Miehen harrastus kahdestaan toisen naisen kanssa
Mieheni harrastaa musiikkia, soittamista ja nyt suunnittelee, että alkaisi treenaamaan kahdestaan työkaverinaisen kanssa, joka harrastaa laulua. Eli perustaisivat kahdestaan jonkinlaisen duon.
Olenko ihan hassu, kun minusta tuo ei tunnu kivalta idealta? Joku isompi harrastusporukka, jossa olisi naisia ja miehiä olisi kyllä ok, mutta en oikein pidä ajatuksesta, että harrastavat vain kahdestaan. Eikä vapaa-aikaa muutenkaan ole kaiken arjen pyörityksen keskellä liikaa, joten minusta tuo kahdenkeskinen harrastuksensa ei nyt ole se, mihin haluaisin perheemme aikaa käytettävän.
Kommentit (1331)
Olin parisuhteessa naisen kanssa joka harjoitti ns sponssitreffejä miesten kanssa. Törmäsin häneen sattumalta ja noin 3 kk jälkeen minulle valkeni tuo asia. Puhuimme asiasta ja hän vannoi lopettaneensa niiden tekemisen. Uskoin ja luotin hänen sanaansa kunnes nyt 8 kk yhdessä olon jälkeen hän jäi kiinni siitä että oli koko suhteen ajan jatkanut toimintaansa ns vanhojen asiakkaidensa kanssa viikoittain. Jostain ihmeellisestä syystä hän käänsi asian täysin päälaelleen alkaen syyttämään minua vieraissa käymisestä vaikka en todellakaan ole edes harkinnut moista milloinkaan. Tästä päätellen epäilen vahvasti että AP kääntää omat harrasteensa miehensä niskoille ja yrittää pyhittää tällä omat pettämisensä?
AP, miksi sinulla on käärmeen sydän?
AP on kuin pahinkin talibani rajoittaessaan normaalia sukupuolten välistä kanssakäymistä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla avovaimo harrasti baareilua ystävänsä kanssa ja kaksi viikkoa sitten hänet raïskattiin kahden ei niin vaaleaihoisen toimesta baarin vessassa. Järkytyin ja olin huolissani hänestä , mutta aivan turhaan,sillä hän itse ei ottanut asiaa kovinkaan raskaasti vaikka tekikin rikosilmoituksen asiasta. Omaksi yllätyksekseni hän jatkoi baareissa juoksemista heti seuraavana päivänä ja jopa samassa paikassa ikäänkuin ei mitään ollut tapahtunut. Nyt yllärinä hän ilmoitti suhteemme olevan ohitse ja häipyi jonnekkin, en tiedä minne. Oikeastaan en edes välitä tietää. Tuo lienee naisille tyypillistä toimintaa heidän saadessaan yllätys erotiikkaa? Jano vain yltyy?
Äläpä yleistä. Jos sinun avovaimosi on ollut hutsahtavaa sorttia, niin emme me kaikki ole sellaisia. Kaukana siitä.
Sehän on kiva, että miehellä on aikaa harrastaa. Nainen varmaan hoitaa kodin ja lapset silläaikaa.
Onhan maailmassa vaikka kuinka paljon musiikkiduoja, joissa on mies ja nainen. Itse käyn pelaamassa tennistä miespuolisen ystävän kanssa ja molemmat olemme tahoillamme suhteessa. Ei se tarkoita että kun laitetaan mies ja nainen samaan tilaan, siitä seuraa vaan heti pettämistä.
Sukupuoleen sijaan tässä voisi olla ongelmana se, jos harrastus menee muun edelle, tässä tapauksessa perheen.
Minkäs teet, harrastaa tai ei harrasta niin saattaa vieraisiin pyrkiä.
turvaa selustaasi, tarkasta että asunto/auto/ ym on myös sun nimis, ellei hoida asia kuntoon.
ala säästää (ei pankkiin tms) rahaa että saat tarvittavat kun miehesi laulelee uuden kans pysyväisemmin.
Vierailija kirjoitti:
turvaa selustaasi, tarkasta että asunto/auto/ ym on myös sun nimis, ellei hoida asia kuntoon.
ala säästää (ei pankkiin tms) rahaa että saat tarvittavat kun miehesi laulelee uuden kans pysyväisemmin.
Mihin voi säästää turvallisesti?
Kultarakkoja ja timantteja sukkalaatikkoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin voi säästää turvallisesti?
Kultarakkoja ja timantteja sukkalaatikkoon?
Siis kultaharkkoja.
Vaikka samapa se, mitä, kunhan on karaatteja riittävästi...
"Tuo lienee naisille tyypillistä toimintaa heidän saadessaan yllätys erotiikkaa?"
Ei ole naisille tyypillistä toimintaa. Ex-Avokkisi on sairas, älä vertaa normaaleihin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on provo.
Kukaan nainen ei ole niin tyhmä, ettei tajua tämän 'harrastuksen' tosiasiaa.
Eli miehesi pettää, usko vaan.
Aika hirveätä olisi tuollainen luottamuspula-elämä. Kannattaa erota puolisosta, jos luotto tätä tasoa.
kaikki miehet ei petä
Sinun ei tarvitse olla huolissasi jos et ole ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Esimerkki toimii parhaiten. Ala sinä harrastaa tanssia jonkun hunksin kanssa. Sanot vaan että harkoissa menee sitten myöhään. Tulet kotiin hiukset sekaisin, kun harjoittelitte vähän kiihkeämpää rytmiä. Jos miestä vielä laulattaa, niin anna sitten laulaa. Sulla on todennäköisesti kuitenkin kivempaa.
Illan paras teksti. 💥💯
Vieläkö täällä jauhetaan tätä paskaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on provo.
Kukaan nainen ei ole niin tyhmä, ettei tajua tämän 'harrastuksen' tosiasiaa.
Eli miehesi pettää, usko vaan.
Aika hirveätä olisi tuollainen luottamuspula-elämä. Kannattaa erota puolisosta, jos luotto tätä tasoa.
kaikki miehet ei petä
Ehkä, mutta miten voi tietää, etteikö juuri oma mies niin tekisi? Itse en ainakaa tuudittaudu tuohon mantraan. Jotkut miehet ovat sentyyppisiä, etteivät kovin usein, tai koskaan, joudu kiusaukseen. Naiset eivät kiinnostu heistä. Helppoahan on silloin olla uskollinen. Tai ainakin pakollista. Silti saattaisi olla hyvinkin halukas kokeilemaan.
Itse aina olen sanonut, että kurjaa ja noloa olisi olla sellaisen miehen kanssa, josta kukaan muu nainen olisi kiinnostunut. Että minä olisin ollut se ainoa joka häneen innostui. Toki varjopuolena on sitten se, että ei voi taata onko mies uskollinen.
Äänen avaus suoritetaan niin, että nainen laulaa samalla kun mies panee takaapäin.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja, sinua voidaan auttaa. Kärsit sairaalloisesta mustasukkaisuudesta ja vainoharhasta. Näköjään muut palstanaiset yhtä hulluja. Ymmärrän toki, että keski-ikäinen nainen joutuu pitämään miehestään kiinni kaikin keinoin.
Kyllähän tuo pysyy pitämättäkin. Keski-iän ylittänyt.
N54
Vierailija kirjoitti:
Hanki oma harrastus, geez. Noin voimakas mustasukkaisuus ja sen oirehtiminen valittamisella kertoo vakavista ongelmista - iso red flag.
Voithan kokeilla onneasi omassa elämässäsi. Olisko ok?
jos ne nyt vain panee, kaveripohjalta, ei kai siinä ole syytä hermostua....
Mies ei petä, mies vaan panee.