Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entiset (?) TP:t!

20.03.2007 |

Olen ollut pitkään poissa palstalta, mutta löytyisikö täältä entisiä (tai nykyisiä, jos vielä pidätte pinoja) TP:läisiä?

Itse en taida enää ryhmään kuulua... meille tulee nimittäin kolmas! Mutta eikös Minsku ainakin haaveillut kolmannestakin, että jos en vaikka olisi ainoa?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen ihanassa rauhassa telkkaria, lapset nukkuvat ja mies on kaveriporukalla baarikierroksella.

Oltiin taas tänään aamupäivällä puistossa kaverin ja hänen kahden lapsensa kanssa. Ensin ulkoiltiin ja sitten tultiin meille syömään ja isommat lapset saivat leikkiä kun pienemmät nukkuivat ulkona rattaissa 3h!!! Lopulta ystävä lähti vasta viiden aikoihin ja päivä meni niin nopeasti ja kivasti kun kaikilla oli seuraa :)

Sitten illalla menikin esikoiseen hermot monta kertaa! On se pienen elämä rankkaa kun mikään mitä äiti tai isä sanoo ei ole hyvä!

Hyvää viikonloppua!

Vierailija
2/31 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos äityliiniä " näkynyt" ollenkaan viime viikolla?!

Olipas ihanat ilmat viikonloppuna! Tulikin ulkoiltua hyvin. =)

Onkos muiden kuopuksilla " minä itte" - kausia ollut? Meillä on nyt todella vahvana menossa tytöllä syömisessä minä itte- vaihe. On ihan kivaakin, että haluaa itse, mutta välillä rasittavaakin..YHTÄÄN ei saa auttaa! Sinänsä on hieman outoa, kun esikoisella ei tällaista ole ollut!! Ei missään vaiheessa, oli aina tyytyväinen kun syötettiin ja palvelu pelasi. =) Ei syönyt itse, kun erittäin harvoin (vaikka osasi hyvin), oli sitten kokonaan mieluummin syömättä..Että siinä mielessä kiva, että tyttö sentään haluaa syödä itse.

Vaatteiden kanssakin tuo neiti touhuaa paljon, pukee hattuja, hanskoja ja kenkiä koko ajan päälle, riisuu paitoja päältä (rasittavaa, kun olet just pukenut ne.. =)) Ja huutaa housujen kanssa, kun ei saa niitä päälleen..Ja poika ollut pukemisen suhteen samanlainen, kuin syömisensä. Että niin ne lapset on vaan erilaisia! Hauska seurata näitä eroja. =)

Mites nämä meidän odottajat on jaksaneet lasten kanssa touhuta?

Tulkaas pinoilemaan! =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä uutisia,sorry kun minäkin oon ollut tässä pois palstalta,koittaa taas aktivoitua.

Viivin kuulumisia oon kauan oottanut ja mitäs luinkaan?

meilaillaan joskus??=)

mulla tässä ollut taas kaikkee mutta..jospa se aurinko risukasaankin vielä paistais!

moikkaan teitä kesken aamupuuhien,Juho on kylvetetty kun eilen illalla

meni sen verran myöhään kun olin Party Lite kutsuilla että peseminen jäi.

Kymmeneltä aikoi kaveri piipahtaa kun on kuulemma " yksi juttu " mulle =)(täytän huomenna vuosia,15v tietty heh heh)

Illalla tytön muskari ja lauantaita tyttö oottaa kun on muskarin " noitakokous" erityisammattikoululla.

Olo muuten aivan hyvä,nuha nyt vielä on mutta milloinpa se ei olis,

Juho on vielä talviajassa kun nukkui yli kahdeksaan heh

äityliini*ikuinen TP*(ei kolmosta,olen ehdoton heh) ja TP-poju Juho liki 1v4kk

Vierailija
4/31 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Viiville! Ja Joeelalle myös, jos et ole niittä vielä edellisestä pinosta lukenut :)

Joo täällä kolmosta haaveillaan, mutta vielä vaan haaveillaan... Alkukesästä ollaan ajateltu jättää ehkäisy pois, mutta silti välillä itseä alkaa vähän hirvittää.... Mutta kolme lasta halutaan ja minä mielelläni pienellä ikäerolla, joten eihän tässä auta kauaa sitten haikailla, jos heti ei vaikka onnistukaan :)

Tuplia suosittelen. Meillähän esikoinen oli 1,5v kun toinen syntyi, ja meillä vieläkin on tuplat käytössä. Kauppareissulla isompi kyllä jo jaksaa kävellä, mutta tuskin koskaan koko matkaa, joten liikutaan vielä tuplilla.

Täytyykin tästä vaihtaa sivustoja tonne pankin puolelle, että pääsee maksaan laskuja... :/

Keväisiä päiviä ja odottajille hyviä vointeja! Ja tietty muillekin :)

Minsku ja pojat

Vierailija
5/31 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

heipat!

aurinkoinen tiistai!

oltiin perhekahvilassa liki 14 asti ja aamulla tein kääretortun

valmiiksi etten ehtinyt koneella hillua=)

illalla kuudelta Katrin jumppa,ihana ilma ollut,niin keväistä ja lämmintä!!

äityliini*31vee pamahtaa mittariin iik* ja Juho liki 1,4 vee

Vierailija
6/31 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten meni Minsku.S teidän loma? Himoksellahan olitte?!

Ei muuta tällä kertaa.. =)

Vierailija
7/31 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamana päivänä oli vähän huonommat ilmat. Sato vesiräntää ja rinnekin oli aika sohjonen. Mutta oli sitten muutama ihan hyväkin päivä. En ole mikään himolaskettelija, mutta laskettelen mielelläni aina kun on mahdollisuus. Ihanaa oli myös nähdä hyvä ystävä pitkästä aikaa, kun olimme reissussa hänen perheensä kanssa. Ja saatiin sitten vaihtaa kuulumisia viikon verran!

Lasten kanssa ulkoiltiin kyllä joka päivä, mutta koska leikkipaikkakin oli välillä tosi kurainen ja sohjoa kans täynnä, niin ei niin hirveesti innostanut siellä olla. Mutta lapset kyllä viihtyi mökissäkin hyvin, vaikka ajattelin että hyppivät seinillä loppuviikosta. Mutta hyvin meni niidenkin suhteen!

Mukavaa oli myös se, että mieskin innostui lasketteleen viimeisinä päivinä, vaikkei ollut koskaan ennen kokeillut! Ja sit yhtenä päivänä nämä meidän ystävät päästivät meidät myös kaksin rinteeseen ja katsoi meidän poikia sen aikaa. Oli mukava tehdä miehen kanssa yhdessä vähän erilaista juttua!

Onko kukaan muuten vielä miettinyt kesäksi suunnitelmia? Oisko ideoita noista huvipuistoista sunmuista, jotka kiinnostais myös noita meidän pikkuisia?

Aivan mielettömän lämmin päivä oli tänään! Toivottavasti ei enää takatalvi yllätä!

Minsku

Vierailija
8/31 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tota kesää jo tullu mietittyä aika pitkään.. =) Kesäihminen kun taidan olla. Linnanmäki, Korkeasaari (pari kertaa yleensä toukokuu-elokuu välillä), Suomenlinna on meiän jokakesäisiä käyntikohteita. Lisäksi Särkänniemi, kun sisko asuu siellä. Puuhamaassa käytiin toissa kesänä, kun poika oli 2,5v, ja oli tosi kiva paikka. Sinne olisi tarkoitus mennä nyt tulevana kesänä käymään. Muumimaailmaa olen myös miettinyt, poika haluaisi sinne myös (mihinpä tuo ei haluaisi mennä.. =)), ja yksi kaveri asuu myös sillä suunnalla, joten saapi nähdä..Tulee vaan aika kalliiksi nuo puuhamaat ja muumimaailmat, kun sisäänpääsystä maksaa jo 50¿. Noissa huvipuistoissa ollaan aika vähällä selvitty. Poika on ollut tyytyväinen, kun on päässyt muutamaan laitteeseen. Irtolippuja ollaankin vaan osteltu. Ja vähän kyllä verottaa kesämenoja tuo meidän Saksan matka, jonne miehen kanssa lähdetään kesäkuussa ystäväpariskunnan vieraaksi.

Pojan vein äsken kerhoon. Siellä oli kirjapäivä, poika raahasi mukaan ison autoelokuva-kirjan. =)

Vierailija
9/31 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas keskellä viikkoa ollaan.

meinaan jumppaan illalla mennä ja se onkin suuri

henkireikä mulle=)

muuten ei erityistä,aurinko ihanasti paistaa!

äityliini ja tasan 1v4kk ikäinen Juho

Vierailija
10/31 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja terveisiä todella " hulluilta päivältä" ! Ainakin jumbon stockmannilla oli tosi paljon porukkaa heti kahdeksan jälkeen. Mies piti ystävällisesti aamupäivän vapaata, jotta rouva pääsi rauhassa shoppailemaan :)

Ostin lähinnä tytöille benettonin t-paitoja, kenkiä ja jotain pientä sukkaa ja sukkahousuja. Miehelle pikeepaitoja ja dieselin farkut, joihin myyjä oli unohtanut varashälyn... joten joudun menemään sinne uudestaan. Ja itselleni ostin hiuslakan... vähän vaatteiden ostohimo laantunut tän pullukkakauden takia. Niin, että kiitos kaikille onnitteluista!! Nyt tämä alkaa jo onnelta tuntuakin, kun alku oli niin kamalaa, että kauhulla ja yrjöt suussa mentiin päivä kerralla.

Ja ekat liikkeet tuntui eilen... kyynel tuli taas kerran silmään, on se niin liikuttavaa :) Nyt siis menossa rv 18.

Hups, porukat tuli jo sisään joten ruokaa pöytään!

Palailen vielä ainakin kesälomajuttuihin.

j

Vierailija
11/31 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana puheenaihe heh=)

olen totaalisen kesäihminen.

Särkänniemeä olen ajatellut,mutta varmaa ei ole,Ähtärin eläinpuisto myös(se onkin vain 30 km meiltä),PowerParkissa Alahärmässä oltiin viime vuonna.Mutta meille tulee Espanjan reissu heinäkuussa 2 viikkoa joten kauheasti muuten ei varmaan tule reissattua,toi eläinpuisto pitää kyllä käydä.

Muumimaassa on myös oltu monena kesänä mutta en ole varma ehditäänkö ensi kesänä,Katri toki haluis=)

Vierailija
12/31 |
01.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen käytiin lapsi- messuilla, ja voi sitä ihmisten paljoutta...Huh! =) Onkos joku muu käynyt siellä?

No, muuta täällä ei ole tapahtunut..Paitsi, että kuopus heräsi tänään taas kuudelta! Viikon nukkui kellojen siirron takia 7 asti, se oli luksusta! =)

Vierailija
13/31 |
01.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nämä viikonloput menevät aina niin nopeasti...

Oltiin eilen esikoisen ja kaverin&samanikäisen lapsen kanssa lapsi messuilla -ja porukkaa oli ihan kivasti!!! Oltiin onneksi saatu vaparit ja kyllähän siellä kaikkea kivaa oli niin aikuisille kuin lapsillekin. Lapset tykkäsivät eniten katti matikaisesta, satu sopasen konsertista sekä " karkkitehtuurista" eli askartelusta karkeilla! Äidit taas keräilivät näytteitä ja ihastelivat mm. kivoja kirjoja, askartelujuttuja ja sisustustavaroita. Ja kiva oli myös törmätä useisiin tuttuihin äiteihin.

Kolme tuntia jaksettiin siellä kierrellä ja sit oltiin kaikki valmiita mäkkärin kautta kotiin :)

Ostettiin esikoiselle perjantaina uusi fillari ja ollaan aika paljon pyöräilty tänä viikonloppuna. Tyttö (4v8kk) ajaa niin hienosti ilman apupyöriä, osaa jarruttaa ja lähteä itse liikkeelle -ylpeä äiti vähän

hehkuttaa :)) Ja nyt voidaan käydä koko perhe fillaroimassa niin, että pienempi istuu siinä istuimessa ja hihkuu koko ajan eli kovasti tykkää vauhdin hurmasta.

