Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oma veikkaus, Erika Vikman ei pääse edes finaaliin

Vierailija
14.05.2025 |

Eilinen sen jo näytti ja antoi suuntaa. Ei ne vedonlyöntitilastot vielä takaa yhtään mitään, Suomea korkeammalla olevakin tiputettiin tylysti finaalista ulos.

Kommentit (190)

Vierailija
141/190 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. Kilpailussa on ihan tarpeeksi vähäpukeisia tissinheiluttelijoita Itä-Euroopasta, että erottuakseen pitää osata muutakin, kuten laulaa ja esiintyä 

Erika on hyvä laulaja ja esiintyjä. Kyllä nyt on kateelliset taas haukkumassa. Erika muuten pääsi finaaliin hah hah.

Vierailija
142/190 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä lystikäs ketju muutaman päivän takaa! Kunnon dissaajien joukkokokoontuminen. X-D https://www.vauva.fi/keskustelu/6057701/il-erika-vikman-teki-kielletyn-…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/190 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihme läyhäämistä Erikasta. Käsittääkseni Euroviisut nyt on tuollaiset karnevaalit ja Erikan tyyli sopii sinne hyvin. Harmiton ihminen, eikä ole ketään vahingoittanut.

Vierailija
144/190 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihme läyhäämistä Erikasta. Käsittääkseni Euroviisut nyt on tuollaiset karnevaalit ja Erikan tyyli sopii sinne hyvin. Harmiton ihminen, eikä ole ketään vahingoittanut.

Ei ennen ollut karnevaalit. Osattiin pukeutua. 

Vierailija
145/190 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailma muuttuu mummoseni.

Vierailija
146/190 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maaliin meni ja saksaakin osasi puhua, sitäkin täällä joku parjasi :D

No näinpä! Erika on opiskellut saksaa yhdeksän vuotta. Hän kertoo sen itse siinä fondue-pätkässä, jos olet sattunut näkemään sen. ;)

Vierailija
147/190 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erika näytti nyt paremmalta kuin UMK:ssa.

Mutta lauloi ja esiintyi huonommin.

Heh. Jotakuta taitaa ottaa rankasti päähän, kun oma veikkaus Erikan finaaliin pääsystä oli ihan väärä. 

Vierailija
148/190 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tollainen kotitekoinen horokopio tietenkään pärjää loppupeleissä. Pitäis olla edes jonkinlaista tyylitajua ja parempi biisi. Kaj pesee sen mennen-tullen.

Vierailija
149/190 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tollainen kotitekoinen horokopio tietenkään pärjää loppupeleissä. Pitäis olla edes jonkinlaista tyylitajua ja parempi biisi. Kaj pesee sen mennen-tullen.

Jep, koville sitä ottaa Erikan finaaliin pääsy. 

Vierailija
150/190 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahdetaanko missään muussa maassa dissata omia näin rajusti? 

Tää voi olla asia, joka ehkä osataan hyvin vain Suomessa. Suomalaisilla on niin heikko kansallinen itsetunto, että hävetään kaikkea ja ajatellaan että mitä ne muut nyt meistä ajattelee. Parempi pysyä harmaana ja huomaamattomana seinäruusuna, ettei ne muut nyt vaan varmasti huomaa mitään. Ei muilla mailla ole tarvetta tuollaiseen tyhjänpäiväiseen surkutteluun.

Sä olet väärässä. Etkö ole kuullut Ruotsin haukkumista heidän biisistään. Hehän lyttäävät sen täysin. Siis osa. Eli osaa ne muutkin...

Onko sulla antaa mitään linkkiä tuohon? Itse kun olen nähnyt ja lukenut pelkkää suitsutusta KAJ'sta Ruotsin puolelta somessa.  

Vierailija
151/190 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikan showssa muut esiintyjät olivat vain lämmittelijöitä. Erika moppasi lattiat muilla ja se on fakta.

Vierailija
152/190 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu. Ei ole abban jälkeen ollut yhtään mitään. :DD

Katri helena kun olisi Eerikan sijaan lähetetty, niin a vot 

Vierailija
153/190 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maaliin meni ja saksaakin osasi puhua, sitäkin täällä joku parjasi :D

No näinpä! Erika on opiskellut saksaa yhdeksän vuotta. Hän kertoo sen itse siinä fondue-pätkässä, jos olet sattunut näkemään sen. ;)

Saksaksi, huom.  T. Sama

Vierailija
154/190 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin. Nyt ollaan finaalissa. Enää tarvitsee voittaa KAJ. Ja tarviiko sitäkään. Tasatulos Suomelle olisi kyllä parasta viisuhistoriaa ikinä! Suomi - Suomi 1-1.

Kaj edustaa edelleenkin Ruotsia, ei Suomea. 

Mikä tässä asiassa on niin helvetin vaikea ymmärtää? Edustiko Irlannin edustaja muka Norjaa? Tuskin 

Vierailija
155/190 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ollut karnevaalit niin kauan kuin minä muistan ja olen lähemmäs 40.

Vierailija
156/190 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ollut karnevaalit niin kauan kuin minä muistan ja olen lähemmäs 40.

Olet oikeassa. Itse olen 51-vuotias ja muistan kyllä euroviisut kaikkena muuna paitsi hillittyjen esiintymisasujen kavalkadina. 

Vierailija
157/190 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika on pilannut ulkonäkönsä täytteillä on turpean näköinen ja huulet kuin kaksi nakkimakkaraa olis päällekkäin.

Vierailija
158/190 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka ap-mulukku. Älä koskaan veikkaa mitään - ainakaan rahasta.

Vierailija
160/190 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tyypillinen persu. Eihän persut usko edes puolueiden kannnatusmittauksiin 😂

Mihin persuilla on unohtunut woken kritisointi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan