Minusta -la päätteiset sukunimet ovat jotenkin kolkkoja, -nen päätteiset ovat lupsakampia
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Totta! Kolkkola, Lupsakkainen.
Kolkkonen, Lupsakkala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Mutta nen-päätteisyys viittaa itä-suomalaisuuteen, joten luonne on todennäköisesti huono heillä.
Mä skippasin kaikki -nen päätteiset sulhokandidaatit. Mulle kelpasi vain ehta länsisuomalainen :)
Hyväluontoiset pohojalaaset uhoavat ja kehuvat itseään. Ne kun on geeneiltään muuta kuin suomalaiset.
Mitäs geenejä niillä sitten on?
Mäkin haluan tietää. Mun esi-isät on ehkä tulleet Tanskasta ja Espanjasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Mutta nen-päätteisyys viittaa itä-suomalaisuuteen, joten luonne on todennäköisesti huono heillä.
Mä skippasin kaikki -nen päätteiset sulhokandidaatit. Mulle kelpasi vain ehta länsisuomalainen :)
Hyväluontoiset pohojalaaset uhoavat ja kehuvat itseään. Ne kun on geeneiltään muuta kuin suomalaiset.
Ruotsi, Skotlanti,Italia mm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alankomaista osa, Espanja ja Italiakin joillakin suvuissa.
Ilmankos mä en ole koskaan tuntenut oikein täysin sopeutuvani tänne Suomeen. Johtunee mun pohjalaisgeeneistä. Mun esi-isät on nimittäin jostakin sinne rantautuneet. Se on selvinnyt ihan sukututkimuksestakin.
En tiedä kirjoittiko joku tänne jo että -nen pääte tarkoittaa juurikin pientä. Ehkä siitä se söpöys.