Mitä jos toinen haluaa olla koko ajan yhteydessä ja toinen ei jaksa. Onko tuhoon tuomittu?
Toinen on todella puhelias ja aina niin reippaana valmis vaihtamaan kuulumisia. Aamusta iltaan yhteydenpitoa ja on todella ihana. Olen ihastunut.
Minä taas olen olen ihan loppu jos koko ajan täytyy olla yhteydessä yhtään kehenkään. Väsyn ihan fyysisesti ja etenkin psyykkisesti turhaudun enkä kestä sellaista. Ei minulla edes riitä aiheet mistä keskustella kun en jaksa edes enää miettiä. Niin väsyneeksi menen jos täytyy olla liikaa sosiaalinen.
En missään nimessä haluaisi loukata toista enkä myöskään että juttu kuihtuu tämän takia. Olen kertonut että tarvitsen omaa aikaa välillä. Hän on ottanut sen hyvin mutta silti mietin tulenko riittämään tällaisena toiselle.
Kommentit (4)
Kuulostaa tuhoon tuomitulta. Sinulta menee kyllä koko psyykkinen ja fyysinen jaksamiskysymykset tuossa suhteessa. Haluatko oikeasti olla koko ajan lopen uupunut?
Jos suhde ei mene niin kuin nainen haluaa se on tuhoontuomittu. Ei naiset jää suhteeseen jossa kaikki ei mene niin kuin hän haluaa
Ymmärrän täysin, oon samanlainen. Mä oon sanonut ihmisille, että juttelen kuulumiset mieluummin kasvokkain sitten kun vietetään aikaa. Ja ettei tule ottaa henkilökohtaisesti, jos en vastaa viesteihin. Kaikki elämässäni olevat ihmiset ovat ookoo tämän kanssa. Ne joille ei ollut ookoo, olen poistanut elämästäni 😊
Ainakaan et osaa ilmaista itseäsi kirjallisesti.