi tulla ulos kaapista.
sillä Alex on Euroopan parlamentin seksuaalitasa-arvoverkoston eli GLBT (Gay, Lesbian, Bi and Transsexual) Intergropin varapuheenjohtaja. Riittääkö tämä tekemään miehestä homon?
On kertonut sen Nypäivä 3/2004 :ssä, siitä oli Wikipediassakin maininta joskin nyt se maininta ja viite Nykypäivä-lehteen on poistettu.
Miksikähän Stubb tuli katumapäälle ja haluaa tämän pimittää kun aiemmin on asian itse kertonut?
Luin jostain huhun että eräs Haloselle erittäin läheinen ihminen (en sano kuka) on lesbo.
lesbo, vaan että hänellä on perhepiirissä mahdollisesti kokemusta asiasta. Ja sanoisin että kunnioita Halosta siitä, että on halunnut tämän takia ruveta vaikuttamaan asioihin eikä vaan tyypilliseen av-mammatyyliin valittanut valittamasta päästyään aaathiipersutaatchiii.
Miksei kukaan seksuaalivähemmistöinen voi kommentoida tuota NAMBLAA?
Onko tämä hiljaisuus tulkittavissa hyväksynnäksi?
Millä ihmeen logiikalla sinä oletat, että kukaan seksuaalivähemmistöön kuuluva jotenkin automaattisesti tietäisi tuosta järjestöstä yhtään mitään? Ei meidän elämä pyöri seksin ympärillä! En olisi koskaan kuullutkaan kyseistä kirjainyhdistelmää, jos sitä ei olisi aiemminkin mainitussa South Parkissa käsitelty.
Kuten joku kirjoittaja jo sanoikin, kuulun minäkin Amnestyyn vaikken ole sorrettu tai kidutettu. Ja imetyksen tukeen vaikken enää imetä.
Kaikilla poliitikoilla on joitain asioita joihin on erityisen perehtynyt, joko henkilökohtaisista syistä ja kiinnostuksesta (ns. sydämen asiat) tai sitten vaikka työhistorian vuoksi (Tarja Halonen on ollut nuorena juristina tekemisissä Setan kanssa ja voi olla että se oli oikeastaan enemmän sattumaa, että nuori ja siihen aikaan radikaali nainen kutsuttiin käyttämään kykyjään juuri sinne). Haloselle yksi tällainen asia on selvästikin seksuaalivähemmistöjen ihmisoikeudet. Hän on myös Sexposäätiön perustajajäseniä.
Näitä ihmisoikeuksia tuo kansainvälinen kattojärjestö ajaa. Se ei voi olla vastuussa kaikkien jäsenjärjestöjensä jokaisesta ylilyönnistä tai epäilyttävästä agendasta, ainakaan jos nämä eivät riko lakeja. Sananvapauden maailmassa myös miesten ja poikien välisten seksuaalisuhteiden laillistamista saa ajaa - vaikkei niitä sutheita saisi harjoittaa.
NAMBLA ei ole mikään hyvämaineinen järjestö, mutta sen kuuluminen samaan organisaatioon kuin jossa Halonen on jäsenenä ei tahraa Halosta kenenkään normaalin fiksun ihmisen silmissä.
Enkä minä vaadi jokaista perussuomalaisia äänestänyttä tuttavaani tilille joidenkin ko. puolueen edustajien lausunnoista ja näkemyksistä, noin esimerkkinä.
Tai tukeakseen vähimmistöjen ihmisoikeuksia - onko ihmisoikeudet tuttu käsite? Vai loppuuko maailma siihen oman tontin orapihlaja-aitaan?
umpihetero. Ja mieheni Naisasialiitto Unioniin, vaikka on mies. No feministi hän kyllä silti on, että ehkä huono esimerkki. Ja minä kuuluin vuosia kirkkoon, vaikka olen ateisti. Maailma on ehkä vähän moniuloitteisempi kuin ap kuvittelee.
Ja tosiaan, mitä sitten vaikka olisikin lesbo? Kaappilesbo oikein :)
myös Tuomiojan kanssa ja varmaan muidenkin, naimissa tällähetkellä. Epäilisin, että hetero.
Vierailija kirjoitti:
sillä Alex on Euroopan parlamentin seksuaalitasa-arvoverkoston eli GLBT (Gay, Lesbian, Bi and Transsexual) Intergropin varapuheenjohtaja. Riittääkö tämä tekemään miehestä homon?
On kertonut sen Nypäivä 3/2004 :ssä, siitä oli Wikipediassakin maininta joskin nyt se maininta ja viite Nykypäivä-lehteen on poistettu.
Miksikähän Stubb tuli katumapäälle ja haluaa tämän pimittää kun aiemmin on asian itse kertonut?
SALALIITTOTEORIAA:
Stubb kisasi homopedofiili-A-merkkinsä kanssa pressakisassa... ja kuuluu NAMBLA-järjestöön, ja tekee-tehnyt ihmiskauppa CIA-yhteyksisesti? Imatran koloissurmat... jne... kellarissaan haulikko... Suomen media salaa kaiken, kuten salasi Sateenkaari-Saulin jammuilutkin?
<< SALALIITTOTEORIA
rivijäsen :) Minun mielestä näistä asioista voisi puhua avoimesti, vaikka mitäpä ne tietysti presidentin viranhoitoon kuuluu, ei mitenkään.