Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta -la päätteiset sukunimet ovat jotenkin kolkkoja, -nen päätteiset ovat lupsakampia

Vierailija
14.05.2025 |

Oma mielipide.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Mutta nen-päätteisyys viittaa itä-suomalaisuuteen, joten luonne on todennäköisesti huono heillä.

Mä skippasin kaikki -nen päätteiset sulhokandidaatit. Mulle kelpasi vain ehta länsisuomalainen :)

Hyväluontoiset pohojalaaset uhoavat ja kehuvat itseään. Ne kun on geeneiltään muuta kuin suomalaiset.

Mitäs geenejä niillä sitten on?

Vierailija
42/47 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta! Kolkkola, Lupsakkainen. 

Kolkkonen, Lupsakkala.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Mutta nen-päätteisyys viittaa itä-suomalaisuuteen, joten luonne on todennäköisesti huono heillä.

Mä skippasin kaikki -nen päätteiset sulhokandidaatit. Mulle kelpasi vain ehta länsisuomalainen :)

Hyväluontoiset pohojalaaset uhoavat ja kehuvat itseään. Ne kun on geeneiltään muuta kuin suomalaiset.

Mäkin haluan tietää. Mun esi-isät on ehkä tulleet Tanskasta ja Espanjasta.

Vierailija
44/47 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsi, Skotlanti,Italia mm.

Vierailija
45/47 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alankomaista osa, Espanja ja Italiakin joillakin suvuissa.

Vierailija
46/47 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos mä en ole koskaan tuntenut oikein täysin sopeutuvani tänne Suomeen. Johtunee mun pohjalaisgeeneistä. Mun esi-isät on nimittäin jostakin sinne rantautuneet. Se on selvinnyt ihan sukututkimuksestakin.

Vierailija
47/47 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kirjoittiko joku tänne jo että -nen pääte tarkoittaa juurikin pientä. Ehkä siitä se söpöys.