Miehen harrastus kahdestaan toisen naisen kanssa
Mieheni harrastaa musiikkia, soittamista ja nyt suunnittelee, että alkaisi treenaamaan kahdestaan työkaverinaisen kanssa, joka harrastaa laulua. Eli perustaisivat kahdestaan jonkinlaisen duon.
Olenko ihan hassu, kun minusta tuo ei tunnu kivalta idealta? Joku isompi harrastusporukka, jossa olisi naisia ja miehiä olisi kyllä ok, mutta en oikein pidä ajatuksesta, että harrastavat vain kahdestaan. Eikä vapaa-aikaa muutenkaan ole kaiken arjen pyörityksen keskellä liikaa, joten minusta tuo kahdenkeskinen harrastuksensa ei nyt ole se, mihin haluaisin perheemme aikaa käytettävän.
Kommentit (1331)
Olen muusikko. Tunnen kaksikin tällaista keikkailevaa mies-nais-duoa, jossa molemmilla duon jäsenillä on omat puolisot. Näyttää toimivan ilman hämminkiä. Itselläni on trio, jossa kaikilla puolisot. Tämäkin toimii hyvin.
Jos nainen olisi lihava läski liikuntavihaaja ja itse harrastaisin paljon liikuntaa, niin helposti lähtisin sen liikuntaa harrastavan työkaverinaisen kanssa liikuntaa harrastamaan.
Meidän pikkukaupungissa on juuri tuollainen pari. Mies on naimisissa ja nainen vapaa.
Keikkailevat yhdessä ja kaikki tietävät että heillä on suhde.
Vaimo ei enää välitä, on jo kerran aikaisemmin eronnut niin jaksaa katsella läpi sormien. Tällä duolla on kymmeniä lauluvideoitakin you tubessa. Laulu on kyllä ihan luokattoman huonoa ja kamalan kuuloista. Menevät lähinnä hupinumerona.
Joku joka on pettäjä saattaa lopettaa pettämisen. Joku on ensin uskoton ja myöhemmin uskollinen. Tiedän. Minä petin aviomiestäni muutaman kerran. Tein väärin ja kun en saanut mitään hyvää tai kaunista siitä päätin että elämässäni tapahtuu täyskäännös. Lopetin pettämiset. Olen miehelleni uskollinen ja nykyään myös uskossa. Kaduttaa kovasti pahat tekoni. Olen pyytänyt anteeksi kaikilta jota asia koskee.
Aviomieheni lähti salaa tanssi reissuille. En tiennyt missä hän on, enkä aavistanut mitään nais juttuja. Minulle hän kertoi menevänsä mökille, ilmeisesti siellä piti korjata jotain. Paljastuihan ne tanssi reissut eikä tuntunut kivalta. Jälkikäteen mietin että minä olin kiltisti kotona pyörittämässä lapsiperhe-elämän rumbaa kun samalla aviomieheni hepsankeikkansa kanssa tanssi sambaa.
AP ei näemmä jaksa vastailla, kun pyydetään tarkempaa tieoa harjoituspaikasta jne.
Onko mies kuinka hyvä soittamaan? Takana bändejä? Musaa Mikserissä, youtubessa jne?
En vaan voi sietää ajatusta duosta, kun se on kahdenvälistä. Voisin hyväksyä miehen harrastukseksi vaikka threesomen mielummin.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Onko mies kuinka hyvä soittamaan? Takana bändejä? Musaa Mikserissä, youtubessa jne?
Ehkä hän on pianisti?
Vähän ihmettelen, jos olettaa, että miehellä on ensimmäiseksi pahat mielessä. Näkeehän sen; jos tulee säännöllisesti, tulee kutsua "valmistimme tämän kappaleen nyt, tule kuuntelemaan!" niin sittenhän tekevät, mitä sanovatkin. Itse käyn festareilla miespuolisen kaverin kanssa, mutta ei siitä mitään sanomista ole tullut, koska käyn festareilla myös koko kaveriporukan kanssa, mies mukana. Näkeehän sen, jos niillä on joku yhteinen kiinnostuksenkohde, tai jos kyse on ihan muusta. Itse olen tällä hetkellä "kirjallisesti ihastunut" -haluan käydä miehen luona, joka on lukenut kaikki samat kirjat kuin minä, niistä puhumassa, Mutta sopii hyvin, että tämä kirjallinen tuttavuus tulee myös meille ja hengailee lapseni ja mieheni kanssa, miksei sopisi, Mies joka on lukenut ne kirjat on ruma, vanhempi, ja hänellä on oma perhe, ja itse meuhkaan kirjoista kaiken aikaa, plus otan yhteyttä ihmisiin yleensäkin joilla on mielenkiintoista sanottavaa. Jos musiikki ei aikaisemmin kiinnostanut, ja aina pitäisi olla naisen kanssa kahdestaan, niin sitten heräisi kysymyksiä, mutta ei siinä, että samasta asioista kiinnostuneet haluavat niitä harrastaa, ole mitään outoa.Oma mieheni tekee usein pitkään töitä naistepuolisten kollegoiden kanssa, mutta sehän ei ole ongelma, kun voin vaikka tupsahtaa paikalle kolmen sekunnin varoitusajalla: "hei moi, hain itselleni kahvia, toin teillekin" ja he sanovat kiitos sehän kiva, eivätkä ala kiipeillä seinille.
No onhan tuossa vaaransa. Mua on työpaikalla muutamat naiset yllättäen pyytäneet kahville kun ollaan oltu kahden. Joskus yksi työkaveri tarttui yllättäen ranteeseeni, kun oltiin kopiohuoneessa ja olin ojentamassa arkkia. Katsoi vain silmiin, eikä irrottanut otettaan. Yksi taas pukeutuu sopivan tilaisuuden tullen aika paljastavasti ja on koskemassa olkapäähän aina kun tulee tilaisuus. Muutama tapaus taas on aika usein painanut rintansa olkapäätäni vasten, kun ovat tulleet selittämään jotain kun olen istunut näyttöpäätteeni äärellä. Ei puhettakaan että olisivat vetäytyneet, pikemminkin painautuneet tiiviimmin, kun en ole kavahtanut.
En uskaltaisi lähteä soittelemaan vapaa-ajalla kenenkään heistä kanssa johonkin pieneen tilaan. Varsinkin silloin kun olen ollut varattu, kyseiset naiset ovat olleet turhan tuttavallisia. Mikä lie siinä vetoaakaan. Kumppaneilleni en ole uskaltanut kertoa.
Musta tuntuu että moni nainen tulee sokeaksi sille kuinka kiinnostava se oma kulta onkaan ns. parisuhteen ulkopuolella.
Mä voin kertoa. Harvemmin se on ollenkaan kiinnostava.. :D Ehkä se on joku juttu, ettei haluta myöntää, että se oma pälvikaljukeijo ei ole ehkä se himotuin saalis nuoren naiskollegan silmissä.
Hei. Nuoret naisethan avautuu tästä netit, lehdet ja tiktokit täyteen, että ei heitä kiinnosta sellaiset hikiset sedät. Joten ollos huoletta. Antaa heidän soitella ja laulella.
Se voi hiukan muuttaa tilannetta jos kollegakin on jo samaan ikään ehtinyt ja vähän rapistunut. Mutta ei oikeasti paljon. Ei meille miehille ole juuri kysyntää. Ellet ole jotain oikeasti spessua. Sellaisella tavalla joka päällekkin päin näkyy
Taitaa mies harjoituksissa soitella karvakannelta ;)
T.Sonja
Vierailija kirjoitti:
Onko ap musikaalinen?
Jos nainen rupeaa määräilemään harrastuksista, niin se on suora tie tuhoon.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa mies harjoituksissa soitella karvakannelta ;)
T.Sonja
Ps. Oikeasti t: seppo
Ap, Kysyisin mieheltäni, mikä hänellä on motiivi. Onko se hauska harrastus vai aikooko he tienata rahaa muodostamalla duon vai, vai?
Sanot suoraan , että sinusta tuo ei vaikuta hyvältä idealta, että kyllä sinulle tulee asiasta ikävä mieli.
Vierailija kirjoitti:
AP ei näemmä jaksa vastailla, kun pyydetään tarkempaa tieoa harjoituspaikasta jne.
Ehkä siksi, että tätä harjoituspaikkaa tai kumpaakaan duon jäsentä ei ole oikeasti olemassa?
Minulla olisi ollut vähän vastaava mahdollisuus aikoinaan tehdä musiikkia erään perheellisen miehen kanssa. Täysin platonisesti ja musiikki edellä, ja olen sataprosenttisen varma, että myös miehen puolelta näin. Mutta en pitänyt sopivana ajatusta, että viettäisin aikaa edes platonisesti varatun miehen kanssa, kun se aika olisi vaimolta ja lapselta poissa. Ja aina on mahdollista, että jossakin vaiheessa tunteita olisikin saattanut herätä, joten oli parempi kieltäytyä.
AP:n tilanteessakin on täysin mahdollista, että miehen tilanteessa on kyse vain musiikista eikä muusta. Mutta kenties kannattaa miettiä, onko nyt sopiva aika tälle harrastukselle, kun lapset ovat pieniä. Toisaalta luottamus on suhteen perusta, ja jos on kyse toisen unelmasta, voi suhde rakoilla siitäkin, että toinen estää niitä toteuttamasta.