Eipä muuta,j

Vierailija
14/31 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin nopeasti koneelle, esikoinen tarhassa, nuorempi päiväunilla ja mulla hiusväri päässä :) Kokeilin helmikuussa vaaleita raitoja (ja niitä on reilusti...) mun muuten tummaan tukkaan ja nyt olen jo aivan kypsä ja seuraava kampaaja kuukauden päästä. Oli pakko kokeilla jotain " kotikonstia" !

j

Vierailija
15/31 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

heips!

Pinoudun ennen reissua vielä,koitan jossain vaiheessa sielläkin

päästä koneelle*pakko*=)

tänään tiedossa pakkaamista ja kotitöitä tietty,

illalla uimaan kun Katrin jumpparyhmä menee polskimaan,

Juho jää isin kans kotiin.

Matkakuume muhun jo iskenyt=),ostin eilen Juholle pienet

uimahousut=)

tunnustetaan kaikki nyt samalla sitten:lapset on jo passikuvassa käyneet.

n.3kk matkaan heh=) en jaksa oottaa!!!

äityliini ja Juho 1,4kk ja Katri 5v8kk

Vierailija
16/31 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joeela:upeata teidän esikoiselta,meillä nimittäin apurattaat pyörässä

vieläkin mutta tyttö ei oo uskaltautunut ees kokeilemaan ilman mutta tän kesän tavoite on kokeilla ilman apupyöriä,hyvinkin voi osata ajaa ilman,luulen että osaa tai oppii kun vaan antais ottaa ne pois=)

Vierailija
17/31 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen siis reissussa 4-9.4 Turussa joten mun palstahiljaisuus johtuu siitä.

Vierailija
18/31 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun hiljaiseloni johtui muutosta... ei saatu nettiä toimimaan...

meillekkin on tulossa juuri nimenomaan marrasvaaveli! vaikkakin nyt alkoi jo pelottamaan kamalasti miten pärjään KOLMEN kanssa yms... Varsinkin jos alku yhtä vaikeaa kuin Niklaksen kanssa. Silloin olisin voinut vannoa ettei meille tule enää yhtään lapsia (ja olemassa olevatkin olisin välillä voinut lahjoittaa jollekkin).

Täällä pahoinvointi mennyt ohi melkein kokonaan, joskus vielä iskee todella paha pahoinvointi, mutta pääasiallisesti kunnossa ollaan!

Viivi ja lapaset + rv 10

Vierailija
19/31 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ihania uutisia! Aika hiljaisia nuo pinot ovat viime aikoina olleet..Ja kyllähän te edelleen kuulutte " meihin" , vaikka kolmas tuleekin. =) Myös Joeela odottaa vauvaa! =) Koskas teillä on laskettu aika?

Olikohan pinoa vielä, vai kirjoitellanko tähän??

Tänne ei ihmeempiä kuulu, pojan uhma (vai mikä lienee) jatkuu, hoh hoijaa..Ja oma flunssa pysyy sitkeesti vauhdissa mukana, kuudetta päivää kurkku kipeenä..Mut ei silti sellanen olo, et lääkäriin viitteis lähteä.

Äityliini, olet muuten tosi paljon saanu pudotettua painoa!! Olen ihan kade..Mulla ei urakka ole oikeen sujunut..Jospa nyt, ku tuli taas alotettua liikuntaharrastus, jospa se siitä!

Mut nyt meen erottamaan ton kuopuksen ja hoitokoiran toisistaan...Tyttö kovin tykkää tökkiä koiraparkaa..

Vierailija
20/31 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa kun löysin teidät vielä!!

meille on tulossa TAAS marravauva, eli ihan ihan alussa ollaan vielä! Mutta kuvotus ja pahoinvointi on aivan järkyttävää!!

nyt täytyy mennä nopeasti taas vessan puolelle, mutta palaillaan!!