Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oma veikkaus, Erika Vikman ei pääse edes finaaliin

Vierailija
14.05.2025 |

Eilinen sen jo näytti ja antoi suuntaa. Ei ne vedonlyöntitilastot vielä takaa yhtään mitään, Suomea korkeammalla olevakin tiputettiin tylysti finaalista ulos.

Kommentit (190)

Vierailija
41/190 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IL:n naisoletettu toimittaja se jaksaa uskoa vankasti.

Tuo on hassu täti. Ensin se lietsoo ja viskoo vihaa suomalaisten niskaan ja ohjailee keskustelua siihen kuinka tollot suomalaiset ei vaan tajua kuinka mahtavan voimaantunut edustaja meillä on ja kuinka häntä oikein hävettää olla suomalainen. Nyt se sitten vinkuu kuinka keskustelu on ihan väärillä jengoilla voi yhyy taas niin.

Vierailija
42/190 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näyttikö se mistä se pissii?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/190 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan näitä tissi-perse laulajia ollut maailman sivu, Samantha Fox, Sabrina jne. Ei siis mitään uutta.

Niin no noilla oli sentään naiselliset muodot...

Ja edes jonkinlaista karismaa ja rentoutta esiintymisessä kun eivät yrittäneet olla jotain muuta eivätkä olleet niin perhanan takakireitä tosikkoja mitä meidän erika joka on päättänyt olla hottis vaikka väkisin.

Siinä saunavideossa KAJ:n kanssa se vaikutti ihan mielipuolelta kun tuijotti maanisesti kameraa ja teki kädellä niitä äkäisiä kurkunleikkausmuuvejaan.

Vierailija
44/190 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi ihan oikeudenmukaista että jää finaalin ulkopuolelle. 

Vierailija
45/190 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lavashow'ssa tanssijat, kuulemma, pyörivät Erikan ympärillä, mutta niiltä loppui kunto kesken puolessa välissä.

Vierailija
46/190 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan näitä tissi-perse laulajia ollut maailman sivu, Samantha Fox, Sabrina jne. Ei siis mitään uutta.

Suurin osa naisista on kuin iso säkillinen p_skaa, josta et erota missä tissit loppuvat ja maha alkaa.

Vierailija
47/190 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kyllä outoa ykkössemifinaalissa, että niinkin moni valtio oli valinnut edystajakseen laulutaidottoman ja sävelkorvattoman esittämään jotain jonninjoutavaa taustamusiikkia. Korvia riipi kuunnella esityksiä.

Muissa maissa ei euroviisuja oteta niin tosissaan kuin Suomessa ja Ruotsissa.

Vierailija
48/190 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Erikalla on oma fanikuntansa, jotka äänestää vaikka laulaisi Säkkijärven polkkaa. Huomenna nähdään riittääkö heidän äänet finaalipaikkaan.

On kyllä varma jatkoon menijä, kun on saanut niin hyvän esiintymispaikankin. Lisäksi semissä riittää muita putoajia.

Vierailija
49/190 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sellaista pilkettä silmäkulmassa mitä erotiikka vaatii. E on enemmänkin sellainen ilmeetön keskitysleirin uunittaja eikä mene edes dominasta, koska olemuksessa ei ole itsevarmuutta eikä karismaa. Eikä sitä seksikkyyttä.

Vierailija
50/190 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvinkin olla kun ei tule naapuriapua, Ruotsi, Viro, norja, Islanti kaikki olivat jo ekassa semifinaalissa eivätkä äänestä Suomea.

Suomi on täysin omillaan.

Vierailija
51/190 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No näyttikö se mistä se pissii?

Korvasta. On niin voimaantunut. Pizza tulee, ich komme.

Vierailija
52/190 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lavashow'ssa tanssijat, kuulemma, pyörivät Erikan ympärillä, mutta niiltä loppui kunto kesken puolessa välissä.

Ei Erikan esityksessä ole tanssijoita. Erika ottaa lavan haltuun ihan yksin omalla esityksellään. Ei tarvitse lavalle muita.

Vierailija
53/190 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pessimisti ei pety" sanoo suomalainen. 

Vierailija
54/190 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei ole kiinnostunut euroviisuista, ei edes katso niitä. Kuullut tietysti radiosta ja vähän lukenut medioista.

