Mun tytär ei saa elämästä kiinni
On siis jo aikuinen ja asuu omillaan.
"Mä olen hyödytön, mul on ällöttävä olo"
"En jaksa tehdä mitään, ei kiinnosta siivota,en jaksa keskittyy"
Oon antanut kaiken mahdollisen tuen,mut mitä ihmettä voisin vielä tehdä?
Kommentit (21)
Kuria se kaipaisi. Aikuista ihmistä on kuitenkin myöhäistä kurittaa.
Helikopteri asenne ei auta. Joko oppii nyt tai ei ikinä. Onko vielä pullavakin?
Vierailija kirjoitti:
Töihin meno
Aika vaikea päästä aukollisella cv:llä mihinkään, kun hakijoita on vähintään sadoittain joka paikkaan. Video-cv:ssä pitäisi myös osata kehua itseään ja olla itsevarma.
Vierailija kirjoitti:
Pitää ymmärtää. Ei saa pakottaa.
Kehitystä tapahtui aina, koko ihmisen elämän ajan. Jos on rohkeutta niin ei muuta kuin opiskelemaan, töihin, ulkomaille, vapaaehtoishommiin jne. Yleensä sitä nuoret aikuistuvat ennen pitkää. Viimeistään keski- iässä.
Ks netistä Ohjaamo. Löytyisikö sieltä hänelle apua ja tukea? Ikäraja taitaa olla 30 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töihin meno
Aika vaikea päästä aukollisella cv:llä mihinkään, kun hakijoita on vähintään sadoittain joka paikkaan. Video-cv:ssä pitäisi myös osata kehua itseään ja olla itsevarma.
Video cv:tä ei kysytä missään perus duunissa, ehkä jossain asiantuntijatyössä tai joku myyntipäällikkö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töihin meno
Niihin aukkoihin voi keksiä mitä haluaa, ei minulta ainakaan olla koskaan mitään kysytty
Normaalia elämää tuollainen. Ei elämästä sen kummemmin saa kiinni koskaan.
No mitä se sulle kuuluu. Anna aikuisen ihmisen elää rauhassa omaa elämää äläkä häiritse . Kukaan jaksa ahdistelijoita .
Ei elämästä saa kukaan kiinni. Kaikki mitä teemme tai emme tee on täysin merkityksetöntä tässä simulaatiossa.
avaruustietoiden toktori
Hän on neuroepätyypillinen. Ei muuta kuin lääkäriin ja kongnitiiviseen terapiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää ymmärtää. Ei saa pakottaa.
Ymmärtämisellä tuli tämmöinen lopputulos.
Etpä voi oikein mitään tehdä. Ehkä hänelle käy kuin mulle aikoinaan, alkoi kyllästyttää oma tylsä ja saamaton elämä niin paljon, että kasvatin selkärangan ja ryhdistäydyin. 4 vuotta sitä menikin lukion jälkeen kattoon syljeksiessä ja elämän kurjuutta valitaessa. Sitten olin niin kyllästynyt että se ajoi luontaisen laiskuuden ohi, ja päätin lukea yliopiston pääsykokoisiin ja lähteä opiskelemaan.
"Mä olen hyödytön, mul on ällöttävä olo"
Tämän perusteella olisin luullut tytärtäsi 5-vuotiaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töihin meno
Video cv:tä ei kysytä missään perus duunissa, ehkä jossain asiantuntijatyössä tai joku myyntipäällikkö
Todelkisuus... Lähetä video, jossa kerrot itsestäsi. Kesätyöpaikan haku teollisuus, opiskelija ikää 20 v.
Vie sille 100 mg rautapurkkeja puoleksi vuodeksi.
Kannettu vesi ei nyt oikein taida pysyä kaivossa. Jos olet jo tukenut kaikilla mahdollisilla tavoilla ja tulos on tuo. Mitä tapahtuu jos annat hänen tehdä itse?