Tänään sanoi tuossa iltasella kun luki iltapäivälehtiä kännyllä, että "miks toi Vikman keikkuu tolleen, kun on raskaana? Ja kuka sen muksun isä on?"

Mä sitten, että miten niin raskaana. Näytti sitä kuvaa, missä on pinkissä asussa. No, voihan sitä erehtyä luulemaan, että on paksuna.

Nauratti. Ja olisin itse hämmästynyt, jos pääsisi finaaliin.

Kauhean kiva. Mä olin tommosen raskaanaolevan näköinen lapsen synnyttämisen jälkeen - ennen vaihdevuosia. Siis tasan 20 vuotta maha pömpötti. Kun tuli vaihdevuodet, tulin enemmän tasapaksuksi pökkelöksi (jee). Mun mummo oli ihan samanmallinen. Gyne ei oo löytänyt multa mitään outoa tai poikkeavaa. Marilyn Monroella maha pömpötti vanhemmiten kans samalla lailla, mutta sillä oli niitä keskenmenoja ja naistentauteja. Litteää vatsaa ei taida olla kaikilla naisilla ihan luonnostaan, riippuu geeneistä. Ja nythän ne miehenvartaloiset pitkät mallinaisten näköiset on tunnustettu ääneen transnaisiksi - vihdoin. Ettei tartte hävetä, jos ei oo sellainen.

Vierailija
55/190 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei ole kiinnostunut euroviisuista, ei edes katso niitä. Kuullut tietysti radiosta ja vähän lukenut medioista.

Tänään sanoi tuossa iltasella kun luki iltapäivälehtiä kännyllä, että "miks toi Vikman keikkuu tolleen, kun on raskaana? Ja kuka sen muksun isä on?"

Mä sitten, että miten niin raskaana. Näytti sitä kuvaa, missä on pinkissä asussa. No, voihan sitä erehtyä luulemaan, että on paksuna.

Nauratti. Ja olisin itse hämmästynyt, jos pääsisi finaaliin.

Mä olen katsonut samaa, että uskomattoman huonosti erikalle sopii ja istuu mikään noista sen edustusasuista vaikka kaiketi ovat mittatilaustöitä ja syystäkin yksittäiskappaleita. Kuka muu tuollaisiin haluaisi pukeutua?

Kummalla tavalla nuo vaatteet samaan aikaan sekä kinnaa että lörpöttää päällä. Vai johtuuko se vain siitä, että kehonhallinta on vähän heikkoa eikä muutenkaan oikein osaa/jaksa kantaa itseään kauniisti ja sitten lösähtää ryhti länään ja mikään ei tietenkään enää näytä päällä siltä miltä piti..

Vierailija
56/190 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eurovision News -sivusto on julkaissut X:ssä (ent. Twitter) toisen semifinaalin lehdistöäänestyksen tulokset.

Vikmanin kappale Ich Komme voitti selkeällä kaulalla: hän sai lehdistöltä 58 pistettä, kun toiseksi tullut Luxemburgin Laura Thornin kappale La poupée monte le son palkittiin 29:llä pisteellä.

Kappaleen nimi on viittaus 60 vuoden takaiseen Luxemburgin viisuunPoupée de cire, poupée de son, jonka esitti France GallThe Guardian valitsi sen vuonna 2023 kaikkien aikojen toiseksi parhaaksi viisuksi.

Kolmanneksi sijoittunut Itävallan JJ:n Wasted Love sai 28 pistettä.

Vierailija
57/190 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsee finaaliin ja sijoittuu 10 parhaan joukkoon 

Vierailija
58/190 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvinkin olla kun ei tule naapuriapua, Ruotsi, Viro, norja, Islanti kaikki olivat jo ekassa semifinaalissa eivätkä äänestä Suomea.

Don't worry. Saadaan ääniä saksankielisiltä mailta ihan pelkästä yrityksestä.

Vierailija
59/190 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikalla onkin enemmän fanikuntaa Pohjoismaiden ulkopuolella. 

Vierailija
60/190 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tanskalla on vastaavanlainen pullervo omastakin takaa eikä tanska muutenkaan ole mikään pisteautomaatti ollut suomelle. Hyvinkin voi käydä niin, että Suomi on ainoa pohjoismaa mitä ei finaalissa nähdä eikä se kyllä johdu ihan vain siitäkään, että meidän naapurimaat oli ekassa semissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme